60 naisella? Siis värjätyt, harmaita ei nyt oteta huomioon. Joku kuitenkin vastaa että omat harmaat.
Mulla on paljon harmaata ja saan tuijotuksia kun on lähinnä edessä valkoisenharmaata ja ruskeat muuten, vanhaa värjäystä jäljellä.
Pikimustat ovat ihan kamalat ja tekevät kovan näköiseksi eli se on pois luvusta. Suomalaisilla on niin vaalea iho että on luonnottoman näköinen.
Mietin nimittäin että minkä väriseksi värjäisin. Millaisia teillä 60 naisilla on? Ja mikä hivelee 60 miesten silmää?
Minkä väriset hiukset kauneimmat
29
562
Vastaukset
- kuin syksyinen yö
Tunsin naisen jolla oli pikimusta tukka en olisi voinu kuvitella muun väristä se sopi hänen tyyliin somasti.
- vaaleathiukset60
ehdottomasti tarvit nyt värjäyksen,että harmaat peittyy.väri nuorentaa ja piristää sinua.laita joku vaalean ruskean sävy ja siihen vähän vaaleita ohiuta raitoja.onko sinulla lyhyet vai pitkät hiukset ?ohuet vai paksut ? kyllä se vaalea on on valttia,itselläni on blondatut vaaleat pitkät hiukset ja olen tyytyväinen.
- Väriehdotuksia
Mulla on puolipitkät, siis juuri ja juuri olkapäille ulottuvat. Paksut ja taipuisat ovat ja joka puolelta saman pituiset, siis ei otsatukkaa ja ole kammannut hiukset kuohkeasti pois kasvoita ja sivuilta, siis paashikampaustyyliset.
Tuo ehdottamasi vaalean ruskea on käynyt itsellänikin mielessä. On paljon pehmeämpi väri kuin jokin ihan tummanruskea tai musta joka liian tumma sävy.
Jokin toffeen sävyinen ehkä olisi kiva. Mielenvirkistyksen takia ajattelinkin värjätä kun syksyäkin pukkaa..
- I.P.
Eiköhän kunnon kampaaja osaa ehdottaa sinun ihoosi sopivan hiusvärin.
Älä nyt ainakaan itse värjää kirkuvan punaiseksi tai sysimustaksi.
Minulla muutama harmaa hius, tuskin ehdin täysin harmaantua, eivät ehtineet vanhempanikaan- yksilöllistä
Tuota just ajattelin, että kyllä se on ihonväristä kiinni, mikä väri sopii kenellekin.
- Väriehdotuksia
@ I.P.
Olen tammikuussa v. 2001 käynyt viimeksi kampaajalla. Leikkaan ja värjään itse ja olen säästänyt melkoisesti. Taipuisien ja luonnonkiharien latvojen ansiosta ei ole niin tarkkaa tuo latvojen tasaisuus:) Ihmeen hyvin olen saanut värjättyä tasaisen väriseksi hiukseni. Tiheä kampa on ollut se avaisana ja tietenkin huolellisuus. Mutta nyt olen ollut jotenkin väsähtänyt enkä ole jaksanut värjätä. Kuumuus vei keskikesällä energiaa. Rahaa on vähän käytettävissä, joten en raaski mennä kampaajalle. Jotenkin pelkään sitäkin, ettei kampaaja huuhtelisi tarpeeksi huolellisesti väriä hiuksistani kun ovat niin tuuhet ja sitten se kauhuskenaario että polttaisi värillä hiukset pilalle.
Kun värjään itse niin huuhtelen todella huolellisesti värin pois. Itselläni on aikaa mutta kampaajat tuppaavat olemaan kiireisiä, enkä kehtaisi sanoa että huuhtele paremmmin.
Suuttuisivat pian ja sanoisivat että on muitakin asiakkaita palveltavana. - vaaleathiukset60
Väriehdotuksia kirjoitti:
@ I.P.
Olen tammikuussa v. 2001 käynyt viimeksi kampaajalla. Leikkaan ja värjään itse ja olen säästänyt melkoisesti. Taipuisien ja luonnonkiharien latvojen ansiosta ei ole niin tarkkaa tuo latvojen tasaisuus:) Ihmeen hyvin olen saanut värjättyä tasaisen väriseksi hiukseni. Tiheä kampa on ollut se avaisana ja tietenkin huolellisuus. Mutta nyt olen ollut jotenkin väsähtänyt enkä ole jaksanut värjätä. Kuumuus vei keskikesällä energiaa. Rahaa on vähän käytettävissä, joten en raaski mennä kampaajalle. Jotenkin pelkään sitäkin, ettei kampaaja huuhtelisi tarpeeksi huolellisesti väriä hiuksistani kun ovat niin tuuhet ja sitten se kauhuskenaario että polttaisi värillä hiukset pilalle.
