http://www.taiwangun.com/en/rk-01w-real-wood-boyi
eikös tuo ole aika hyvä ase ja vain 126€
Tohon vaa tähtäinkisko ja tähtäin kii so thats it :D virittelemään en ala heti enkä perushuoltoa osaa tehä mut kannattaako teettää se jollakin?
Ja saako toho railei minnekkää muualle ku tähtäinkisko
aks74u
6
81
Vastaukset
Ulkoisesti joo mutta sisukset on välillä mitä on. Raileja löytyy mutten ole suomessa niitä pahemmin nähny.
- minäsoftaan
Ok no jos menee sisält paskaks nii uutta tilalle vaa :D
- aksuttaja
Mikäli en ole täysin väärässä, niin tuossa olisi Cyman valmistama aksu ja siittä on ainakin hyvät kokemukset itselläni. Luotto peli ollut jo vuosia. Sisäosatkin menivät vakiona pitkään. Virittämisen jälkeen siittä tuli vielä parempi. http://www.taiwangun.com/en/cm-045a-cm?from=listing&campaign-id=19
Samasta puljusta löytyy kiskoa:
http://www.taiwangun.com/en/mount-for-ak-acm-2?from=listing&campaign-id=14 - öööööö
Siis no tuskin cyman valmistama jos se nyt on boyi:n valmistama :D mutta siis aika lailla samanlainen varmaankin.
myös g36k löyty yllättävän halvalla ja siinähän on se 3x scope mukana ja saa punapisteen päälle niin voisi sekin olla mukava
http://www.taiwangun.com/en/608-kve-jg
mutta JOS hankin tuon niin vielä se grippi ja bipodi (samas sillee jännästi :D ja aks:sään en hankkisi, tuntuu siinä turhalta) ja mieluummin kyllä 2 mid cappii kun 1 hi cap
pystyykö tilauksessa sanoo niille jotai et ei haluu hi-cappii vaa et ne vaihtais sen midii ja sit ostais eriksee toise :D kuulostaa tyhmält jne mut mä vaan vihaan hi-cappei... tuhlaa kuulia muutenki vahingos turhaa helposti.
Mutta mitäs mieltä te olette? kumpi on parempi: g36 vai aks? - ei 3x suurentavaa
minäainakin ottaisin ennemmin gekoista 608-2:n http://www.taiwangun.com/en/608-2-jg?from=listing&campaign-id=19
siihen sit punapiste ja hyvin pelittää, noita 3x-suurentavia tähtäimiä ei ole hirveesti ainakaan ylistetty. - minäsoftaan
ok no jos ostan ilma 3x nii sit kyl mahdollisimman kompakti :D eli taitettava perä ja lyhyin mahdollinen piippu toho. Ja sit saako siis tilaukses esittää toivee et haluis midcapi hicapin tilalle :D vai kumpaa suuntaa se juttu pyörii gekos... ku joissaki itteeni päin ja joissaki ittestäni pois päin. sellane kyl kelpaa mikä pyörii muhu päin :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221153
- 1181018
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97852- 112808
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa254681- 48675
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17647- 41574
- 49569
- 25535