Hei. Olen 16-vuotias poika Porista. Pelailen päivittäin ja toivoisin löytää ystävän/kaverin/partnerin, jonka kanssa ainakin pelailla pelejä ja jos kiinnostus riittää niin kuvailla ehkä erinäisiä pelejä. Iältä toivoisin vähintään -99 syntynyttä, mielellään vanhempaa. Tällä hetkellä koviten pelailen CS:GO, Minecraft, Battlefield 3, League of Legends, sekä useat erinäiset yksinpelit. Ja toivoisin saada sinusta seuraa mahdollisimman useisiin peleihin. Vietän päivät aikalailla täysin koneella, koulua lukuunottamatta. Tykkään pelata kaikenlaisia pelejä, ja olisin iloinen, jos tulisit ehdottamaan minulle ehkä jotain uuttakin. Sinulla tarvitsisi olla Skype, ja hyvä mikki, sekä sinun tulisi olla hyvä jätkä (en nyt tällä tarkota, että naisehdokkaat olisi poissuljettu
)CS:GO Rank - Silver 2, vähäisellä peliajalla ja 19 Comp. Voitolla
Steam: Ihan ***** muijaton
League of Legends: - Platina V, paikassa Turkki, Nimimerkki: NuII
Etsin pelikaveria
Kalarino
3
555
Vastaukset
- Keisma
Omistatko Ark Survival Evolved
- Anonyymi
Voin pelata, oon Femboy tosin :3
- Anonyymi00003
RRRRRRRRR
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä812400Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1421548- 1331462
- 1581244
- 1101044
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten393973Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50693