Kun värjään itse niin huuhtelen todella huolellisesti värin pois. Itselläni on aikaa mutta kampaajat tuppaavat olemaan kiireisiä, enkä kehtaisi sanoa että huuhtele paremmmin.
Suuttuisivat pian ja sanoisivat että on muitakin asiakkaita palveltavana.sittenhän sinulle sopisi hyvin se vaalean ruskea ja siihen oikein vaaleat raidat.on aina tyylikkäät hiukset puolipitkät ja kun sinulla vielä vahvat hiukset.jos tuntuu,että liian vaaleat tuli,niistä saa helposti tummenmat.tummasta vaaleaan onkin vaikeempi vaihtaa.en tykkää mistään toispuolisesta leikkauksesta ja värjäyksestä.tasaisesti laitettu väri on aina muodikas.vaatteilla saa sitten väriä ihan tarpeeksi,eikä meidän ikäisten kuuluu näyttääkään miltään riikinkukolta enää.toivottavasti onnistut saamaan kivanväriset hiukset ja yks juttu vielä.miehet ei tykkää räikeäksi värjätyista hiuksista.olen monelta sen kuullut,joten maltti on valttia.
- Väriehdotuksia
vaaleathiukset60 kirjoitti:
sittenhän sinulle sopisi hyvin se vaalean ruskea ja siihen oikein vaaleat raidat.on aina tyylikkäät hiukset puolipitkät ja kun sinulla vielä vahvat hiukset.jos tuntuu,että liian vaaleat tuli,niistä saa helposti tummenmat.tummasta vaaleaan onkin vaikeempi vaihtaa.en tykkää mistään toispuolisesta leikkauksesta ja värjäyksestä.tasaisesti laitettu väri on aina muodikas.vaatteilla saa sitten väriä ihan tarpeeksi,eikä meidän ikäisten kuuluu näyttääkään miltään riikinkukolta enää.toivottavasti onnistut saamaan kivanväriset hiukset ja yks juttu vielä.miehet ei tykkää räikeäksi värjätyista hiuksista.olen monelta sen kuullut,joten maltti on valttia.
Yksi juju millä saa pienellä vaivalla ruskeahiuksinen jolla on harmaita siellä täällä, kivan "ehostuksen" hiuksiinsa kun suihkauttaa kiillesuihketta niin että harmaat hiukset nousevat ruskeiden seasta kuin hopealangat. Ja antaa se kivaa kiiltoa kaikenvärisille hiuksille. Ei ole kuitenkaan mikään yliampuva kuten takavuosina se muoti laittaa kauhea määrä hopeakiillettä hiuksiin.
Pitäis mennä taas suihkeostoksille. Oli jo vallan unohtunut :) - Väriehdotuksia
Yksi juju millä saa pienellä vaivalla ruskeahiuksinen jolla on harmaita siellä täällä, kivan "ehostuksen" hiuksiinsa kun suihkauttaa kiillesuihketta niin että harmaat hiukset nousevat ruskeiden seasta kuin hopealangat. Ja antaa se kivaa kiiltoa kaikenvärisille hiuksille. Ei ole kuitenkaan mikään yliampuva kuten takavuosina se muoti laittaa kauhea määrä hopeakiillettä hiuksiin.
Pitäis mennä taas suihkeostoksille. Oli jo vallan unohtunut :)P.S. Siis kiiltosuihketta, ei kiillettä.
- I.P.
@ I.P.
Suuttuisivat pian ja sanoisivat että on muitakin asiakkaita palveltavana.@Väriehdotuksia
Sinä olet jo ammattilainen, kun kerran olet noin kauan jo itse värjännyt.
Kumma, muuten, miksi me asiakkaat emme kehtaa pyytää tarpeeksi hyvää palvelua.
Itse kävin vuosia kampaajalla, ja aina lopputulos oli jotenkin puutteellinen. Silloin vielä otin pehmennyksiä, mutta milloin oli toinen ohimo melkein suora, milloin oli vikaa jossain muualla.
Kaikista naisista ihanimmat minun näkemäni hiukset, on tuttavallani, pian 90-vuotiaalla. Hänen hiuksensa ovat vitivalkoiset, aina leikattu tosi hyvin, ja kaiken lisäksi hieman luonnonkiharat.
