Onko kokemusta kenelläkään Prima nimisestä firmasta, joka tekee katto- ja ulkovuorausremontteja? Olisi tarkoitus teettää kattoremontti ja ko. firmalta on saatu tarjous, joka on ainakin Rannilaa halvempi.
Kokemuksia kuulisin mielellään, jos jollain on.
Prima kattoremontit
41
13497
Vastaukset
- olavi
Prima osaa hommansa, niillä on monivuotinen kokemus katto- ja ulkovuoriremonteista. Ovat alansa ammattilaisia.
- Santtu
Kysy tarjous myös minulta.
-Santtu H - antti
Onhan noita kattofirmoja. Kysy mahd. monesta paikasta niin varmasti saat hyvään hintaan. Jos haluut tietää millasta jälkee tekee, ni pyydä referenssiluetteloo.
- loistotyö
Santtu kirjoitti:
Kysy tarjous myös minulta.
-Santtu HUUDENMAAN PELTITYÖ suomalainen, pieni perheyritys teki meille loistavan konesaumakaton. Jälki loistavaa, suomalaiset asentajat!, pihat siisteinä, reippaita asentajia,takuut hyvät ja rahoituis mahdollisuus kävi meille todella hyvin ei voi muuta kun SUOSITELLA LÄMPIMÄSTI UUDENMAAN PELTITYÖTÄ!!
- sari.n
Kannattaa kysyä tarjous jostain pinemmästä rakennus fimasta, Teetätin kattoni lahden seudulla Jupe-rakennus Oy:llä 250 m2 katolla hinta eroa 5000-6000 oli eliittikattoihin ja primaan verattuna josta vielä sai kotitalous vähennyksen. Pienet firmat ei joudu maksamaan kaikenmaailman myyntimiehien, sihteereiden, pomojen palkkoja..
- vuotaa
meille teetettiin tällä itseään mainostavalla firmalla jupe-rakennus oy.llä katto.vuotaa enemmän kuin vanha eivätkä vastaa puhelimeen,saatikka sitten korjais.olen jo löytänyt korjaajan alueelta oleva yksi tunnettu tekijä,jätän nyt mainostamatta...
- Kokemusta tästäkin
Näin on iso firma isot kulut pieni firma pienemmät kulut.
- suuret lupaukset
Minulle tekivät ison kattoremontin. Aluksi meni kaikki hyvin ja työmiehet olivat taitavia ja mukavia. Muutamia isoja loppuviilauksia sain kuitenkin odottaa useampia kuukausia, luvattiin hoitaa asia mutta mitään ei tapahtunut. Firman sisäinen informaatio ei ilmeisesti toimi tai henkilöt ovat ylityölistettyä. Asensivat myös ikkunat jotka vetää hirveästi. monta monta mokaa. En suosittele kenellekkään. Petyuin todella suuresti. Hyviä tyyppejä ja taitavia ihmisiä, mutta firman organisaatiossa joku mättää. Rahastusmeininki. Tuli tunne että käyttävät vaan hyväkseen. Katot osaavat asentaa, mutta sitten mokasivat loput. Oma valvoja kannattaa olla pitämässä puolia. Kallis firma on.
Minulle jäi tosi paha maku suuhun.- 10+
huippuhommaa!!tekevät hyvää jälkeä. priman työn tekijät ovat enimmäkseen ali -urakoitsijoita. paljon välikäsiä=hinta nousee. tekivät verhouksen ja katon. todella hyvää jälkeä ei valittamista jos jotakin tilaatte kertokaa toivomus että haluaisitte urakoitsijaksi kirvespojat oy. on nimittäin nii hyviä jätkiä.. reipaitta tarkkoja mukavia.
- OKT asuja
10+ kirjoitti:
huippuhommaa!!tekevät hyvää jälkeä. priman työn tekijät ovat enimmäkseen ali -urakoitsijoita. paljon välikäsiä=hinta nousee. tekivät verhouksen ja katon. todella hyvää jälkeä ei valittamista jos jotakin tilaatte kertokaa toivomus että haluaisitte urakoitsijaksi kirvespojat oy. on nimittäin nii hyviä jätkiä.. reipaitta tarkkoja mukavia.
Priman ja Vimpeliläisen R-kattopalvelun tasan saman kattoremontin hintaero vaatimattomat 13 000€!!! jälkimmäisen eduksi. Eli tasan puolet, maksakoon kuka mistäkin.
Kattopalvelu käyttää vieläpä Ruukin peltiä ja jälki erinomaista. - sitä saa mitä tilaa
OKT asuja kirjoitti:
Priman ja Vimpeliläisen R-kattopalvelun tasan saman kattoremontin hintaero vaatimattomat 13 000€!!! jälkimmäisen eduksi. Eli tasan puolet, maksakoon kuka mistäkin.
