Hei,
oletteko kuulleet, että lapsen toistuviin korvatulehduksiin olisi annettu akua hyvin tuloksin?
Akua lapsille korvatulehdukseen?
eevasusa
1
300
Vastaukset
- -m-
Ei lapsia voi oikeen hoitaa akupunktiolla, koska ei ne ymmärrä sitä ja ei ne anna niiden neulojen olla rauhassa. Meidän 11-vuotiaskin oli tosi paniikissa kun vein hänet ekan kerran akupunktioon. Olin tietysti etukäteen kysyny siltä akunpuntiohoitajalta, että voiko ko. lapsen vaivaa hoitaaa akupunkitolla ja hoitaako hän lapsia. Vastaus oli, että hoitaa, jos lapsi suostuu siihen eli väkisin ei, eikä tosiaankaan kauheen nuoria lapsia, koska ne ei ymmärrä mitä niille tehdään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 19811773
- 585549
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462857Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k152484- 402455
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut342023Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,471949Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131911Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71727- 341670