- Harmaarantu
Olen ihan hukassa hiusteni kanssa. Koko ikäni ollut mustanruskea brunetti. Kun tuli muutama harmaa niin siitä selvis kotivärjäyksellä. Nyt kuitenkin on harmaata yli viiskytprosettia ja se vaatii ainakin juurivärjäystä joka toinen viikko. Teettää työtä ja rasittaa hiuksia!
Pitääkö hyväksyä harmaantuminen vai löytyykö ideoita värjäykseen?- aitous parasta
Ole aidosti naturelli. Harmaa on tyylikäs. Itänaapurin tytöksi luulevat, jos värjäät
Tähän kysymykseen ei varmaan löydy yleispätevää vastausta. Riippuu niin monesta tekijästä: ihonväristä, kulmakarvojen väristä, tukan laadusta ja tuuheudesta jne...ohuttukkaiselle vaaleaverikölle tummempi juurikasvu antaa ryhtuä ja tuuheuttaa, hiukset harmaantuvat luonnollisesti aivan vaaleiksi ja muutama vaalea raita antaa piristystä ja luo illuusion paksummista hiuksista. Ei sovi bruneteille eikä tummatukkaisille ilman pohjavärjäystä.
Brunettien hiukset eivät aina harmaannu aivan vaaleiksi vaan niistä voi tulla teräsvillan värisiä tai tuhkanharmaita, mikä ei aina ole pukeva väri ja taatusti vanhentaa, joten silloin kantsii neuvotella asiantuntevan kampaajan kanssa mikä sävy otetaan peittämään harmaat ohimot ja juurikasvun.
Tätini värjäsi jo nuorena harmaantuneet hiuksensa aivan pikimustiksi ja hänellä väri ei näyttänyt kovalta tai luonnottomalta vanhanakaan, kai siihen oli totuttu.
Eräs ystävättäreni värjää kuparinpunaiseksi, vaikka on lähellä seitsemääkymppiä; on kovin nuoren ja raikkaan oloinen. Mikä sopii yhdelle ei sovi kaikille.
Mene peruukkikauppaan ja kokeile erivärisiä peruukkeja niin saat idean siitä mikä väri näyttää pukevalta. Tai kokeile jotain appia missä leikitään peruukeilla.
Jos olisin blondi antaisin hiusteni harmaantua aivan rauhassa ehkä raidoittaisin alkuvaiheessa. Tunnen monta vanhempaa naista joilla on upea, tasavalkoinen tukka ja kaunis on ja helppohoitoinen.- .mollis
Itsellä on supisuomalaiset hiukset, vitivalkoiset oli lapsena.
Raskauksien aikana tummeni. Nyt pikkuhiljaa on alkanut vaalentua.
Kirkastan raidoilla. Minulla on suomalaiseksi tumma iho. Kokeiltu on muitakin värejä, ei sopinut.
Olen nähnyt tosi kauniita harmaa- ja valkopäitä.
Kokeilemalla kampaaja apuna.- Väriehdotuksia
Armille näyttää sopivan valkoisenharmaat hiukset todella hyvin. Täyttää ensi viikolla 80 vuotta. Hiusmallikin on luonnollinen ja nuorekas. Mummopermikset vanhentavat.
http://www.iltalehti.fi/viihde/201408230171237_vi.shtml - -----
Armille näyttää sopivan valkoisenharmaat hiukset todella hyvin. Täyttää ensi viikolla 80 vuotta. Hiusmallikin on luonnollinen ja nuorekas. Mummopermikset vanhentavat.
http://www.iltalehti.fi/viihde/201408230171237_vi.shtmlArmin juhlista oli IS:ssa suora lähetys.
- Väriehdotuksia
http://www.iltalehti.fi/viihde/201408230171237_vi.shtmlP.S.
Kylläpä Armin tyttäret ovat upeita ikäisekseen! Ottakaas tytöt mallia! Ovat brunetteja. Ovat kuulemma lähes 6-kymppisiä. Mitähän se lähes tarkoittaa?
http://www.iltalehti.fi/viihde/2014082318597052_vi.shtml - Väriehdotuksia
P.S.
Kylläpä Armin tyttäret ovat upeita ikäisekseen! Ottakaas tytöt mallia! Ovat brunetteja. Ovat kuulemma lähes 6-kymppisiä. Mitähän se lähes tarkoittaa?
http://www.iltalehti.fi/viihde/2014082318597052_vi.shtmlP.S.
