aks74u

minäsoftaan

http://www.taiwangun.com/en/rk-01w-real-wood-boyi
eikös tuo ole aika hyvä ase ja vain 126€
Tohon vaa tähtäinkisko ja tähtäin kii so thats it :D virittelemään en ala heti enkä perushuoltoa osaa tehä mut kannattaako teettää se jollakin?
Ja saako toho railei minnekkää muualle ku tähtäinkisko

6

81

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ulkoisesti joo mutta sisukset on välillä mitä on. Raileja löytyy mutten ole suomessa niitä pahemmin nähny.

      • minäsoftaan

        Ok no jos menee sisält paskaks nii uutta tilalle vaa :D


    • aksuttaja
    • öööööö

      Siis no tuskin cyman valmistama jos se nyt on boyi:n valmistama :D mutta siis aika lailla samanlainen varmaankin.
      myös g36k löyty yllättävän halvalla ja siinähän on se 3x scope mukana ja saa punapisteen päälle niin voisi sekin olla mukava
      http://www.taiwangun.com/en/608-kve-jg
      mutta JOS hankin tuon niin vielä se grippi ja bipodi (samas sillee jännästi :D ja aks:sään en hankkisi, tuntuu siinä turhalta) ja mieluummin kyllä 2 mid cappii kun 1 hi cap
      pystyykö tilauksessa sanoo niille jotai et ei haluu hi-cappii vaa et ne vaihtais sen midii ja sit ostais eriksee toise :D kuulostaa tyhmält jne mut mä vaan vihaan hi-cappei... tuhlaa kuulia muutenki vahingos turhaa helposti.

      Mutta mitäs mieltä te olette? kumpi on parempi: g36 vai aks?

    • ei 3x suurentavaa
    • minäsoftaan

      ok no jos ostan ilma 3x nii sit kyl mahdollisimman kompakti :D eli taitettava perä ja lyhyin mahdollinen piippu toho. Ja sit saako siis tilaukses esittää toivee et haluis midcapi hicapin tilalle :D vai kumpaa suuntaa se juttu pyörii gekos... ku joissaki itteeni päin ja joissaki ittestäni pois päin. sellane kyl kelpaa mikä pyörii muhu päin :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      122
      1153
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1018
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      852
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      808
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      254
      681
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      675
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      647
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      574
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      569
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      535
    Aihe