pituus

170 cm

Seurustelisitko mieluummin 155 vai 175 cm pitkän kans?

55

783

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4 + 17

      No koska olen itse 173 cm, niin mieluummin 175 cm kanssa.
      On helpompi pussata saman pituisen kanssa...

    • toimistoloinen

      Jos noista on valittava, niin 155. Oon itse 164 ja mieluiten seurustelisin suht samanpitusen kans. Pitkät naiset (yli 170 cm) ei kiinnosta yhtään.

    • huiskelo

      175-senttisen, kun en siitä paljon jää alle itsekään. Mutta ei se 155 sentin mitta mikään este olisi sekään, jos muuten kolahtaa :)

    • vastaaja nro 4

      Ehkä ennemmin 155-senttisen. Olen itse tasan siitä välistä.

    • yksLyhyt

      Makuasia eks nii ;) Minä olen 157cm, mutta ottaisin oikein mielelläni sen 175cm. Pitkät/pidemmät vie huomioni helpommin. Toinen asia on sitten mitä tämä toinen tuumaa.

    • 175

      Olen itse 168 ja 175 mieluummin. Kovin paljon itseäni pienemmät/lyhyemmät ei lähtökohtaisesti sytytä.

      • Juuri näin, pygmit ei nappaa, mittasuhteet on hassut.


    • Halijanalle123

      Oon 173cm ja seurustelisin mieluummin sen 155 cm kanssa :)

    • Kata-riina

      Minä olen yli 180 joten en usein itseäni pidempiin tyttöihin törmää. Minusta lyhyet on söpöjä mutta myös pidemmissä viehätyksensä. Mulle on useasti sanottu että pitävät siitä kun olen niin pitkä. Pituudella ei kyllä minulle niin väliä.

    • Black Cat

      155 cm pitkä vois olla aika söpö taskuraketti. :D Olen maskuliinisempi (mutta androgyyni) niin itseäni lyhempi nainen olisi mulle sopiva. Itse oon 166 cm, niin itseäni yli 5 cm pidemmän kans ei välttämättä tulisi semmoinen olotila, mitä haluan (olla suojelevampi osapuoli jne.).

    • Fragilemme

      Mielummin sen 175 senttisen, kun tykkään itseä pidemmistä naisista. Oon vähän yli 160 cm.

    • 175

      Voisko joku lyhyt tyttö tulla halittavaksi? :)

      • kci

        Jos alta 160cm on tarpeeksi lyhyt olen aina valmis halimaan :')


    • 163 cm

      Voi kun saisi pitkän ja urheilullisen naisen omakseen...

      • 175

        Täällä on yksi :) Lajina jääkiekko


      • 163 cm
        175 kirjoitti:

        Täällä on yksi :) Lajina jääkiekko

        Laitatko minulle postia traveller at luukku.com


    • typerää

      Kaikista tyhmimpinä pidän niitä, jotka seurustelee pelkän pituuden kanssa. Voiko typerämpää syytä olla seurustelulle kuin pelkkä pituus? Samaan kategoriaan kuuluu myös pelkän rahan takia seurustelu, pelkän kauneuden takia seurustelu (toinen toimii pelkkänä koriste-esineenä ja palkintopokaalina), pelkän aseman takia seurustelu jne.

      • 163 cm

        No tuskin kukaan "pelkän pituuden kanssa seurustelee", tai minkään muunkaan yksittäisen asian/omainaisuuden. Enemmän on kyse siitä, mikä miellyttää. Eksäni ei ollut pitkä, oman mittaiseni. Mutta kyllä se vaan niin on, että kun näen jossakin pitkän urheilullisen naisen, niin kyllä siinä pikkuhousutkin lähtee pyörimään :D


      • typerää
        163 cm kirjoitti:

        No tuskin kukaan "pelkän pituuden kanssa seurustelee", tai minkään muunkaan yksittäisen asian/omainaisuuden. Enemmän on kyse siitä, mikä miellyttää. Eksäni ei ollut pitkä, oman mittaiseni. Mutta kyllä se vaan niin on, että kun näen jossakin pitkän urheilullisen naisen, niin kyllä siinä pikkuhousutkin lähtee pyörimään :D

        Ei, kyllä tiedän yhden sun toisenkin, joka seurustelee pelkän pituuden kanssa. Täytyy olla saman pituinen kuin itse tai lyhyempi, ettei vaan tunne itseään alistetuksi (kompleksi pienuudesta) Että näin. Tämä tarina on tosi.