Kattopalvelu käyttää vieläpä Ruukin peltiä ja jälki erinomaista.Et varmaan usko tarinaasi itsekkään, samalla sisällöllä ja rakenteella ei voi muodostua noin isoa hintaeroa. Olen muuten kilpailuttanut priman ja pari muuta pienempää, hintaeroa on, mutta niin oli sisällössä ja rakenteessaki, valinta osui primaan ja sitä myös sain. Prima käyttää myös Ruukin terästä katoissaan, kattotuotteet tulevat Weckmannin toimittamina, sama tavara, eri merkillä.
- jep jep
sitä saa mitä tilaa kirjoitti:
Et varmaan usko tarinaasi itsekkään, samalla sisällöllä ja rakenteella ei voi muodostua noin isoa hintaeroa. Olen muuten kilpailuttanut priman ja pari muuta pienempää, hintaeroa on, mutta niin oli sisällössä ja rakenteessaki, valinta osui primaan ja sitä myös sain. Prima käyttää myös Ruukin terästä katoissaan, kattotuotteet tulevat Weckmannin toimittamina, sama tavara, eri merkillä.
meikäläiselle priman tarjous 96eur neliö 300neliön katosta, eli tosi syvältä.
Teetin samasta ruukkilaisesta ammattitimpurilla 32 eur. tarvikkeineen!!!!! - RAne-
Mutta, eihän näille Primoille ja muilla saa maksaa ennen kuin työ on sovitusti ja hyväksytysti tehty.
Siinä on firmalle kummasti porkkanaa tehdä homma valmiiksi. Tulee huonompaankin organisaatioon vipinää. - Kerran katolla
jep jep kirjoitti:
meikäläiselle priman tarjous 96eur neliö 300neliön katosta, eli tosi syvältä.
Teetin samasta ruukkilaisesta ammattitimpurilla 32 eur. tarvikkeineen!!!!!Hei, pientä rajaa hinnoitteluun, ethän tuota usko itsekkään. Edes "pimeästi" et saa 300 m2 kattoa tuohon hintaan. Pelkät pellit ja puutavara maksavat ko. neliöille noin 5000-6000 ekee ( ruoteet, juoksut, tuuletusrimat, aluskatteet, kattopellit, harjalevyt, päätypellit, harjatiivistet ja muut hilppeet) Kukaan itseään oikeasti ammattimiehenä oleva ei tee asennusta ko. katolle 4000 eken palkalla, ei edes virolaiset, lisäksi mahdolliset piipun pellitykset, kourut, jätelavat, telineet jne....
- jk
RAne- kirjoitti:
Mutta, eihän näille Primoille ja muilla saa maksaa ennen kuin työ on sovitusti ja hyväksytysti tehty.
Siinä on firmalle kummasti porkkanaa tehdä homma valmiiksi. Tulee huonompaankin organisaatioon vipinää.Jos tarvitset vesikouruja tai kattoturvatuotteita. Nopeat tarvike toimitukset ympäri suomea www.rannimies.fi
- jep jep
Kerran katolla kirjoitti:
Hei, pientä rajaa hinnoitteluun, ethän tuota usko itsekkään. Edes "pimeästi" et saa 300 m2 kattoa tuohon hintaan. Pelkät pellit ja puutavara maksavat ko. neliöille noin 5000-6000 ekee ( ruoteet, juoksut, tuuletusrimat, aluskatteet, kattopellit, harjalevyt, päätypellit, harjatiivistet ja muut hilppeet) Kukaan itseään oikeasti ammattimiehenä oleva ei tee asennusta ko. katolle 4000 eken palkalla, ei edes virolaiset, lisäksi mahdolliset piipun pellitykset, kourut, jätelavat, telineet jne....
120 työtuntia timpurilta a 25eur kulut yht. 4800 eur. itselle 18000 eur tili hantista kun en teettänyt PRIMALLA. KANNATTI OLLA APUPOIKA VAI MITÄ?
- skeptikko
jep jep kirjoitti:
120 työtuntia timpurilta a 25eur kulut yht. 4800 eur. itselle 18000 eur tili hantista kun en teettänyt PRIMALLA. KANNATTI OLLA APUPOIKA VAI MITÄ?
