risteilyllä

anni--

Olin parhaan kaverini kanssa Radio Rock risteilyllä. Olimme käyneet risteilyillä ties kuinka monta kerta ja monta risteilyä oli mennyt jo samalla kaavalla, eli pidetään vaan hauskaa ja käydään katselemassa bändejä.
Kaverini halusi erään bändin nimmarinjakosessioon, joten lähdin hänen kanssaan. Siinä jonottaessa katselin kitaristin ujoa hymyilyä. Mitä lähemmäksi tulimme, sitä kiinnostavammalta kundi näytti. Hetken mielijohteesta kaivoin käsilaukustani jonkun paperilappusen, taisi olla kassakuitti. Pääsin kundin kohdalle ja otin tussin hänen kädestään. Kundi katseli minua hieman hämillään. Kirjoitin kuittiin puhelinnumeroni ja hytin numeron ja annoin sen kundille. Nyt kundin ilme oli vakava ja hän hieman nolostui. Joku bändikavereista huomasi tilanteen ja pukkasi kundia kylkeen ja iski silmää. Minä poistuin paikalta hymyillen.
Kaverini ihmetteli suunnattomasti touhuani, mutta minulla ei ollut mitään menetettävää. Korkeintaan kundi heittää lapun lattialle ja joku muu soittelee minulle tai koputtaa hyttini ovea. Kävimme ostamassa laivan myymälästä muutaman siiderin ja menimme hyttiin juomaan yhdet ennen seuraavan bändin keikkaa. Hytin ovi auki nauroimme omille jutuillemme ja minun typeryydelle antaa nyt puhelinnumero täysin tuntemattomalle kundille muutaman minuutin katselemisen jälkeen. Samassa näen kundin kävelevän käytävällä hyttimme ohi. Sydän jätti muutaman lyönnin välistä ja menin suorastaan paniikkiin, mutta kerkisin jo ajattelemaan, että onneksi kundi meni ohi. Saman tien hän tuli takasin ja katsoi ovelta.
Ei auttanut muuta kuin pyytää mies hyttiimme ja tarjota siideri. Hän oli varmasti yhtä hämillään kuin minäkin. Otti siiderin ja pyöritteli hetken tölkkiä kädessään. Kaverini lähti hytistä muka käymään jossain, mutta oikeasti hän halusi jättää meidät kahdestaan, lähtiessään laittoi vielä hytin oven kiinni. Nyt vasta sain sanottua kundille, että istu nyt alas ja avaa se siideri. Ei kuulemma ollut siiderimiehiä, mutta tällä kertaa kelpaisi siiderikin. Hän istuu minua vastapäätä toiselle sängylle. Jäätävän paniikin ja pelonsekaisten tunteiden jälkeen aloin saada ajatuksiani kasaan ja pystyin kertomaan kundille, että tämä oli van hetken mielijohde, mutta oli iloisesti yllättynyt, että hän tuli hyttiini. Kundi kertoi että hän on saanut sillon tällön mimmien puhelinnumeroita, mutta ketään ei ole toiminut yhtä määrätietoisesti kuin minä.
Katselen häntä ja tunnen koko ajan kovemmin sisälläni jotain selittämätöntä tunnetta, hän on niin ihanan oloinen, huomaavainen ja hieman ujo. Mietin, että voisinko kertoa totuuden, että siinä jonossa ollessa ajattelin van ja ainoastaan, että haluan seksiä tuon miehen kanssa. Varoitan miestä, että aion sanoa nyt ihan suoraan hänelle erään asian, ja jos hän haluaa, niin hän voi poistua paikalta ilman mitään selittelyjä. Huh, vaatii aika paljon rohkeutta sanoa tässä tilanteessa ääneen, että ”kun mä näin sut siinä nimmarisessiossa, niin mua rupes panettaan ihan sikana, mä haluun seksiä sun kanssa” Kundi vastaa ”oho” ja sitten monen sekunnin hiljaisuus. Ajatukset myllertävät mielessäni sellaisena sekamelskana, etten pysty itsekkään saamaan niistä mitään selvää. Kundi ottaa minua varovaisesti kädestä kiinni ja katsoo silmiin. Ikuisuudelta tuntuvan hiljaisuuden jälkeen hän sanoo, että ”mä en pystynyt muuta ajattelemaankaan kun sua toin numeron saannin jälkeen, mä haluun sua”
Kundi siirtyy viereeni istumaan ja ottaa tiukan rutistusotteen minusta. Tuntuu tosi hyvältä olla hetki ihan hiljaa tiukassa halauksessa. Tunnen vieläkin täriseväni pelosta ja jännityksestä. Kundi suutelee minua kaulalle ja sanoo korvaani, että mennään hänen hyttiin, hän on siellä yksin ja hytissä on parisänky.

