Hei, Onko kellään kokemusta vaunula.fi turvaistuimista?
Itse ostin tytölleni Caretero Falcon 9 - 39kg penkin alkuvuodesta ja nyt tämä pikku neiti (2.v) saa ITSE vöidenlukon auki. Ei kovinkaan turvallista varsinkaan pitkällä matkalla kun aukoo kesken matkan vyöt. Eli siis onko kenelläkään käynyt samaa? Onko joka penkissä sama että lukko "löystyy"?
Turvallinen turvaistuin?
3
2301
Vastaukset
- koskaan kuulutkaan
Ehkä kannattaisi ostaa jokin sellainen turvaistuin, joka on otettu mukaan vaikkapa Autoliiton testeihin ja jota myy myös oikeat lastentarvikealan liikkeet. Täysin tuntematon merkki on turvatuotteissa aina riski.
- oiuohk
http://www.autoliitto.fi/autoliitto/viestinta/lehdistotiedotteet/turvaistuintestissa-yksi-erinoma/ myös saksan kauppojen sivuilla on usein merkattu jos istuin on palkittu tai kehuttu jossain heidän julkaisuissaan tai testeissään. http://www.mytoys.de/Auto-Kindersitze/Unterwegs-mit-dem-Auto/KID/de-mt.tr.ca01.04.18/ tuolta olen itse tilannut edullisen palkki-istuimen joka oli arvosteltu turvalliseksi ja hyväksi kaikin puolin ja olen ollut tyytyväinen. ei kannata riskeetata muutaman kympin takia sen kaikkein rakkaimman henkeä.
- bonnell
meillä on sama ongelma britan evolva (jotain) istuimen kanssa. olen irrottanut lukkoa ja pessyt sitä. tytsy nyt 2v3kk, mutta saa kyllä rattaistakin valjaat auki, vaikka ne on tosi jäykät. tytsyllä kyllä kovat sormivoimat vaikka muuten pieni kokoinen. onneksi nyt alkaa pikkuhiljaa uskoa kun sanoo ettei saa leikkiä vöillä eipä siihen mennytkään kuin muutama kuukausi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053141Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391600Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951462- 921369
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461324Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1561236Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121178Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231009Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803