Huuda lujaa

It's me again

22

901

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ahahahaa

      Juu muista Se höpö pilleri että jaksat täällä naurattaa muita

      • It's me again

        Kiitos kun muistutit, otankin tänään monta höpöpilleriä että jaksan kirjoittaa. Tännehän onkin nimenomaan kielletty kirjoittaminen ja että joku vielä uskaltaa laittaa linkkejä kysymättä, kyllä onkin röyhkeää. Muistakaa ihmiset kysyä ensin lupa niiltä jotka vihaavat kaikkea ennenkuin teette yhtään mitään. Ja tosi ilkeää tuollainen keljuilu, alkoi ihan pelottaa ja itkettää.. Tämä laulu on sinulle niin voit laulaa aina kun laitan uuden viestin tänne:

        https://www.youtube.com/watch?v=_PbWsF-8aJU


      • huuda perkele
        It's me again kirjoitti:

        Kiitos kun muistutit, otankin tänään monta höpöpilleriä että jaksan kirjoittaa. Tännehän onkin nimenomaan kielletty kirjoittaminen ja että joku vielä uskaltaa laittaa linkkejä kysymättä, kyllä onkin röyhkeää. Muistakaa ihmiset kysyä ensin lupa niiltä jotka vihaavat kaikkea ennenkuin teette yhtään mitään. Ja tosi ilkeää tuollainen keljuilu, alkoi ihan pelottaa ja itkettää.. Tämä laulu on sinulle niin voit laulaa aina kun laitan uuden viestin tänne:

        https://www.youtube.com/watch?v=_PbWsF-8aJU

        Mä en jaksa enää!!!


      • It's me again
        huuda perkele kirjoitti:

        Mä en jaksa enää!!!

        Minä jaksan ja huudan kyllä.


      • kuuluuko
        It's me again kirjoitti:

        Minä jaksan ja huudan kyllä.

        Miks sun pitää huutaa etkö muuten saa ääntäs kuuluviin


      • It's me again
        kuuluuko kirjoitti:

        Miks sun pitää huutaa etkö muuten saa ääntäs kuuluviin

        Huutaa voi myös niin ettei se ole vihaista huutoa. Eihän sen pitäisi olla negatiivista. Vapaudesta ja ilosta kuten kappaleessa sanotaan. Mikä siinäkin nyt taas ärsyttää? Eihän tänne mitään voi kirjoittaa ilman että alkaa kettuilu. Toisaalta aika surkuhupaisaa mistä kaikista asioista joku voi hermostua. Tuntematta kirjoittajaa sen paremmin aletaan moittia. Kertoo enemmän haukkujasta kuin aloittajasta.


    • Meluhäirintä Laukaas

      Melulla on vainottu vuoden ajan perhettämme, ja se on ihan yleisesti tiedossa. Usasta tuleva järjestö on vainonut ja jopa sotaa julistanut. Henkilöt esiintyvät suurimmalta osaltaan feikki -profiililla netissä. Tunnustavat häirinnän mutta vaikeampi asettaa syytteeseen.
      Onneksi talossa asuvat muutkin tietävät asiasta. Öisin laitettu matalataajuinen melu, jota ei talon herra kuulovaurion takia kuule, hyvä hänelle, huonompi muille.
      Asiassa ei ole mitään tehtävissä tällä hetkellä kuin tyytyä jatkuvaan häirintään. Tehty mediassa kaikenlaisia temppuja ja laitettu kuulemma "terrostin leima", kun tuttavapiirissä muslimeja, sitten ateistiksi haukuttu yms. Sotaa julistettu viimeisenä. Kuulemma naapurit valjastettu mukaan?!
      Kysely asiasta seurakuntamme pastorille, onko muita ev.luterilaisen kirkon jäseniä näin uhkailtu ja onko tietoa, mikä taho tekee tällaista!

      • piipaa...

        Jepet on sitä Varten jotka soittaa paikalle jos ei ole munaa mennä sanomaan tampio


    • runkhhaa prkl

      Nyt voit jo lopettaa, isohuulinen, herpes persseinen nainen.

      • 7+7

        No olipas hurjia nimityksiä, uskalsitko ihan itse kirjoittaa? No, minua ei ainakaan järkyttänyt. Ja nyt kun täällä kerran nimitellään niin olet itse kuppamuna alkoholisti joka pelkää naisia, elämää ja totuutta.

        "Kun sun aivosi pysähtyy jäät yksin sydämesi kanssa, joko pelottaa, hei joko pelottaa, et pysty mitään salaamaan..."

        https://www.youtube.com/watch?v=Y94mXD-MCa8


      • It's me again
        7+7 kirjoitti:

        No olipas hurjia nimityksiä, uskalsitko ihan itse kirjoittaa? No, minua ei ainakaan järkyttänyt. Ja nyt kun täällä kerran nimitellään niin olet itse kuppamuna alkoholisti joka pelkää naisia, elämää ja totuutta.

        "Kun sun aivosi pysähtyy jäät yksin sydämesi kanssa, joko pelottaa, hei joko pelottaa, et pysty mitään salaamaan..."

        https://www.youtube.com/watch?v=Y94mXD-MCa8

        JA MINÄHÄN HUUDAN JOS HALUAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • Ari-Pekka_

      TÄMÄ SUOMI24 ON MINUN KOTINI JA MINÄ HUUDAN JOS HALUAN

      • dfghjk

        Huuda perkele jos noin henkeen ottaa


    • Anonyymi

      Telian pitää huutaa.
      Palovaroittinen pitää huutamista sammua,,sana palovaroitin myynti pitää heti kieltää mikäli ei ole kiellettyä saatana palovaroitin myynti, asennus-

    • Anonyymi

      Firefox, olen fire🔥☄⚡

    • Anonyymi

      Hi, hiton tab

    • Anonyymi

      TÄMÄ SUOMI24 ON MINUN KOTINI JA MINÄ HUUDAN JOS HALUAN

      • Anonyymi

        Huuda perkele jos noin henkeen ottaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huuda perkele jos noin henkeen ottaa

        Ja muistakaa mätkiä Astaloilla toisianne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja muistakaa mätkiä Astaloilla toisianne

        Huudan perkele


    • Anonyymi

      TÄMÄ SUOMI24 ON MINUN KOTINI JA MINÄ HUUDAN JOS HALUAN

      • Anonyymi

        Huuda perkele jos noin henkeen ottaa


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9970
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      409
      4353
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      2996
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2855
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2658
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2654
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      153
      1845
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      71
      1700
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1620
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1423
    Aihe