Onko kokemuksia kyseisestä hotellista? Ei ole tällä palstalla näkynyt kommenteja , kai sielläkin on joku ollut, olis kiva kuulla kokemuksista.
Risus-hotelli Side
3
189
Vastaukset
- Side 4ever
Hei! itse en ole ollut tuossa hotellissa, oltiin ystävien (melko vaativien kanssa) kanssa samaan aikaan, ja he valitsivat kolmannen kerran Risuksen. Tykkäsivät sijainnista, siisteydestä ja ruuasta. Eli kaikin puolin ilmeisen hyvä! Ei ihan niin rannan tuntumassa kuin meillä, mutta Side on niin pieni paikka, että sijainnilla ei -jollei ole aivan rantafani- ole kovin suuri merkitys. Risuksella oli myös hyvä iltaohjelmatarjonta! Mukavaa matkaa, Side on todellakin Turkin Riviera
- tavallinen matkailij
Kiitos asiallisesta ja kivasta vastauksesta. Side on kyllä tuttu paikka (kerran aikasemmin oltu) ja Manavgatin putoukset on nähty, mutta jokiristeily ja markkinat kokematta, ehkä sinne tällä kertaa. Lomaa odotellessa...
- 123888
tavallinen matkailij kirjoitti:
Kiitos asiallisesta ja kivasta vastauksesta. Side on kyllä tuttu paikka (kerran aikasemmin oltu) ja Manavgatin putoukset on nähty, mutta jokiristeily ja markkinat kokematta, ehkä sinne tällä kertaa. Lomaa odotellessa...
Olen ollut Risuksessa ja kirjoittanut reissusta tjäreborgin matkakertomus sivuille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli204375Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm103204Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403097IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm442407Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas811216- 791079
- 561054
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2301028Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3681019Alex ja Sanna taas Bilderberg-kokoukseen
Kansainvälinen parivaljakkomme on taas yhdessä siellä missä tapahtuu. https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/09eda060-635e139893