Mitäa pitäisitte henkseleistä pojalla? :3 itse omistan!
Henkselit pojalla - Hot or not?
6
219
Vastaukset
- henkselit paukkuu
fucking sexyt!
ite oon tyttö ja aatellut rusettii ja henkseleit kun oon tämmönen omantienkulkija - sellaista1
riippu ihan tyypistä. jos olet joku verkkariukkeli tai massateiniananax nii ei sit
mut jos oot itsevarma, tyylikkäästi muutenkin pukeutuva ja näin kyllähän tuo aika tyylitajuista on! edellyttäää siis sitä että on pukeutumisestaan oikeasti tietoinen, tuntee nää jutut ja pukeutuu aina tyylillä - ANARKOMARKO
OI! SKINS WORKING CLASS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- calico.
ehdoton HOT
henkselit ja rusetit on mun heikkous :)
muutenkin tykkään siitä, kun pojat pukeutuu hyvin - lllll3
kuulutko one directioniin ?
- Ihastunutsiiderijäbään
Khylkhylkhylgeebtbehktunetjwrituwrhqrfj...
Tiäthän sen..onko se nyt siideri mainos missä se jäbä menee tavallaan vuosikymmenten läpi, sit siinä taustalla soi Pojat "pojat, miksi kiusaatte ja tuotatte vain harmin, pojat se on mielenkiinnon merkki aina varmin..." niin sen tyypin tyyli on minusta tosi kiva.
Henkselit menee leveä harteisemmalla tooosi hyvin, jos on Sellanen ä, suurin piirteen tän mallinen: l nii ei sitte
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1795012Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,194397Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993117Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2532962Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432892- 522511
- 271929
- 221757
- 351750
- 681741