      • 140 cm
        typerää kirjoitti:

        Ei, kyllä tiedän yhden sun toisenkin, joka seurustelee pelkän pituuden kanssa. Täytyy olla saman pituinen kuin itse tai lyhyempi, ettei vaan tunne itseään alistetuksi (kompleksi pienuudesta) Että näin. Tämä tarina on tosi.

        Juu, ei - ja vaarin housut. Kyllä tämäkin tarina on tosi. Tosi kuin vesi siis. Vesihiisi hississä.

        Minäkin tunnen toista tusinaa tyttöä jotka seurustelevat vain pituuden kanssa. Ensitreffeille he ovat aina ottaneet mittanauhan mukaan. Pituushan on se, mikä loppujen lopuksi merkitsee. Pituushyppääjät hyppäävät pisimmälle. Kumppanin ei itseasiassa tarvitse olla edes ihminen, kunhan on tarpeeksi pitkä. Myös esimerkiksi lyhtypylväs ajaa asian.

        Joku vaan iskee silmänsä pelkästään metriheikkeihin ja sekös minua ottaa päähän. Ihme touhua. Itse kun jäin tälläiseksi metrin mittaiseksi. Minusta kiinnostuvat vain kääpiöt ja kääpiövillakoirat. Ja seitsemän kääpiötä, mutta se onkin ihan toinen tarina. Mutta tositarina sekin siis.


      • hei sinä
        140 cm kirjoitti:

        Juu, ei - ja vaarin housut. Kyllä tämäkin tarina on tosi. Tosi kuin vesi siis. Vesihiisi hississä.

        Minäkin tunnen toista tusinaa tyttöä jotka seurustelevat vain pituuden kanssa. Ensitreffeille he ovat aina ottaneet mittanauhan mukaan. Pituushan on se, mikä loppujen lopuksi merkitsee. Pituushyppääjät hyppäävät pisimmälle. Kumppanin ei itseasiassa tarvitse olla edes ihminen, kunhan on tarpeeksi pitkä. Myös esimerkiksi lyhtypylväs ajaa asian.

        Joku vaan iskee silmänsä pelkästään metriheikkeihin ja sekös minua ottaa päähän. Ihme touhua. Itse kun jäin tälläiseksi metrin mittaiseksi. Minusta kiinnostuvat vain kääpiöt ja kääpiövillakoirat. Ja seitsemän kääpiötä, mutta se onkin ihan toinen tarina. Mutta tositarina sekin siis.

        Nyt kyllä oli sellanen vastaus, että rakastuin. Alatko mun tyttöystäväksi?


      • kääpiösnautserinystä
        140 cm kirjoitti:

        Juu, ei - ja vaarin housut. Kyllä tämäkin tarina on tosi. Tosi kuin vesi siis. Vesihiisi hississä.

        Minäkin tunnen toista tusinaa tyttöä jotka seurustelevat vain pituuden kanssa. Ensitreffeille he ovat aina ottaneet mittanauhan mukaan. Pituushan on se, mikä loppujen lopuksi merkitsee. Pituushyppääjät hyppäävät pisimmälle. Kumppanin ei itseasiassa tarvitse olla edes ihminen, kunhan on tarpeeksi pitkä. Myös esimerkiksi lyhtypylväs ajaa asian.

        Joku vaan iskee silmänsä pelkästään metriheikkeihin ja sekös minua ottaa päähän. Ihme touhua. Itse kun jäin tälläiseksi metrin mittaiseksi. Minusta kiinnostuvat vain kääpiöt ja kääpiövillakoirat. Ja seitsemän kääpiötä, mutta se onkin ihan toinen tarina. Mutta tositarina sekin siis.

        Tää oli aika hyvä :D minäkin tapasin nykyisen vaimoni netissä jo vuosia sitten. Hän kirjoitti minulle olevansa 150 cm. Vastasin, että minä olen 172. Varasimme ajan maistraattiin ja muutimme yhteen


    • Pygmit>bailaa

      Ei pituutta voi olla liikaa, mutta pituuseroa voi hyvinkin olla. Jos pituusero alkaa olemaan 30-40cm , niin siinä tulee jo ongelmia. Tai ainakin omasta mielestäni.

