Mikä oli sinulle todellinen syy hankkia H-D ?

Thunderbird 1700 Lt

Olen ajanut eri mallisilla ja ikäisillä H-D:llä ja muilla pyörillä, enkä vieläkään ole saanut sitä H-D fiilistä mikä laittaisi ostamaan sellaisen, mutta monet ostaa, mutta miksi? Mikä siinä on SE jokin ? H-D kauppias sanoi minulle myyvänsä mielikuvia, mutta kun minä olin ostamassa hyvää moottoripyörää.

20

344

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laumasta turvaa

      Laumasieluisuus oli se minun "juttu". Jos olisin ostanut jonkun muun, en olisi päässyt "piireihin".........

      • Eihäs se ole samalla

        lailla uskottavaa olla kova liivijätkä ja ajaa Suzukilla. Nykyajan ilmiö -fanitetaan rikollisjärjestöä.


      • Vee kakone
        Eihäs se ole samalla kirjoitti:

        lailla uskottavaa olla kova liivijätkä ja ajaa Suzukilla. Nykyajan ilmiö -fanitetaan rikollisjärjestöä.

        Siis kyllä te olette heleevetin tyhmiä. Mihin perustatte sen, että Harrikkakuskit ovat automaattisesti laumasieluisia tai varsinkin mitä rikollisjärjestön fanittamista on jos tykkää ajaa harrikalla.

        Sinun logiikallasi koska yleensä rikollisetkin (miehet) pitävät naisista, kaikki naisista pitävät fanittavat siis rikollisia. Niinkö?


      • pulttilinko....
        Vee kakone kirjoitti:

        Siis kyllä te olette heleevetin tyhmiä. Mihin perustatte sen, että Harrikkakuskit ovat automaattisesti laumasieluisia tai varsinkin mitä rikollisjärjestön fanittamista on jos tykkää ajaa harrikalla.

        Sinun logiikallasi koska yleensä rikollisetkin (miehet) pitävät naisista, kaikki naisista pitävät fanittavat siis rikollisia. Niinkö?

        Montako rikollista, tai huumejengiä tunnet, jotka ajelee thriumphilla, yamahalla suzukilla, hondalla, jawalla j.n.e...........


      • fjr2
        pulttilinko.... kirjoitti:

        Montako rikollista, tai huumejengiä tunnet, jotka ajelee thriumphilla, yamahalla suzukilla, hondalla, jawalla j.n.e...........

        En tunne yhtäkään rikollista joka ajaa H-D:lla, en myöskään ainuttakaan H-D kuskia joka on rikollinen mutta muutaman naisenhakkaajan tiedän jotka päristelevät japsimerkillä.


    • Kaikki käyvät

      Tjaa...ehkä se oli uteliaisuus ja halu koittaa jotain muuta. Takana oli pitkä rivi omistettuja japanilaisia, italialaisia ja saksalaisia moottoripyöriä.

      Mielipiteeni:
      Ajonautinto ei irtoa tankin kyljessä olevasta emblemmistä.
      Ajonautinto on mielentila, joka pitää osata löytää. Taitava löytää sen vaikka Jawalla.

    • Splö

      Ensimmäisen prätkäni ostin kolme vuotta sitten, minulle vaihtoehtoja oli vain yksi, H-D. Miksi? Yksinkertaisuudessan siksi että se on loputtomasti muokattavissa, ei varmaan tule toista samanlaista vastaan. Toisin on muiden merkkien kanssa.
      Olen avarakatseinen ja toki hyväksyn muut merkit ja lapa nousee kaikille, myös piikkikuskeille.
      Olen ilman prätkää sitten jos Harley Davidsonista joudun luopumaan.

      • Olen ilman prätkää..

        Ei siinä sulle sitten ole mistään moottoripyöräilystä kyse vaan respectin epätoivoisesta metsästyksestä. Oletko koulukiusattu? HooDee on sulle uskonto ei harrastus.


      • kronks

        Kyllä mitä tahansa prätkää voi muokata loputtomasti, niin ettei toista samanlaista tule vastaan.


    • hdnaattori

      Sanovat, että HD:ssä on parempi ajoasento. Oikeasti se on tosi epämukava, jalat sojottavat eteenpäin, kun japseissa ne ovat kuin penkillä istuessa. Japseissa ajoasento on muutenkin samanlainen kuin kuin nykyisissä polkupyörissä. (kai se on todettu parhaaksi mahdolliseksi?).

