Suurin osa älypuhelimiin liittyvästä keskustelusta tällä palstalla keskittyy netin toimivuuteen ja viihde-ominaisuuksiin. Itselläni on ollut sekä Nokian että Samsungin kalleimmat ns. "lippulaivamallit", joilla nettisurffaus, soitin ja kamera ovat toimineet todella hyvin.
Ongelmaksi em. älypuhelimilla on aina muodostunut puhelinverkon huono kuuluvuus ja tästä johtuva puhelujen ainainen katkeilu. Lähes päivittäin palkit menevät nollille ja olen kokonaan tavoittamattomissa puhelimitse. Käytän nyt Samsung S4 mini kännykkää Saunalahden MegaReilu 4G liittymällä. Asun Helsingissä jossa kuuluvuus pitäisi olla erinomainen. Oma alueeni lienee jossain poikkeuksellisessa katveessa. Operaattoreilla on tietysti enemmän selityksiä kuin vastinetta rahoille. Ehkäpä Soneran ja DNAn verkko toimii kuitenkin paremmin...
Häiriötön puhelinyhteys ja kuuluvuus pitäisi laitevalmistajien ja operaattorien keskuudessa olla arvostuksessa ja mainostuksessa netti- ja viihdeominaisuuksien yläpuolella. Nyt asia on sekä kuluttajien, valmistajien ja jälleenmyyjien kohdalla päinvastainen.
Laite on aina ensisijaisesti PUHE-lin. Se on tehnyt tietokoneen rinnalla itsensä tarpeettomaksi, jos sillä ei voi puhua!
Puhelin on puhetta varten
Iippo Vinetto
2
133
Vastaukset
Jos mielestäsi puhelin on ensisijassa puhetta varten niin miksi sinulla on 4G-liittymä. Minulla ei ole omassa 3G-liittymässä ollut mitään ongelmia.
Hei Ilppo,
Voimme tarkistaa liittymäsi ja kotiosoitteesi verkon jos sinne on tulossa parannusta puhepuolelle. Rekisteröidy palstalle ja laita minulle viestiä elisa.to/urhokas yhteystiedoillasi. Onko ongelmaa tosiaan yleensä kotosalla vain?
Miikka / Saunalahden Palstatiimi
http://palsta.saunalahti.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 405715
Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.2334811Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?734670Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?
Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️474620Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k264402Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem1603825- 1003254
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.233085Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes
Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!273082Sählyhallitus 2023-2025, mailat heiluvat, mutta pallo karkaa kulmaan
Salibandy on organisoitua. Sähly on taas sitä, kun joku tuo mailat ja palloja on ehkä yksi. Sitä tämä hallituskin on: pe42221