    • 756757

      Mullakin on ihme fiksaatio, että kumppanin pitäisi olla pitempi kuin minä ja itse olen 158. Mutta totta kai voin ihastua ja rakastua ja seurustella myös samanpituisen ja lyhyemmän kanssa, ei siinä mitään. Ei pituus niin tärkeä asia ole, että se oikeasti vaikuttaisi mihinkään oleelliseen.

    • 167cm

      Eipä sillä mielestäni ole mitään väliä.
      Olin pitkään ihastunu naiseen joka oli 175cm sekä joskus olin ihastunut "kainalokeppiin" eli oli jtn 153cm :) ei sillä pituudella siis merkitystä jos muuten nappaa :)

      • 67567567

        kainalokeppi? en ymmärrä, miksi lyhyistä naisista pitää keksiä tällaisia halventavia nimityksiä. ihan kuin se olisi meidän vikamme, että olemme lyhyitä. samaten vituttaa sellainen ärsyttävä söpöttely, ihan kuin lyhyt nainen olisi automaattisesti joku söpö herttainen "taskuraketti". ihan ihmisiä mekin ollaan eikä meitä tarvitse pituuden takia rinnastaa pikkulapsiin.


      • ei hyvää päivää
        67567567 kirjoitti:

        kainalokeppi? en ymmärrä, miksi lyhyistä naisista pitää keksiä tällaisia halventavia nimityksiä. ihan kuin se olisi meidän vikamme, että olemme lyhyitä. samaten vituttaa sellainen ärsyttävä söpöttely, ihan kuin lyhyt nainen olisi automaattisesti joku söpö herttainen "taskuraketti". ihan ihmisiä mekin ollaan eikä meitä tarvitse pituuden takia rinnastaa pikkulapsiin.

        Aika usein se, että kokee jonkun söpöilyn, taskuraketti- tai kainalokeppi-sanan jotenkin erityisen halventavana on kuulijan omien korvien välissä. Moni varmasti ottaisi ihan kohteliaisuutena jonkun söpöilyn, mutta jos kuulijalla on erityisen huono itsetunto niin varmasti oman pään sisällä mikä milloinkin sana on halventava tai loukkaava. Toisen ihmisen kehuminen söpönä taskurakettina tai esim. söpönä pikkuisena on varmasti useimmiten tarkoitettu ihan vaan kohteliaisuudeksi. Tässä taas nähdään kuinka ihmiset eivät osaa kohteliaisuuksiakaan ottaa vastaan.


      • Woman in Black
        ei hyvää päivää kirjoitti:

        Aika usein se, että kokee jonkun söpöilyn, taskuraketti- tai kainalokeppi-sanan jotenkin erityisen halventavana on kuulijan omien korvien välissä. Moni varmasti ottaisi ihan kohteliaisuutena jonkun söpöilyn, mutta jos kuulijalla on erityisen huono itsetunto niin varmasti oman pään sisällä mikä milloinkin sana on halventava tai loukkaava. Toisen ihmisen kehuminen söpönä taskurakettina tai esim. söpönä pikkuisena on varmasti useimmiten tarkoitettu ihan vaan kohteliaisuudeksi. Tässä taas nähdään kuinka ihmiset eivät osaa kohteliaisuuksiakaan ottaa vastaan.

        Voisin kuvitella, että henkilö joka kokee tämän tyyppiset "söpöilynimet" halventavana, omaa jonkin sortin henkisen ongelman oman pituudensa kanssa. Toki voin olla väärässäkin. Toki no kainalokeppi ei ehkä täs oo parhaimmasta päästä, mutta sana taskuraketti on musta aika söpö. :3


      • 167cm
        67567567 kirjoitti:

        kainalokeppi? en ymmärrä, miksi lyhyistä naisista pitää keksiä tällaisia halventavia nimityksiä. ihan kuin se olisi meidän vikamme, että olemme lyhyitä. samaten vituttaa sellainen ärsyttävä söpöttely, ihan kuin lyhyt nainen olisi automaattisesti joku söpö herttainen "taskuraketti". ihan ihmisiä mekin ollaan eikä meitä tarvitse pituuden takia rinnastaa pikkulapsiin.

