Suomi24 Posti pysyvästi älylaitteellesi

Hei!

Kesäkampanjasta saamamme positiivisen palautteen johdosta Suomi24 Postin IMAP-yhteys on jatkossakin vapaasti käytettävissä. Suomi24 Postin käyttäjänä voit siis halutessasi käyttää sähköpostia suoraan älylaitteesi mukana tulevalla sähköpostiohjelmalla.


Ystävällisin terveisin,

Suomi24 Käyttäjätuki

40

4638

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mistäs löysinkään ne asetukset?

      • Tuulahdus3

        16.6. Tiedotteista löytyy ohjeet.
        Mutta saako joku samsung galaxy s4 puhelimeen onnistumaan? En onnistu, vastaus on vaan, että todennus epäonnistui.


    • starik1

      ei erikoista

    • peräsuoli24.fi

      tärkeempä olis se että roskapostia ei tulis niin helevetisti!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • piiloposti

        Itsestä riippuu aika paljon tuleeko roskapostia. Minne antaa sähköpostiosoitteensa..


      • prääh sulle torvelo
        piiloposti kirjoitti:

        Itsestä riippuu aika paljon tuleeko roskapostia. Minne antaa sähköpostiosoitteensa..

        Et taida raukka tietää mitä oikea roskaposti on...?
        On kyse sellaisesta massapostituksesta joka on "osoitteetonta". Sen torjuminen on palvelun tarjoajan tehtävä ts. konffattava systeemi niin ettei spämmiä tule läpi. PÖKIÖ!


      • pikimustapekka
        prääh sulle torvelo kirjoitti:

        Et taida raukka tietää mitä oikea roskaposti on...?
        On kyse sellaisesta massapostituksesta joka on "osoitteetonta". Sen torjuminen on palvelun tarjoajan tehtävä ts. konffattava systeemi niin ettei spämmiä tule läpi. PÖKIÖ!

        Totta töriset. Maailmalla on esim. entisen itä-blokin alueella "rosvokoplia", jotka keräävät kaikin keinoin myös s-postiosoitteita ja myyvät s-postilistojaan kaikenlaisille nettimarkkinoijille.
        Käyttäjän pitäisi pystyä torjumaan kaikki ei toivottu s-posti.
        Kuka oikeesti haluaa esim katkeran exän v-mäisiä viestejä nähdä s-postilaatikossa kun niiden lähettäjää ei pysty blokkaamaan pois?


      • piiloposti
        prääh sulle torvelo kirjoitti:

        Et taida raukka tietää mitä oikea roskaposti on...?
        On kyse sellaisesta massapostituksesta joka on "osoitteetonta". Sen torjuminen on palvelun tarjoajan tehtävä ts. konffattava systeemi niin ettei spämmiä tule läpi. PÖKIÖ!

        Jostain syystä tiesin vastauksesi laadun jo ensimmäisen viestisi perusteella. :D Kokeilinpa vaan saanko pinnaasi vielä lyhyemmäksi...

        Mulle ei muuten tule roskapostia suomi24:n sähköpostiin.


      • pökiö on housuissas
        piiloposti kirjoitti:

        Jostain syystä tiesin vastauksesi laadun jo ensimmäisen viestisi perusteella. :D Kokeilinpa vaan saanko pinnaasi vielä lyhyemmäksi...

        Mulle ei muuten tule roskapostia suomi24:n sähköpostiin.

        Ei tule mullekaan, täytyy olla urvelo jos ei pysty blokkaamaan roskaposteja jopa ilman lähettäjätietoja.


    • ArmM

      Onko suomi24.fi myynyt uusimman muutoksen yhteydessä sähköpostiosoitteeni, kun vuorokaudessa lappaa liki 20 kpl roskapostia? Himputti vieköön, aikaa menee joka pvä noita tyhjentäessä!!!!!!!!! Taidan vaihtaa sähköpostia!

      • ryssän uhri

        Sama täällä! Paskaa tulee lisää koko ajan!
        Ryssäthän tämän palvelun omistaa joten ei mikään ihme vaikka osoitteet olisi myytykin.


      • kohtalotoveri.