Jatkuu

5

10460

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anni--

      Pääsemme kundin hyttiin, silminnähden kummankin jännitys ja pelot on lauennut. Hädin tuskin pääsemme ovesta sisään, kun suutelemme jo kiihkeästi. Hän painaa minut hytin seinää vasten ja suutelee kaulaani, mies on jotenkin todella ihana, pieni ujous näkyy vieläkin. Hänen otteensa ei ole rajuimmasta päästä ja hän katsoo silmiin, ikään kuin varmistaakseen, että kaikki on hyvin ja homma voi jatkua. Työnnän miehen sängylle selälleen ja istun itse hänen lantion päälle. Painan miehen kädet sänkyä vasten hänen päänsä yläpuolelle ja pidän ranteista kiinni, niin ettei hän pääse otteestani. Suutelen häntä pitkään, suutelen kaulaa, kutitan kielellä korvaa. Kuulen hänen huokaukset ja tunnen jännityksen hänen kropassaan. Päästän hänet otteestani ja avaan hänen paidan napit, työnnän kädet alla olevan t-paidan alle ja hyväilen häntä aika kovilla otteilla. Hänen kätensä seikkailee rinnoillani paitani päällä. Nousen sen verran, että saan otettua oman paitani pois päältä, hän riisu omat paitansa pois. Hän nousee istumaan ja työntää minut pois lantionsa päältä, niin että pääsemme molemmat istumaan jalat toisemme ympärillä vastakkain sängyllä. Hän alkaa suudella rintojani ja puristelee niitä rintaliivien läpi hetken, kunnes avaa liivini. Hän kaataa minut sänkyyn selälleen ja käy rintojeni kimppuun todenteolla. Olen jo aivan kiimassa, tunnen kuinka pikkuhousuni on ihan märät. Avaan itse farkkuhameeni vyön vihjeenä, että saisi siirtyä jo touhuamaan alemmaksi. Koitan hyväillä kundia housujen läpi sen minkä yletän, tunnen jäykistyneen kalun farkkujen läpi. Mies avaa hameeni napin ja vetoketjun ja kiskaisee hameen pois. Hän koskettelee hieman märkiä stringejäni ja vetäisee ne saman tien pois. Parahdan tuskaisesti hänen ensimmäisestä kosketuksesta paljaaseen pimpsaani. Olen niin kiimainen, että haluaisin hänet heti sisääni. Hän nousee ylemmäksi, niin että pääsen suutelemaan häntä ja yllän käsilläni avaamaan hänen vyönsä ja housunsa. Pääsen käsiksi komeasti seisovaan kaluun. Mies on kyljellään vieressäni ja työntää sormeaan pimpsaani, tuntuu niin hyvältä, että vikisen ja ulisen hänen käsittelyssään. Annan hänen kalulleen parasta mahdollista käsihoitoa, mihin sillä hetkellä pystyn. Kumpikin on selvästi niin kiimaisia, että tositoimiin on päästävä mahdollisimman nopeasti. Nousen ylös ja menen miehen päälle hajareisin. Alan hyväillä kalun vartta pimpsallani. Kiusoittelen miestä pienen hetken ja painaudun hänen kalun päälle. Tunnen kuinka kalu uppoaa syvälle sisälleni. Pidätän hengitystä hetken, en tiedä tunnenko kipua vai nautintoa. Rupean liikuttelemaan itseäni hitaasti hänen päällään. Hetken päästä ratsastus on niin rajua, että en meinaa jaksaa enää olla asennossa. Kundi pitää tiukan otteen lantiostani ja nostaa minut syliinsä. Hän imee rintojani ja pitää minua tiukassa otteessa jatkaen samalla rajuja työntöjä sisääni. Tunnen orgasmin tulevan, koitan ensin vähän jarrutella, mutta sitten se vaan tulee. Kiemurtelen kundin käsissä ja toivon, että hän voisi edes hetkeksi lopettaa. Hän ottaa kalunsa pois sisältäni ja jatkaa todella rajusti sormin, toinen orgasmi tulee saman tien ja nyt en saa armoa, sormet jatkavat toden teolla. Vikisen ja valitan. Mies kääntää minut kontilleen ja tulee takaa päin sisääni. Meno yltyy saman tien todella rajuksi, jalkani eivät meinaa kantaa, mutta koitan kestää, itsehän tätä halusin. Mies pitää minua lantiosta tiukasti kiinni ja iskeytyy todella kovaa sisälleni. Vauhti kiihtyy ja taas tunnen orgasmin lähestyvän. Kuulen kundin hengityksen muuttuvan todella raskaaksi ja otteiden vain kovenevan. Saan orgasmin ja tunnen kuinka kundi tulee lähes saman tien. Lysähdämme sänkyyn velttoina ja vetelinä, kaikkemme antaneina. Huohotamme ja tärisemme sängyllä hetken. Havahdumme hetken päästä kundin kännykän piippaukseen. Keikka alkaa puolen tunnin päästä. Sovimme, että näemme uudestaan keikan jälkeen.

    • uuhaahoohiik

      Siideripisis haaveilee rock-kukosta.

    • tykkäääää:-)

      kiva taru:-)

    • fiosoiesjgiose

      Kauheeta porukkaa Rock risteilyllä. Jokaisella mustat epäsiistit vaatteet päällä. Parturissa tuo joukko ei ole käynyt moneen vuoteen.

    • hyvä!, ( M)

      "anni--", kertomuksesi oli TODELLA hyvä, sekä asiasisällöltään että kielellisesti. Sinussa on ainesta sekä seksiin että kirjoittamiseen. Nuolen suloista vittuasi. :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1701
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1327
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1313
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1284
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1264
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe