Lypsylehmien pito ei ole rehellisesti sanottuna kannattanu koko EU jäsenyys aikana ja eikä joitain aikoja ennen sitäkään. Edellisen sukupolven kuolettamassa navetassa jos on nyt 20-30 lehmää ja peltoa 100ha niin saa juuri kahdelle ihmiselle normi palkansaajan tulot. Työmäärä vain on tuplat mitä muualla.
Lypsykarja
20-30/100
3
234
Vastaukset
- manne, itse työtön
Suomen valtion rahan lypsäjät tulevat muualta esim. Kajaaniin ja suku sikiää niin vauhdikkaasti ettei jouda töitä tekemään.
- luopumiseläkkeellä
Karjatilallinen on yrittäjä-Korvienväli ratkaisee tilan kannattavuuden, työmäärän ja mielekkyyden. Ainahan siitä"vihreästä helvetistä" voi hypätä pois, mikäili asiat aina menee pieleen- Mutta on pidettävä visusti mielessä että töitä sitä on tehtävä muuallakin menestyksen eteen.
Ainoastaan sossuremmissä voi ottaa rennosti. - onkohan totta
pöljäneläke lienee tarkoitettu mustilaisille ja muillekin tyhmille kansalaisille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925278
- 564121
- 252229
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282068Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151464
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281270Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201066- 211000
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991