Suurin osa älypuhelimiin liittyvästä keskustelusta tällä palstalla keskittyy netin toimivuuteen ja viihde-ominaisuuksiin. Itselläni on ollut sekä Nokian että Samsungin kalleimmat ns. "lippulaivamallit", joilla nettisurffaus, soitin ja kamera ovat toimineet todella hyvin.
Ongelmaksi em. älypuhelimilla on aina muodostunut puhelinverkon huono kuuluvuus ja tästä johtuva puhelujen ainainen katkeilu. Lähes päivittäin palkit menevät nollille ja olen kokonaan tavoittamattomissa puhelimitse. Käytän nyt Samsung S4 mini kännykkää Saunalahden MegaReilu 4G liittymällä. Asun Helsingissä jossa kuuluvuus pitäisi olla erinomainen. Oma alueeni lienee jossain poikkeuksellisessa katveessa. Operaattoreilla on tietysti enemmän selityksiä kuin vastinetta rahoille. Ehkäpä Soneran ja DNAn verkko toimii kuitenkin paremmin...
Häiriötön puhelinyhteys ja kuuluvuus pitäisi laitevalmistajien ja operaattorien keskuudessa olla arvostuksessa ja mainostuksessa netti- ja viihdeominaisuuksien yläpuolella. Nyt asia on sekä kuluttajien, valmistajien ja jälleenmyyjien kohdalla päinvastainen.
Laite on aina ensisijaisesti PUHE-lin. Se on tehnyt tietokoneen rinnalla itsensä tarpeettomaksi, jos sillä ei voi puhua!
Puhelin on puhetta varten
Iippo Vinetto
2
126
Vastaukset
Jos mielestäsi puhelin on ensisijassa puhetta varten niin miksi sinulla on 4G-liittymä. Minulla ei ole omassa 3G-liittymässä ollut mitään ongelmia.
Hei Ilppo,
Voimme tarkistaa liittymäsi ja kotiosoitteesi verkon jos sinne on tulossa parannusta puhepuolelle. Rekisteröidy palstalle ja laita minulle viestiä elisa.to/urhokas yhteystiedoillasi. Onko ongelmaa tosiaan yleensä kotosalla vain?
Miikka / Saunalahden Palstatiimi
http://palsta.saunalahti.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1352379Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3451865- 401547
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311363Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281300Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941183- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327897Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104840Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53752