onko kenelläkään canon A85 SUOMENKIELISIÄ käyttöohjeita??? tai tietääkö joku missä ne on netissä?
canon A85
4
758
Vastaukset
- jup
canonilta saa hinta 100 euroa, ja JAS-tekniikalta kopioita hintaan 60 egee...kannattaisko ostaa suomesta noi kamerat jos on niin tumpula ettei osaa niitä kuitenkaan käytää?
- niin!!!
kiitti vaan mutta oon varautunu siihen ettei ohjeita saa suomenkielellä. saan ne viimeistään marraskuun alussa tai aikaisemmin. sitä paitsi ne saa netistä 15€ TUMPULA! (mitä lie tarkoittaa kun en nörtti sanastoa osaa)
- siis
niin!!! kirjoitti:
kiitti vaan mutta oon varautunu siihen ettei ohjeita saa suomenkielellä. saan ne viimeistään marraskuun alussa tai aikaisemmin. sitä paitsi ne saa netistä 15€ TUMPULA! (mitä lie tarkoittaa kun en nörtti sanastoa osaa)
Mitä sä sitten täällä itket niitten ohjeitten perään jos ne kerran on jo sulle tulossa?
- minä
siis kirjoitti:
Mitä sä sitten täällä itket niitten ohjeitten perään jos ne kerran on jo sulle tulossa?
sori vaan mut en oo itkeny mitään. kysyin vaan että jos ne olis jollain ollu niin olisin voinu ostaa ettei mun ystävän tarvitse alkaa omiaan monistamaan. eikö sulla oo muuta elämää ku valittaa täällä palstalla toisille? vai ootko jostain kateellinen muille? ei tartte vastata en tuu enää lukee sun itkujas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h644231- 674181
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1072900Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv552782Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551992Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211989Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151669- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1091343- 1801271