Sisälsikö tuo 25eur/h työnantajan maksut vai oliko timpuri yrittäjä ja tuntihinta 25 sisälsi alvit ym, vai tulivatko päälle?Mikäli työnantajakulut tuohon päälle niin tuo 4800 on melko lähellä palkkakustannuksia, sitten vielä telineet, oliko käytössä itsetehdyt vai vuokratut, vuokratelineet=kustannuksia myös, sitten itse materiaalit, tuliko katto tehtyä täysin samanlaisella periaatteella, eli rakenteellisesti identtinen lopputulos, asioista hieman perillä olevat ymmärtänevät että kyllä katon kuin katon pystyy halvallakin tekemään kun karsii rakenteista, karrikoidusti esimerkkinä suoraan huovan päälle laitetut ruoteet sekä pellit päälle, ajattelematta hiukkaakaan ilmanvaihtoa tai toisena vaihto-ehtona koko runkorakenteen uusiminen ajatellen myös toimivuutta, ihan eri asioita eikös vaan?
- palelee paljon
Älkää missään nimessä tiltko mitään Primalta! Minä olen toista vuotta tapellut niiden kanssa että tulevat ja korjaavat huonosti tekemänsä työn. Aikataulut venyivät kuukausitolkulla ja asiallisiin reklamaatioihin ei reakoida. Nyt ollaan menossa oikeuteen jos eivät viikon sisällä reakoi. Kaksi talvea ollut seinän rajassa pakkasila 2 astetta heidän rakentamisen jälkeen. Mukavia tyyppejä ja tekevät minä osaavat, mutta ilmeisesti työnjohto ei toimi.
- minulla ei palele
Epäilen että nimimerkin paleleepaljon takana istuu jonkun toisen firman työntekijä, edustaja/myyjä, jolla vain tarkoitus pilata kaikkien muiden kilpailevien firmojen maine.
Prima tekee verhouksia,kattoja, ikkuna/ovi asennuksia. Miten esimerkiksi verhouksen vaihto vaikuttaa sisälämpötilaan?? ei ainakaan alentavasti? sillä
prima käyttää verhouksien alla tuulensuoja tai jotain lisäeriste levyä.
Ikkunat ja ovet tiivistetään varmasti asennettaessa.
ja tulee varmasti tiiviimmät saumat, kuin vanhoissa ikkunoissa/ovissa.
- //**//
Jos teetät kenellä tahansa ni kysy kuka sen homman lopulta urakoi.Taitaa toi Primakin käyttää ali-urakoitsijoita ja tahtoo tänäpäivänä olla ne tekijät Virosta monella firmalla.
Se että jälki on hyvä ei riitä.Jos esim seinä verhoilu tai pelti kate uusitaan ni saattaa jäädä huomioimatta joitakin vikoja mitä pitäisi korjata ennen kuin laittaa uuden laudoituksen tai pellin.Mitä olen kuullut noista hinnoista ni tuntuu et jos on normi palkkaiset timpurit ni miten pitää yleensä päällänsä.- P e t t e r i
sittenhän sen näkee kuka urakoi ku saapuvat työmaalle ;))
ja prima ei käytä mitään halpatyövoimaa.
Suomalaisia aliurakoitsijoita.
- tomi tietäväinen
Meille tekivät remontin, pieniä korjauksia oli mutta hoitivat asiat heti kuntoon. Yrityksestä perillä melko paljon olevana voin varmuudella kertoa että jokainen yrityksen työntekijä on puhtaasti Suomalainen, mielenkiinnosta haluaisin tietää missäpäin nimimerkin palelee paljon remontti on tehty, tunnen melko hyvin yrityksen työntekijöitä, myyjän ja asentajia.Puhuin tutun kanssa joka firmassa töissä eikä tiennyt yhtäkään asiakasta jolla jäänyt reklamaatiot hoitamatta. Eli selvennyksen vuoksi ainakin paikkakunnan voisi kertoa, saanee korjauksiin vipinää jos oikeasti on ongelmia.
- Leevi Ruotsalainen
Mä tunnen kans tuon firman kuvioita ja väittäsin kans että kaikki reklamaatiot hoitaavat kyllä
Mut Primalla on raskas organisaatio ja hinta sen mukanen. Yks tuttu, entinen Priman asentaja tekee nykysin samoja hommia omalla firmalla ja pystyy tarjoomaan samat hommat melkeen 30€ halvemmalla per neliö mistään kuitenkaan tinkimättä eli ilmaa on firman hinnoissa
Ja mainostetaan nyt sen verran kaverin firmaa et se on Netrak, www.netrak.fi- Ex Prima
Oikein hauska lukea miten selvästi paistaa teksteistä läpi kuinka eri kattofirmojen edustajat täällä keskustelee. Ei täydellistä katto/ verhous yritystä ole toiset on halvempia kuin toiset. Selvää hän se on mitä isompi yritys sitä kalliimpi hallinnointi kulut nousee. Vaikka yritys olisikin ollut jo useita vuosia alalla El tarkoita että työn tekijät olisivat. Monesti pienemmissä yrityksissä siksi ammatti taitoisempaa väkeä. Jokainen tekee urakoitsija valinnan itse. Nämä keskustelu palstat ovat eri yrityksien välisiä parjaamis paikkoja(:
- Kokemusta on
Työnjälki on hyvää ja homma toimi tosi hyvin. Mutta kattomyyjä on uskomaton satu setä haukkui kaikki muut firmat ja antoi ymmärtää että heidän kattot tehdään ainoastaan oikein ja muilla on virolaisia töissä.