      Kaverini on HD- miehiä ja haluaisi Kawasaki Ninjan koska tykkää sen ajoasennosta; ei vaan kehtaa vaihtaa. Nyky harrikoissahan on enemmän elektroniikkaa kuin Japanilaisissa. Esim: epätasainen käynti saadaan aikaan sytytystä katkomalla elektronisesti (Japanilaisilla komponenteilla :)?.

      No onhan se niin, että toiset tykkäävät makaavasta ajoasennosta ja toiset jostain muusta.
      Harmi vaan kun nimeltämainitsemattoman HD- jengin toiminta pilaa kaikkien motoristien maineen. Luulevat olevansa maailman valtiaita vaikka ajavat epäluotettavalla prätkällä missä on moottorin valmistus mennyt mönkään ja silti laitettu myyntiin :)
      Vähän sama on jenkkiautojen kohdalla. Täällä niitä ihannoidaan ja Amerikassa ne on romurautaa eikä kukaan halua niitä epäluotettavuuden takia. Siellä ihannoidaan Mersua ja Volvoa.

      No, ottasin Hoodeen ja ajelisin sillä varmaankin ylpeänä ja kiroilisin mielessäni.
      Entä jos HD:n valmistajaa ei olisikaan koskaan ollut? Ehkä olisi HGW (Honda Gold Wing) jengejä.
      Harmi kun ei ole varaa mihinkään prätkään.

      • hooree

        Ajakaa poijjaat ja tytöt sellasilla vehkeillä kun tykkäätte.
        Mitä te täällä itkette


      • yhyhyhyyyyyyyy
        hooree kirjoitti:

        Ajakaa poijjaat ja tytöt sellasilla vehkeillä kun tykkäätte.
        Mitä te täällä itkette

        Itkemme sitä, että liivijengit pakottaa meidät ajamaan pulttilingoilla, vaikka emme haluaisi...........


    • gub4

      Mä ostin aikanaan harrikan ihan siitä syystä et se oli likipitäen ainoo pyörämerkki joita en työkseni ollu korjaillu. Eli eriytin tällä tavoin työn ja harrastamisen

    • Lars Leevi L

      Uskonto, mikä uskonto, ei sitä järjellä voi selittää.

    • Sumuvaloko

      Joku tykkää Mersusta, osa joutuu ajaa corallilla!

    • ajovaloko

      Joku tykkää Bentleystä, osa joutuu ajaa merssulla!

      • Sl 600

        Aja joskus SL 12 syl.MB ja Bentley,
        Käsitykset muuttuu!


    • ajovaloko

      Ei muutu!

    • Mika......

      No mulla ei ole H-D:tä joten en silleen ole ollenkaan oikea ihminen vastaamaan tähän, mutta prätkistä ikuisesti kiehtoutuneena on vaan pakko kommentoida.

      Mun mielestä uusissa prätkissä ei ole sitä samaa fiilistä kuin vanhemmissa ja jotenkin uudet pyörät, niin hienoja kuin ne ovatkin, ovat vähän mitäänsanomattomia ja valjuja. Se mihin itseni on erityisen vaikea suhtautua on lisääntyvä elektroniikan määrä sekä aktiiviset ajoavustimet, niitä en pyörääni halua (siis ajotietokone, abs, luistonesto, keskuslukitus, gps, varashälytin,etc..). Kokoontumisissa kun katselee pyöriä, niin isot matkaharrikat ja matkaindianat ja matkaviktoriat ovat kaikki vain goldwingin klooneja (vähän erilaisilla koristeluilla, mutta sitä samaahan ne on) siinä suhteessa goldwing edustaa sitä alkuperäisyyttä. Jos haluaisin tuollaisen tietokoneistetun ja katetun matkamöhkäleen, niin miksi ostaisin jonkun roadkingin, kun samalla rahalla saisi aidon goldwingin.

      Sen sijaan sohvelissa ja sporsterissa on ihan eritavalla sitä ameriikan pyörän tunnelmaa. Jos olisin harrikkamies ja olisi pikkuisenkaan tekijän vikaa niin shovel olisi valintani. On niitä muitakin makeita, mutta uudet prätkä ovat kerrassaan tylsiä laitteita.

      • Voi voi sua

        ite olet tylsä sanoi ex-vaimosi.


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      5913
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3605
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1925
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1913
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1738
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1586
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1512
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1406
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1398
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1327
    Aihe