Nyt on hamas-johtajan vaimo ja lapsi kuoleet Israelin iskussa.

Nyt on hamas-johtajan vaimo ja lapsi kuoleet Israelin iskussa. Olisi itse johtajakin mennyt samaan läjään!!!

Nyt on hamas-johtajan vaimo ja lapsi kuoleet Israelin iskussa.

Olisi itse johtajakin mennyt samaan läjään!!!



http://www.hs.fi/ulkomaat/Hamas-johtajan vaimo ja lapsi kuolivat Israelin iskussa/a1408420047860



Palestiinalaisjärjestö Hamasin sotilaallisen johtajan Mohammed Deifin vaimo ja lapsi kuolivat myöhään tiistaina Israelin iskussa Gazaan, uutistoimistot kertoivat keskiviikkona.

Iskussa kuoli tiettävästi myös kaksi muuta ihmistä. Sen sijaan Deif selvisi hengissä, Hamasin edustaja kertoi uutistoimisto AFP:lle.

Israel ei vahvistanut, oliko Deif iskun kohde. Parinkymmenen viime vuoden aikana Israel on pyrkinyt surmaamaan Deifin ainakin neljästi. Israel pitää miestä vastuussa useista itsemurhaiskuista, joissa on kuollut kymmeniä israelilaisia.



Palestiinalaisjärjestö Hamasin sotilaallisen johtajan Mohammed Deifin vaimo ja lapsi kuolivat myöhään tiistaina Israelin iskussa Gazaan, uutistoimistot kertoivat keskiviikkona.

Iskussa kuoli tiettävästi myös kaksi muuta ihmistä. Sen sijaan Deif selvisi hengissä, Hamasin edustaja kertoi uutistoimisto AFP:lle.

Israel ei vahvistanut, oliko Deif iskun kohde. Parinkymmenen viime vuoden aikana Israel on pyrkinyt surmaamaan Deifin ainakin neljästi. Israel pitää miestä vastuussa useista itsemurhaiskuista, joissa on kuollut kymmeniä israelilaisia.

14

152

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Äly hoi!

      Etkö ymmärrä miksi vaimo ja lapsi tapettiin. Etkö jo tunne miten Israel toimii.
      Näin toimimalla Israel varmisti ettei rauhan neuvotteluja jatketa ja Gasalaiset pysyvät varmasti sotaisina jolloin he ( juutalaiset ) saavat taas oikeutuksen tappaa heitä ja ajaa heidät kodeistaan.
      Minä luen juutalaisia kuin avointa kirjaa niinkuin useimmat ihmiset.

      • 16+11

        Niin. Sinä valehtelet kuin sika,kuten sinulla tapana on.Se on sinun tapasi toimia. Toivottavasti joskus osaat edes hävetä käytöstäsi.


      • yli meni
        16+11 kirjoitti:

        Niin. Sinä valehtelet kuin sika,kuten sinulla tapana on.Se on sinun tapasi toimia. Toivottavasti joskus osaat edes hävetä käytöstäsi.

        16 1122.8.2014 17:56
        Niin. Sinä valehtelet kuin sika -------------

        törkeä loukkaus sikaa kohtaan.

        Sika ei valehtele.
        Eikä hikoile kuten idioootit ihmiset.


      • TOTUUS julki
        yli meni kirjoitti:

        16 1122.8.2014 17:56
        Niin. Sinä valehtelet kuin sika -------------

        törkeä loukkaus sikaa kohtaan.

        Sika ei valehtele.
        Eikä hikoile kuten idioootit ihmiset.

        Kappas vaan,
        *hikoilee kuin sika*
        onkin ihmisten keksimä VALE

        Siat – Wikipedia
        fi.wikipedia.org/wiki/Siat
        Siat ovat tunnettuja rypemishalustaan,
        jonka ensisijaisena syynä on ruumiinlämmön säätely, sillä siat eivät hikoile.
        Ne pääsevät myös samalla eroon ...


        Valehetelet ja hikoilet kuin IHMINEN, YÄÄÄK !


      • goino
        yli meni kirjoitti:

        16 1122.8.2014 17:56
        Niin. Sinä valehtelet kuin sika -------------

        törkeä loukkaus sikaa kohtaan.

        Sika ei valehtele.
        Eikä hikoile kuten idioootit ihmiset.

        hyvä vastaus!!Ha-ha


    • 9+1

      Uutisten mukaan kolme Hamasin johtohahmoa on kuollut.

      Kaipaako heitä nyt joku, en minä ainakaan.

      • Israel Kills Three Top Hamas Commanders

        http://goo.gl/BLcXii

        Israel tappoi kolme hamas johtajaa

        Israel pystyy nyt kohdentamaan paremmin iskujaan todellisiin terrorikohteisiin


    • Mitäs luulet

      niin että kaipaako tapettuja kukaan. Aivan varmasti kaipaa. Heidän perheensä, lapset, sukulaiset ja ystävät ynnä kaikki Gasalaiset joita he ovat puolustaneet juutalaisten hyökkäyksiltä. Totuusonvoittaja hyppii varmaan riemusta kun jonkun taistelijan lapsi ja vaimokin tapettin.

    • 2+20

      Mitäs luulet...

      Tuskin kaipaa, pitävät juhlat kun taas tuli marttyyreja.

    • 17+13

      Hamas on tappanut 17 palestiinalaista epäiltynä yhteistyöstä Israelin kanssa, ilmeisesti epäiltynä päälliköiden olinpaikan paljastamisesta.

      kertoo al-Jazeera.

      • kolme teinipoikaa

        Nythän Hamas on myöntänyt kidnapanneensa ja tappaneensa ne kolme juutalaisteiniä. Panttivangeiksi piti ottaa mutta jostain syystä tappoivatkin...


    • happy death

      totuusonvoittaja21.8.2014 13:490
      Nyt on hamas-johtajan vaimo ja lapsi kuoleet Israelin iskussa. Olisi itse johtajakin mennyt samaan läjään!!!-----------------

      ilosanoma varmaan olis lukee lehdest et
      'totuusonvoittaja'n vaimo ja lapsi kuoli auto-onnettomuudessa..?

      ihmisten kuolamahan on ilosanoma,jookostakookosta?

      • Niinpä..

        Ja nyt hyppii onnesta kun juutalaiset tappoivat lapsen. totuusonvoittajan mielestä juutalaisipana on arvokkaampi kuin arabiipana.


      • Kissanpieru?
        Niinpä.. kirjoitti:

        Ja nyt hyppii onnesta kun juutalaiset tappoivat lapsen. totuusonvoittajan mielestä juutalaisipana on arvokkaampi kuin arabiipana.

        Eikös se Hamas ammuskelekaan kissanpieruja kuten joku täälläkin on väittänyt....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      119
      1170
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      77
      697
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      88
      653
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      27
      537
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      107
      477
    Aihe