eli mulla olis keeway matrix 2010 varustettuna 70cc airsalilla, tehcnigas teharilla ja 21mm kaasuttimella, kylmänä kiihtyy pari kertaa kuin unelma mutta vauhti tössää 40 kmh ja yrittää kiihtyä mutta pätkii ihan hullusti, ylämäkeen ei jaksa kiertää vaan kierrokset junnaa samassa kohtaa.... loivaan alamäkeen lähtee hiljalleen kiihtymään ja kulkee 50-55 ja täys kaasulla booaa ja pätkii jä kuuluu semmonen rätinä niinkun joku johto rätisis. ja vielä lisäks kun valot on päällä se niinkun "rajottaa" nopeutta eli rupee pätkimään vielä enemmän, mutta kun ottaa valot pois niin kulkee hiukan paremmin....mikä vois olla vikana?
Keeway ei kiihdy lämpimänä ja pätkii
3
282
Vastaukset
- jarret
ookko poistanu kotelosta prikan? se pois ekana ja sit penkin alla tai jossain on rajottimia,peräpäässä kolmenjohdon kotelossa pinkijohto katkase se mut laita samalla on/off kytkin siihen,se on kierroksenrajotin, mie ostin aika vasta matrix-12,kulki aivan vakiona n.46,sit otinisomman prikan pois ja nyt yli 60 :) parinviikon sisälä siinä on 60cc-tai 70cc,tehoputki,kaasari,ilmanpoistin ja muuta pikkusta ,kjäh kjäh.
- jarret
mistä sais hyvän ja hintaan nähen halvan viripaketin.oisko kellään käytettynä mitään osia? koppa mul on sportilla ja ens viikolla tehari ja jännitteensäädin mut se tuskin vaikuttaa,tehari kyl vaikuttaa :)
- jogunem
Saa varmaan liikaa bensaa. Laita pienempi pääsuutin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606144- 1003172
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252456- 212118
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3511772Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271646
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691541Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231384