Niin mun mulla nyt on semmonen ongelma, et kun ei noi biisit näy vaik kuin laittais /np tai /mp3 yms. käskyn. Sitten havaitsin et multahan puuttuu mp scripta. No ei siinä mitään, kyllähän sellaisen hankkii. Seuraavaksi huomasin, että multa puuttuu joitain dll tiedostoja, joita tarvitaan, että mp3 scriptat toimisivat. Eikun googlettamaan siis. löyty sivu, josta pystyy lataamaan paljon dll. tiedostoja, mutta niitä minun kaipaamiani tiedostoja ei siellä ollut. Nyt siis kysynkin, että mistä voisi saada swamp.dll ja mir.dll tedostot? Niin ja jos suinkaan mahdollista niin joku scriptakin on tervetullut :), vaikka tiedän kyllä jo muutaman :P
mp3 scriptat ja dll tiedostot
Laherry
3
2750
Vastaukset
- Irccaaja
Oletko kokeillut Amparga scriptaa. Mulla se ainakin toiminut moitteetta. Np toimii sekä Winampin että Apollo soittimen kautta.
- Kkos
löytyy googlettamalla suoraan tuota kyseistä tiedostonimeä käyttäen. sisältää kaikenlaisia kivoja komentoja mistä valtaosa on turhia.
myös swamp.dll löytyy googlettamalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52752Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062581Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182297Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.461875Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141453- 321453
- 1771163
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201063Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81948