        Joo siis sanoessani kainalokeppi en halventanu mitenkään lyhyitä naisia... vaan kyseinen ihminen käytti itsestään kyseistä termiä, niin se on vain jäänyt mieleen... en siis pahalla ole tuota tarkoittanut


      • työkaveri vain
        Woman in Black kirjoitti:

        Voisin kuvitella, että henkilö joka kokee tämän tyyppiset "söpöilynimet" halventavana, omaa jonkin sortin henkisen ongelman oman pituudensa kanssa. Toki voin olla väärässäkin. Toki no kainalokeppi ei ehkä täs oo parhaimmasta päästä, mutta sana taskuraketti on musta aika söpö. :3

        paraskin pettäjä


    • Olen 172 ja mieluummin 155 kanssa, pidän itseäni lyhyemmistä ja tuoda ns.turvaa toiselle.

      • kysynvaan.

        miksi oletat, että lyhyt nainen tarvitsee turvaa ja suojelua? onko lyhyet naiset muka niin avuttomia, että tarvitsevat jonkun suojelijan itselleen? :D


    • Ei tietenkään ole, Se vain itsessä laukaisee sellaisen tunteen ja monet minua lyhyemmät kumppanit halunneet sitä.

      • 163 cm

        Sellainen tunne minullekin tulee pidemmän naisen kanssa :)


    • Femme Stadista

      Ei pituudella ole väliä. Kunhan muuten kolahtaa :)

      Olen itse 165 cm eli juuri tuosta puolivälistä. Jos olisi ihan pakko valita pelkän pituuden perusteella, niin valitsen sitten 155 cm.

    • paivansade4

      Itse kaipailen pitkää maskuliinista naista. Olen 173cm naisellinen nainen, ja etsin naisesta kainaloa ja turvan tuntua.. Kaiken muun tärkeän lisäksi tietenkin:) pituus ei sinänsä ole ehto, koska 160cm poikatytön kanssa olen seurustellut, mutta olen myös huomannut tiettyjen asioiden toimivan paremmin, jos kumppanini on suunnilleen mun pitunen:)

      • pitkähkönainen175

        saako sinulle kirjoittaa? :)


      • paivansade4
        pitkähkönainen175 kirjoitti:

        saako sinulle kirjoittaa? :)

        Saa toki, laita spostia hanna_c4 (at) hotmail.fi :)


    • <@^@>

      Näköjään pätkät kirjoittelee täällä.
      Ite vain 184,5 cm

    • \_(¤¤)_/

      Saa kyllä mielellään olla yli 170cm koska itse olen yli 180cm. Ois kiva jos ei tarttis kumartuu aina :)

    • 6y6y

      Hyh, en todellakaan voisi seurustella alle 165cm kanssa. Pitkät naiset ovat muutenkin paljon näyttävämpiä ja upeampia

      • Pitkä nainen

        Minä taas en voisi seurustella ihmisen kanssa jolla ei ole päässä sisältöä, kuten sinulla ei taida olla, jos kumppanin valintaan vaikuttaa pituus noin ratkaisevasti ja vain yli 165 senttiset kelpaa.


    • Tällainen 168 pitkä androgyyni katselis mieluusti itseään pidempää naista =)

      • walk_this_way

        Itse 176 cm ja naisellinen, pidän androgyyneistä ;)


      • valitan
        walk_this_way kirjoitti:

        Itse 176 cm ja naisellinen, pidän androgyyneistä ;)

        Lenkkari vissiin pitää vain itseään poikamaisemmista..


      • valitan kirjoitti:

        Lenkkari vissiin pitää vain itseään poikamaisemmista..

        Niin pitää =)


    • amazonas

      Mä oon ihan sulaa vahaa pitkien, yli 180 cm naisten edessä, varsinkin jos on vielä ryhtiä ja lihaksia, tyyliin Sanna Kämäräinen. Ootte kyllä upeita!!

    • Noohh

      Olen itse suunnilleen 155cm joten saattashan se näyttää hiukan hassulta kaks tappia ku vipeltäs menemään tuolla kaupungilla käsikädessä.
      Niin, että ehkäpä se pidempi. Joskin olen korkojen ystävä mikä vähän antaa anteeksi.

    • f*ck

      hyvä kun otit esille tämän tärkeän asian, koska pituus todella on yksi iso vaikuttaja kun aletaan puhumaan seurustelusta. Sun antamat vaihtoehdot ovat ihan kohdallaan, noinhan ne jakaantuu, siis silmämääräisesti, joko pätkiin tai pitkiin.
      Itse ole reippaasti yli 170cm joten en välitä olla polvillani kun suutelen, joten tyttöystäväni on oltava siis tuo 175cm ja hallelujaa, hän onkin.

