Menkäähän muutamaksi viikoksi piiloon

gr3

kaikki metsästyksen vastustajat sillä huomenna se taas alkaa. Haulit lentää ja osuu kohteeseen ja välillä hieman toiseen metsästäjäänkin mutta ei haittaa vaikka hieman sattuu.

Toiset voi ottaa hieman kaatoryyppyjä, me ei oteta täällä sillä otamme tosissamme harrastuksen jota olemme jo neljättäkymmentä vuotta harrastaneet, harrastus on muuttunut vuosien mittaan, aikoinaan köyhän perheen poikana oli ilo tuoda pari kolme sorsaa äidille joka laittoi niistä ruokaa perheelle ja nykyään kun ruoasta ei ole pulaa kuten esim. -60 luvulla niin nautimme riista-ateriasta ja sen vuoksi ammumme harkitusti.

2

128

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lurps, överiksi menee ihan varmasti. Kieli pitkällä jo oottelen makoisia lööppejä. Tänäkin vuonna saamme takuuvarmasti kunnon röhönaurut, röh röh jo näin etukäteen. Juoppo apina ei petä tyhmyydessään.

Jos neljäkymmentä vuotta olet poikakavereittesi kanssa "kairannut" kaislikossa akaltasi piilossa, niin minkähän näkönen otus jo olet? Ei mahda akkaas kiinnostaa sänkyhommat, heh heh.

Heti kun ensimmäinen näkö lähtee (taikka muu vamma ilmenee), niin minä pistän juhlat pystyyn. Ja noissa juhlissa MInä tarjoan.

• Koveneeko kullisi

kun ajattelet tiukkoja metsästäjäpoikia?

Tulehan söpöliini tänne joukkoon, niin sovitellaan niitä hienoja haaveilemiasi tamineita.
        Käydään ensin ne yhdessä ostamassa, ja sitten...

http://www.normihomolehti.fi/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      176
      3407
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      373
      2171
    3. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      54
      2117
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      42
      1998
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1481
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1241
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1203
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      409
      1114
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      117
      1029
    10. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      47
      903
    Aihe