        Kaiken lisäksi vaikuttaa, että roskapostia lähettävät epärehelliset yritykset, joita ei ole rekisteröity Suomeen.

        Uskiksetko taas vauhdissa?


    • Ei toimi

      En saa sähköpostia toimimaan puhelimella (Samsung Galaxy S 5), sanoo asennusvaiheessa että "Todennus epäonnistui". Missä vika?

      • Hippuli

        En minäkään saa toimimaan S 4:ssä.
        Olen yrittänyt molemmilla salauksilla eli SSL ja TLS mutta saapuvan postin asetusten kohalla jo tyssää. Onkohan joku saanut onnistumaan Samsungin puhelimissa ? Apua kaivattaisiin !


    • siveydensipuli

      HYVÄ, kun suomi24 karsii örveltäjien rumimmat sanat pois mielipidekirjoituksista! Kyllä sen luokan tekstiä kuulee henkisesti keskenkasvuisten suusta kadulla yli oman tarpeen. Miks vielä pitäisi kirjoittaakin sellaista pahimman luokan roskapostitekstiä... En ymmärrä, enkä lue niitä, peukutan alaspäin jo ajatuksenkin kiroilemisesta, etenkin kirjoitetussa tekstissä!

      • tee mitä lystää

        Haitapa sinä pot@ska hihufriikki!


    • "Palvelinyhteyttä ei voitu avata"
      Tollasta herjaa, vaik mitä tekee!
      Eli ei onnistu postin avaaminen Sony xperia z1 puhelimeen!!
      Onko asialle tehtävissä mitään?

      • hienoa

        on tehtävissä.valitse puhelimesta sähköposti tilit_lisää tili-lisäasetukset,tätä kautta saa käyttöön lähes joka puhelimella.
        aikas moni näemmä yrittää laittaa puhelimessa muu sähköpostitili kautta,ja sieltä se ei onnistu.


      • Ei toimi
        hienoa kirjoitti:

        on tehtävissä.valitse puhelimesta sähköposti tilit_lisää tili-lisäasetukset,tätä kautta saa käyttöön lähes joka puhelimella.
        aikas moni näemmä yrittää laittaa puhelimessa muu sähköpostitili kautta,ja sieltä se ei onnistu.

        Yritin myös tätä kautta, "Asennusta ei voitu suorittaa loppuun", "Todennus epäonnistui" herjan heittää siltikin. Samsungin S5:n yritän laittaa.


      • the_doorssi
        hienoa kirjoitti:

        on tehtävissä.valitse puhelimesta sähköposti tilit_lisää tili-lisäasetukset,tätä kautta saa käyttöön lähes joka puhelimella.
        aikas moni näemmä yrittää laittaa puhelimessa muu sähköpostitili kautta,ja sieltä se ei onnistu.

        Liian epäselvät ohjeet noi.!selkeämpiä ohjeita odotellen


    • hienoa

      posti mulla toimii lumiassa aivan loistavasti,eikä mulla ole ollut ongelmia minkään muunkaan laitteen kanssa.en ymmärrä näitä ikuisia valittajia!!!!,joskin roskapostia voisi vähentää,noi postin asetuksissa olevat omat suodattimet kun ei oikein toimi.tuppaa läpäisee suurimman osan:( kaikenkaikkiaan kuitenkin hieno homma lukea telefoonilla meilit:)

      • Älä viitsi @:ta

        Tyypillistä oma väen kuran heittoa!


    • heli13

      Loistojuttu! Kiitos :)

    • asas

      Kiitos, tämä oli hyvä päätös

    • Tympääntynyt

      Hei,

      Saisiko ne kesäkampanjatulokset julkisiksi, koska perustelet väitteesi niillä. Muutoin herää vaikutelma, että kyse voisi olla totuuden vastaisin perustein tai valehtelusta markkinoinnin edistämiseksi. Ainakin minä ole törmännyt jatkuvasti valheelliseen ja harhaanjohtavaan mainontaanne:
      -"Tietokoneesi on saastunut..."
      -"Olet voittanut, lähetä vain osoitteesi tai puhelinnumerosi..."
      -"Saat sitä ja tätä..."

      Palkkioiksi olen saanut vain haittaohjelmia, joita on ollut vaikea poistaa ja lisää ROSKAPOSTIA.

      Olette te ylimielisiä ja suorastaan vääristelette totuutta!

    • Lumia630

      Lumia630:ssa voi vastaanottaa viestejä, mutta EI lähettää!

    • syntax error

      Onko ketään niin pöljää, että

      - käyttää älylaitetta,
      - mutta siitä huolimatta käyttää suoli24 spostia?

      Does not compute.

      • Delete all?

        Aivan! Kuka on niin tyhmä, että haluaa älypuhelimeensa toimimattomia sovelluksia?


      • Kettään

        Onko kukaan niin pöljä että käyttää sanaa ketään väärässä yhteydessä?


      • tax sin
        Kettään kirjoitti:

        Onko kukaan niin pöljä että käyttää sanaa ketään väärässä yhteydessä?

        Joku aina on niin pöljä, että näyttää kielen ja kieliopin osaamattomuutensa yksinkertaisissakin yhteyksissä: ,,,ketään pöljää,, vs. ,,, kukaan pöljä,,,.

        Ei mennyt perille? En oikeastaan odottanutkaan menevän.


    • nounounou1

      En ikinä tule ottamaan suomi24:n postia puhelimeeni saati sähköpostiksi mihin tulisi päivittäisiä tärkeitä viestejä.

      Suomi24:n sähköpostin toimivuuteen ei voi luottaa!!!!

      Taas tuli tilanne eteen tänään: Ei avaa sähköpostia,no onneksi tähän postiin ei tule kuin mainoksia.Tärkeät osoitteet on siirreetty gmail.com osoitteeseen. Se toimii!!!!!

    • YKS vaan

      Yritin nokia C5-00 MP5 känykkään sähköpostia mutta eipä toiminut
      OSAAKO SUOMI24 KÄYTTÄJÄ TUKI NEUVOA MITEN SAISI SÄHKÖPOSTIN TUOSSA MALISSA TOIMIMAAN????????.............
      PÖYTÄKONEESSA JA LÄPPÄRISSÄ KYLLÄ SÄHKÖPOSTI TOIMII MUTTA EI TUOSSA NOKIAN MALISSA PÄÄSIN KIRJAUTUMAAN MUTTA EN PÄÄSSYT LUKEMAAN SÄHKÖPOSTIANI

    • kysyvä

      joo o, mutta kun se sanoo et lisää imap-palvelun etuliite, niin mikäköhän se on?

    • Hei,

      Yritin eilen virittää sähköpostia LENOVO "7" tabletille.
      Saapuvat ilmeisesti onnistui, mutta lähtevät ei onnistunut.
      Minulla oli vielä vanhat ohjeet tallessa kun viritin Suomi24:n puhelimeen, mutta
      lähtevien portti ilmeisesti tökkii. Teenkö jotain väärin vai missäköhän olisi vika ?

      T.Tiina

    • joopa joo

      Eipä oo sähköpostiuudistuksen jälkeen tullu viestit puhelimeen!

    • Minulla sama, puhelin vastaanottaa sähköpostit, mutta ei voi lähettää.
      Ei suostu noilla asetuksilla, jotka ovat tuolla.

    • pöö

      Haluaisin lopettaa sähköpostiosoitteeni, miten se onnistuu?

      • urpo kervine

        påivån paras!!ja tai siirtåå toiseen e*mail-osoitteeseen,kun täållå on yksitellen poistettava viestit,tyhmä idea,sillä mulla on 30000 skeidaa saapuneissa,kohta täynnä eikä aikaa rastittaa yks kerrallaan,hoh hoi..
        näkyy nykyään 10 per sivu..Muilla jopa 50 kappaletta voi asettaa näkymään ja yhdellä valinnalla kaikki poistuu.Tästä oon muistuttanu jo vuosi sitten tekn.palvelun sivulla,ei pysty?


    • Lähettämisongelma

      Lumiani ei suostu lähettämään sähköposteja ja viestit jää vain odottamaan lähettämistä. Lumia kuitenkin vastaanottaa viestejä. Missä vika?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9696
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2837
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      169
      2620
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2049
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1816
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      15
      1637
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1547
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1501
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      11
      1439
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe