Kissani oksentelee

Larata33

Minulla on uros kissa joka on n. 3v. Kerran se kaatoui parvekeesta yöllä ja me oltiin etimässä sitä noin kuukausi. Eli kissa oli ulkona kuukausi. Sitten kun me löydytiin sitä, se oli tosi laiha. Me vietiin se eläinlääkärillä ja se otti verinäytteet ja kertoi että meijän kissalla on joku mahatulehdus. Sit lääkäri määräsi meil lääkkeet ja antoi joku kuivaruoka joka autta siihen. Niitä pitäisi antaa kissalle noin kuukauden ajaksi. Nyt on mennyt 2 viikko ja se syö normaalisti ja me annetaan lääkkeet mutta 2 päivän välein se oksentaa ja sil on kokoajan ripuli. Kissa oksentaa sen oman ruoan sen jälkeen kun se on syöny se. Esim tänään päiväl se söi ja äsken se oksensi.

Pitääkö meijän odota että lääkkeet loppuu vai johtuuks se siitä koska se on saanut vain vähän aika ne lääkkeet.

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1419

      Hei, voihan se olla, että ne lääkkeetkin saa kissan mahan sekaisin - eikä toisaalta mahatulehduskaan ehkä ole vielä kokonaan ohi. Kannattaa kuitenkin soittaa sinne teidän oman eläinlääkärin vastaanotolle ja kertoa tilanne, sillä he tuntevat kissan vaivan ja sille määrätyn lääkityksen ja osaavat sanoa kannattaako tulla uudelleen vastaanotolle vai voisiko tilannetta seurata kotosalla. Hyvä että kissa syö normaalisti, tärkeää on myös juominen. Mahavaivaiselle kissalle ruokaa kannattaa antaa vain vähän kerrallaan mutta usein. Pikaista paranemista kissallesi :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4459
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1744
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1488
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1420
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe