"Ja sä voit jatkaa valehdellen tai sä voit tietää totuuden"
https://www.youtube.com/watch?v=f5UKLeMl9Uc
Joku taas nauraa pahantahtoista nauruaan, mutta en välitä...
Huuda lujaa
22
911
Vastaukset
- ahahahaa
Juu muista Se höpö pilleri että jaksat täällä naurattaa muita
- It's me again
Kiitos kun muistutit, otankin tänään monta höpöpilleriä että jaksan kirjoittaa. Tännehän onkin nimenomaan kielletty kirjoittaminen ja että joku vielä uskaltaa laittaa linkkejä kysymättä, kyllä onkin röyhkeää. Muistakaa ihmiset kysyä ensin lupa niiltä jotka vihaavat kaikkea ennenkuin teette yhtään mitään. Ja tosi ilkeää tuollainen keljuilu, alkoi ihan pelottaa ja itkettää.. Tämä laulu on sinulle niin voit laulaa aina kun laitan uuden viestin tänne:
https://www.youtube.com/watch?v=_PbWsF-8aJU - huuda perkele
It's me again kirjoitti:
Kiitos kun muistutit, otankin tänään monta höpöpilleriä että jaksan kirjoittaa. Tännehän onkin nimenomaan kielletty kirjoittaminen ja että joku vielä uskaltaa laittaa linkkejä kysymättä, kyllä onkin röyhkeää. Muistakaa ihmiset kysyä ensin lupa niiltä jotka vihaavat kaikkea ennenkuin teette yhtään mitään. Ja tosi ilkeää tuollainen keljuilu, alkoi ihan pelottaa ja itkettää.. Tämä laulu on sinulle niin voit laulaa aina kun laitan uuden viestin tänne:
https://www.youtube.com/watch?v=_PbWsF-8aJUMä en jaksa enää!!!
- It's me again
huuda perkele kirjoitti:
Mä en jaksa enää!!!
Minä jaksan ja huudan kyllä.
- kuuluuko
It's me again kirjoitti:
Minä jaksan ja huudan kyllä.
Miks sun pitää huutaa etkö muuten saa ääntäs kuuluviin
- It's me again
kuuluuko kirjoitti:
Miks sun pitää huutaa etkö muuten saa ääntäs kuuluviin
Huutaa voi myös niin ettei se ole vihaista huutoa. Eihän sen pitäisi olla negatiivista. Vapaudesta ja ilosta kuten kappaleessa sanotaan. Mikä siinäkin nyt taas ärsyttää? Eihän tänne mitään voi kirjoittaa ilman että alkaa kettuilu. Toisaalta aika surkuhupaisaa mistä kaikista asioista joku voi hermostua. Tuntematta kirjoittajaa sen paremmin aletaan moittia. Kertoo enemmän haukkujasta kuin aloittajasta.
- Meluhäirintä Laukaas
Melulla on vainottu vuoden ajan perhettämme, ja se on ihan yleisesti tiedossa. Usasta tuleva järjestö on vainonut ja jopa sotaa julistanut. Henkilöt esiintyvät suurimmalta osaltaan feikki -profiililla netissä. Tunnustavat häirinnän mutta vaikeampi asettaa syytteeseen.
Onneksi talossa asuvat muutkin tietävät asiasta. Öisin laitettu matalataajuinen melu, jota ei talon herra kuulovaurion takia kuule, hyvä hänelle, huonompi muille.
Asiassa ei ole mitään tehtävissä tällä hetkellä kuin tyytyä jatkuvaan häirintään. Tehty mediassa kaikenlaisia temppuja ja laitettu kuulemma "terrostin leima", kun tuttavapiirissä muslimeja, sitten ateistiksi haukuttu yms. Sotaa julistettu viimeisenä. Kuulemma naapurit valjastettu mukaan?!
Kysely asiasta seurakuntamme pastorille, onko muita ev.luterilaisen kirkon jäseniä näin uhkailtu ja onko tietoa, mikä taho tekee tällaista!- piipaa...
Jepet on sitä Varten jotka soittaa paikalle jos ei ole munaa mennä sanomaan tampio
- runkhhaa prkl
Nyt voit jo lopettaa, isohuulinen, herpes persseinen nainen.
- 7+7
No olipas hurjia nimityksiä, uskalsitko ihan itse kirjoittaa? No, minua ei ainakaan järkyttänyt. Ja nyt kun täällä kerran nimitellään niin olet itse kuppamuna alkoholisti joka pelkää naisia, elämää ja totuutta.
"Kun sun aivosi pysähtyy jäät yksin sydämesi kanssa, joko pelottaa, hei joko pelottaa, et pysty mitään salaamaan..."
https://www.youtube.com/watch?v=Y94mXD-MCa8 - It's me again
7+7 kirjoitti:
No olipas hurjia nimityksiä, uskalsitko ihan itse kirjoittaa? No, minua ei ainakaan järkyttänyt. Ja nyt kun täällä kerran nimitellään niin olet itse kuppamuna alkoholisti joka pelkää naisia, elämää ja totuutta.
"Kun sun aivosi pysähtyy jäät yksin sydämesi kanssa, joko pelottaa, hei joko pelottaa, et pysty mitään salaamaan..."
https://www.youtube.com/watch?v=Y94mXD-MCa8JA MINÄHÄN HUUDAN JOS HALUAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Ari-Pekka_
TÄMÄ SUOMI24 ON MINUN KOTINI JA MINÄ HUUDAN JOS HALUAN
- dfghjk
Huuda perkele jos noin henkeen ottaa
- Anonyymi
Telian pitää huutaa.
Palovaroittinen pitää huutamista sammua,,sana palovaroitin myynti pitää heti kieltää mikäli ei ole kiellettyä saatana palovaroitin myynti, asennus- - Anonyymi
Firefox, olen fire🔥☄⚡
- Anonyymi
Hi, hiton tab
- Anonyymi
- Anonyymi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja muistakaa mätkiä Astaloilla toisianne
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja muistakaa mätkiä Astaloilla toisianne
Huudan perkele
- Anonyymi
- Anonyymi
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä491857Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651658Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701388Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2391333Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2111252Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321147- 1281145
- 781096
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141067Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057