Tarkoituksena olis mennä tettiin (työelämään tutustuminen) kahdeksi viikoksi tossa marraskuun paikkeilla. Olen päättänyt lähteä työskentelemään kahdeksi viikoksi Helsinki-Vantaan Lentokentälle. Ongelmana on nyt vain se, että mihin minä siellä työskentelemään menisin? Olen jo kysellyt paikkaa joiltakin toimijoilta siellä, mutta valitettavasti tuloksetta. Seuraavia olen jo yrittänyt: Finavia, Flybe, Finnair, Finnair cargo.
Nyt arvoisat lukijat, pyydän apua: esim. vinkkiä, mihin sinä itse menisit?
Toivon, että pysyisitte aiheessa. Kommentoikaa asiallisesti.
Help please!
Epätoivoinen
5
2759
Vastaukset
- winGKalle83
Kokeile AirPro:ta!
- miten olis
joihinkin tax free kauppoihin esim? :D
- Epätoivoinen
Menisin ilomielin töihin tax free-myymälään, muttei se onnistu. Finnair on niin kiveen hakannut tuon, ettei heille voida ottaa tet-harjoittelioita.(en tiedä mikä heillä on siinä taustalla) :/ Muuten olisin etunenässä mennyt sinne! ;D Kiitos ideasta!
Onko viellä jotain ehdotuksia? :) - finski?
Finnair voipi otta nöitä tettiläisiä.
- finski?
....siis muualle kuin tax free:hin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait233133Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso3763Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 68750Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani3700Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha35607Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä32591Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es20539- 39533
Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve3529- 40521