Tähän asti ovat sovellusten päivitykset menneet automaattisesti, mutta nyt ei onnistu mikään vaan pukkaa yrittämisen jälkeen , että " virhekkodi 8004884b" saattaa olla apua. Niin saattaa, mutta osaako kukaan neuvoa mitä pitää tehdä?
Error 8004884b
11
1153
Vastaukset
- A330
Minulle tuli tämä sama ongelma tänään, kun päivitin Lumia 920:n Windows 8.1:een. Samaa neuvoa kaipaan minäki.
- l520
Toi voi liittyä ms tiliin joka ei ehkä ole ajantasalla,onko teillekin tullu niitä vahvistus koodi kyselyjä joilla pyritään varmistamaan tilin omistajan henkilöllisyys?
- A330
Minulle tuli ms tilin koodikysely, enkä oikein tiennyt, miten menetellä. Se ehdotti koodia, joka lähetetään sähköpostiini, jota se ehdotti, mutta siinä oli yhden kirjaimen virhe, joten en saannut koodia. Mitä nyt pitäisi tehdä ?
- l520
Mulle kävi sama juttu mutta menin tietokoneella ms tilille josta pysty ohittamaan sen virheellisen sp osoitteen minkä ne anto puhelimeenkin,siinä virheellisen sp alla oli sellanen vaihtoehto "En pysty käyttämään" jota klikkaamalla pystyi antaan toisen toimivan sähköpostin johon ms lähettää kuukauden päästä uutta informaatiota,näin sain kuukauden lisäaikaa käyttää nykyistä ms tiliä entisillä tiedoilla.
- A330
Kiitos ohjeesta, jonka mukaan tein. MS ilmoitti, että 21.9 tulee uutta informaatiota. Tänä aikana en pysty saamaan enkä lataamaan päivityksia ja ohjelmia.
- l520
"Kiitos ohjeesta, jonka mukaan tein. MS ilmoitti, että 21.9 tulee uutta informaatiota. Tänä aikana en pysty saamaan enkä lataamaan päivityksia ja ohjelmia."
No joo kyllä mulle ainakin on tullu sovellus päivitykset(tänään 5kpl) ihan normisti tän toimenpiteen jälkeen (12.08) ja olen lataillu uusia sovelluksia,ms tili toimii kuten ennenkin.Mistä sait ton tiedon ettei pystyisi lataamaan päivityksiä ja ohjelmia..ite en huomannu moista.- A330
Luulin, että vika korjaantuu vasta 21.9, siksi oletin päivitysten ja uusien sovelluksien saannin vasta sen jälkeen. Tässä selitys lauseeseen "Tänä aikana en jne."
Saanko laittaa tämän väärinkäsityksen 71 vuotiaan piikkiin. Minullekin tulivat päivitykset ms:n "kysymysten" jälkeen Kiitos vielä neuvosta.
- l520
ok nyt ymmärretään
- L820
Mikähän siinä on että täältäkin löytyi Cyani Lumia jossa tilin maili osoite oli omatoimisesti vaihtunut vääräksi ja sen jälkeen hommat persiillään kun puhelimesta ei päässyt vaihtamaan osoitetta oikeaksi. live.com:ssa kaikki näyttää olevan kunnossa mutta puhelimessa ei todellakaan ole.
Virhekoodia Error 8004884b puskee vaan luuriin.- Auttoi 80860006:n
http://www.windowsphone.com/fi-FI/how-to/wp8/accounts-and-billing/protect-my-microsoft-account
https://account.live.com/ResetPassword.aspx
Olisiko näistä sinulle mitään apua? - Soini
Miks meidän aina täytyy duunata vaikka mitä mitä emme ymmärrä? Eiks käyttäjäystävällisyyskin olisi jokin arvo? Siis mitä ihmettä tarkoittaa tuo virhekoodi 8004884b? Mistä siinä on kysymys? Miksi sitä ei voi sanoa?
Juha Manninen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931738
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3581159Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181158- 941019
- 62813
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam34773Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani5716- 46696
En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42670Mitä saat naiselta mies kun
Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p113666