Meillä on varattu matka tammikuussa Hurghadaan ja ajattelin, että onko kukaan peruuttanut matkojaan sen pommi-iskun takia? Ja sitten osaako kukaan sanoa tyhmälle, että onko Luxorissa pyramideja?
Uskaltaako Egyptioin lähteä...
5
1966
Vastaukset
- Lomailija
Kyllä uskaltaa. Hurghada on turistikeskus joka tuskin on terroristi iskun kohteena. Lomailijat pääosin pohjoismaista ja venäjältä.
Luxorissa ei ole pyramiideja. Pyramiidit ovat Kairon lähellä. Luxorissa, joen länsirannalla, on kuninkaiden laakso jonne uuden dynastian Faaraot on haudattu maan alle tunneleihin. Luxorissa on myös paljon temppeleitä vieläkin nähtävillä. Suosittelen Luxoria käyntikohteeksi.- pyramideista
Kyllä Luxorista etelään on myös
pyramideja mutta paljon pienempiä kuin
Gizassa Kairon lähellä.
- Elinainen
Olin tammikuussa Luxorissa ja siellä on niin paljon nähtävää kuin ikinä jaksaa sulattaa. Ainoastaan ne pyramidit puuttuivat. Niiden sijaan on Kuningasten laakson upeat haudat ja Kuningatarten laaksossakin niitä löytyy. Se on todella maailman suurin "museo". Ja kaikki muu paitsi ne haudat ihan kävelymatkan päässä. Pitää vain varoa faaraon kirousta, joka iskee yleensä kolmantena päivänä ja juoksuttaa vessassa...
- meitsi
olin tässä juuri pommi iskun jälkeen egptissä.. Oli todella turvallinen olo!! Ja aivan unohtumaton loma!!!
- Kyllä
Olin siellä 9.-16.10.2004. Paremmassa turvassa siellä on kuin Suomen missään kolkassa. Ei ole humalaisia eikä huumehörhöjä. Eikä uutisia terroristeista eikä pommijuttuja. Ihmiset ovat ystävällisiä, tosin kovia kauppamiehiä.
Siis mieli ja keho lepää ihanan lämpimässä ilmanalassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503904
- 1053435
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342851Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262498- 201899
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51859- 1861777
- 331735
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3871478Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91258