Hinta on kyllä aika suolainen muihin verrattuna. Nyt kun meinasin teettää toisen talooni kattoremonttin niin otan toisen sen urakan k-raudasta . Hinta eroa muutama tonni k-raudan hyväksi ja samoista tarvikkeista tekevät ja varmaan yhtä hyvin. Mutta niinkuin sanoin priima on ihan ok vaikka vähän kallis.- Myydään mitä myydään
Ammatti myyjähän haukkuu muut firmat!!!
Itse olen myyntityössä huomannut, että oman kehuminen on parempi vaihtoehto kuin vieraan haukkuminen... - ei kiitos
Myydään mitä myydään kirjoitti:
Ammatti myyjähän haukkuu muut firmat!!!
Itse olen myyntityössä huomannut, että oman kehuminen on parempi vaihtoehto kuin vieraan haukkuminen...taitaa olla sama myyjä meilläkin käynyt , haukkui kilpailevat yritykset huonoiksi ja "tiesi" myös, että käyttävät virolaisia työntekijöitä. Sama myyjä on selvästi näillä sivuillakin antanut mielipiteitänsä " virolaisista" yrityksistä. En suosittele Primaa (Todella kallis), kyseinen myyjä antoi kyllä todella huonon kuvan Prima yrityksestä
- pakanakak
Primalaiset ovat lestadiolaisilla niille raha kelpaa. aina kaksin kertainen hinta kun muilla.
- Eläköitynyt...
Olen seurannut Lahden alueella huoltoasemilla, Priman miesten rahan käyttöä. ilmeisesti hyvä palkkaisia miehiä kun on vara notkua huoltamon aulassa ja työntää rahaa pelikoneisiin, nuppi punasena 100-200e parissa tunnissa.
4miestä remmissä... - RayRay
Eläköitynyt... kirjoitti:
Olen seurannut Lahden alueella huoltoasemilla, Priman miesten rahan käyttöä. ilmeisesti hyvä palkkaisia miehiä kun on vara notkua huoltamon aulassa ja työntää rahaa pelikoneisiin, nuppi punasena 100-200e parissa tunnissa.
4miestä remmissä...Heh Heh ilmeisesti samasta jutusta oli Etlarin näppikseen todettu n. Vuosi sitten.
- KultaJaska
HYVÄ JÄTKÄT!
- KultaJaska
KKK
Valitettavasti on kokemusta :( En todellakaan suosittele, vaikkakin myyntiedustajat ovat hyvin miellyttäviä. Siihen se sitten loppuukin. Yritän nyt saada heitä/Primakattoja vastuuseen.... huonolta näyttää. Joudun todennäköisesti avautumaan jos asia ei etene.
- Huuhaatata
Älkää uskoko mitääm mitä täällä kirjoitetaan.
- Anonyymi
Tekevät juuri julkisivuremonttia talossamme. Tutkivat seinät todella hyvin, kuuntelivat toiveitamme, ja tekivät tarjouksen niitä kuunnellen. Todella ammattitaitoista työskentelyä.Lopputulos on todella siisti ja he ovat osanneet tehdä työn vanhaa kunnioittaen. Ensimmäine remontti talossamme, joka on mennyt moitteettomasti!
- Anonyymi
Mitä firmaa suosittelis jos pitää muuttaabetonitiili aumakatto harjakatoksi, kattotuolit ja yläpohjan eristys uusiksi ja päälle passiivikattoelementit? Tönö on Uudenmaan läänissä.
- Anonyymi
Ei kokemusta
- Anonyymi
Huh Huh mitä juttua
- Anonyymi
Covid on niittänyt hyvin porukkaa
- Anonyymi
Ainakin joonia kannattaa varoa..
- Anonyymi
Oma kokemus huono. Osa tekijöistä ammattilaisia, mutta se ei pelasta, kun hutiloivat rankasti. Liikaa työtä näillä. Huijareita ylemmällä taholla taitaa olla…
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367669Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381915Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251880- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791545Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104978- 49910
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4819Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810- 33783