      Jos nyt mietitään seurustelua selkeästi lyhyemmän kanssa on siinä muutamiakin seikkoja jotka laittaa varmasti miettimään kandeeko. Ajatellaan nyt vaikka mille se näyttää, kun kävelee käsi kädessä lyhyen kanssa voi se näyttää kuin lapsea taluttelisi. Toisekseen leffassa hän ei ikinä näe mitään ja saat kuulla siitä joka helvetin kerran. Kolmanneksi, ei voi lainata toisen vaatteita. Tuo on se joka melkein kaataa suurimmankin rakkauden.

      Entäpä sitten jos seurustelisi selkeesti itseään pidemmän kanssa? Ensinnäkin se vaatteiden lainaus, ei voi onnistua. Toiseksi jos haluaa antaa suudelman sitä ei voi vain suikata suloisesti vaan pyytää toista kumartumaan, vaivalloista. Miten halata pidempää? Naama on rintojen välissä ja onhan se itselle varmaan kiva, mutta haluaako hän halata aina siten että sun pää on siellä jossain.

      Joten pitää olla tarkkana, seurustelemaan kun ryhtyy ettei ole merkittävää pituuseroa tai ero on edessä.

    • Itse olen n. 173cm rockmimmi femme, käytän korkoja, mekkoja, hameita... Seurustelin taannoin itseäni noin 10 cm lyhyemmän tytön kanssa, joka kerran totesi, etten saisi käyttää korkoja tai mekkoja hänen seurassaan ihmisten ilmoilla kun se näyttäisi niin tyhmältä, kun pituuseroa on jo muutenkin. Hän kun oli se androgyynimpi osapuoli. Tästä tapauksesta on jäänyt vähän paha maku suuhun; ennen kyseistä kommenttia en itseasiassa tullut edes miettineeksi pituutta sen kummemmin. Eikä se mua edelleenkään niin paljoa häiritse, jos toinen sattuu olemaan lyhyempi, kunhan en joudu mainittua kommenttia kuulemaan enää toista kertaa. Kuitenkin jos pitäisi valita 175cm ja 155cm välillä, sanoisin ehdottomasti 175cm. Itseään pidempi suojelija-tyypin yksilö voisi olla se oma pieni kutkuttava haavetapaus, mutta loppupeleissä persoona ja se mitä löytyy korvien välistä ovat kuitenkin ne ratkaisevat seikat.

      • 15 +16

        Mulla oli sellainen roteva easy going pätkä kultanani -
        kokoeroa oli neljännesmetri. Hyvin meni ja kivaa oli.


    • forever alone

      Olen itse 166cm ja kaksi exäni oli 157cm ja 160cm ,mutta eivät haittaa :). Voin sanoa ,että lyhyemmät on suloisia ja toki pitkät minulle ok. Minulle ehkä käy 160-175cm kanssa. Vaikea kuvitella miltä tuntuisi yli 175cm kanssa :D. Varmaankin oudolta ja vähän ehkä epämiellyttävältä vaikka nainen olisi ihana ihminen.

    • se ja sama

      Ihan sama onko pitkä vai lyhyt, kunhan ei kärsi lyhyydestään/pituudestaan, pään sisällä kaikki on kunnossa ja on muuten mukava sekä viehättävä. Monesti olen ollut itseäni lyhyemmän naisen kanssa, mutta ihan hyvin se voisi olla myös itseäni pidempi nainen. Kuten jo kirjoitin, muut asiat menevät todellakin pituuden edelle.

      • Ha ha

        No niin tuntuu menevän - monesti : D


    • mukina

      Itse olen 183cm urheilija jolla on leveät hartiat :D Sikäli mieluusti ottaisin jonkun joka ei ole ihan hirveästi itseäni lyhyempi mutta nyt kutittelee yksi sellainen hieman alle 170cm tyty, kyllä se ero on siinä kohtaa aika pientä jos vaan natsaa muuten :)

      Nojoo, eipä tässä mitään sutinaa oikeasti ole päällä :D

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      514
      3755
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      467
      3444
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      143
      3040
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2332
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2200
    6. 223
      1638
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1407
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      99
      1300
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      94
      1291
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1100
    Aihe