Mulla on juuri tuon malliset hiukset kuin noilla Armi tyttärillä kn tuolla ylempänä yritin selittää että mulla puolipitkät hiukset ja ei otsatukkaa..:) - nätei tytöi
http://www.iltalehti.fi/viihde/201408230171237_vi.shtmlEikös Armi täyttänyt jo viime keskiviikkona 80. Niin minä jostain luin.
Ovat koko naisporukka sellaiset 20 vuotta nuoremman näköisiä.
Kauniita on tytötkin jos niin äitinsäkin. - hyvin säilyneitä
P.S.
http://www.iltalehti.fi/viihde/2014082318597052_vi.shtml56 ja 57 ne tyttäret on. Minusta on hienoa, että Armi on antanut kaikille lapsilleen niin perisuomalaiset nimet, vaikka ovat syntyneet ja asuneet muualla.
- reppuriika
Sitä on vaikea sanoa, edes näin maallikkona, kun et ole livenä silmien edessä. Riippuu paljon ihon väristä ja jokaisella on se oma persoonallisuutensa.
Jos paikkakunnallasi järjestetään esim. jokin naisten tempaus: niitähän on aina syksyisin ja esillä on muodin ja kauneuden ammattilaisia jotka tekevät värianalyysejä.
Yleensä lähellä se sävy, joka on ollut nuorena, on paras, mutta kun iän myötä ihonkin väri muuttuu. Ammattitaitoinen parturikampaamokin osaa auttaa asiassa.
Itselläni on ollut pitkään ruskeapunasävy. Ehkä ei ihan se paras, mutta tykkään siitä. - olkku4
Vaimolla on tuuhea luonnonharmaa joka taittuu valossa violetiksi. Oon ylpeä siitä, sellaista ei saa millään värjäyksellä. Upea nainen.
- Huijarimummo
Miten jonkun hiukset voivat taittua valossa violetiksi LUONNOSTAAN? Ootkos ihan varma ettei käy kampaajalla sävyttämässä violettia säväystä tai käytä jotain sävyttävää kampausnestettä tai hopeashampoota?
Muijas vaan sanoo että on luonnostaan jos olet kehunut sitä;DDD
http://www.lily.fi/blogit/pupulandia/violettitukkaisia-mummoja - Huijarimummo
Huijarimummo kirjoitti:
Miten jonkun hiukset voivat taittua valossa violetiksi LUONNOSTAAN? Ootkos ihan varma ettei käy kampaajalla sävyttämässä violettia säväystä tai käytä jotain sävyttävää kampausnestettä tai hopeashampoota?
Muijas vaan sanoo että on luonnostaan jos olet kehunut sitä;DDD
http://www.lily.fi/blogit/pupulandia/violettitukkaisia-mummojaTarkistas nyt kylpyhuoneesta shampoot niin huijaus paljastuu.
http://www.hairdesignshop.fi/fudge-clean-blonde-violet-shampoo-300ml-hopea-shampoo-tuubi-p-83.html - .mollamaija
Huijarimummo kirjoitti:
Tarkistas nyt kylpyhuoneesta shampoot niin huijaus paljastuu.
http://www.hairdesignshop.fi/fudge-clean-blonde-violet-shampoo-300ml-hopea-shampoo-tuubi-p-83.htmlEi välttämättä. Äidilläni oli mustat, vahvat hiukset.
Auringonvalon osuessa niihin, ne välkehtivät sinisenmustina.
Äitini taisi käyttää jotain Hellämietonen shampoota.
- 60+ naiset
Ennen omien hiusten värjäämistä ja leikkaamista/muokkaamista voisit kokeilla
luonnollisten hiusten näköisiä peruukkeja?
Halvimmat hyvälaatuiset löysin siitä : http://www.seksitori.fi/seksikauppa/aksessuaarit/parukad.html
Pitkät ja kiiltävät hyvin hoidetut hiukset kiinnostavat kaikkia miehiä:) - *****
Minulla on tummanruskeat hiukset luonnostaan, olen vaalentanut vähitellen melko vaaleaksi. Hiukset eivät ole tasaisen vaaleat vaan niissä on vaalempia raitoja. Harmaatkin tulevat huomaamattomaksi kun laittaa raitoja. Tämä väri sopii minulle hyvin, viihdyn siinä.
- kultakutri<3
Eihän yhtä sellaista ole olemassakaan.
Rumimpia, minusta, on kun värjätään tulipunaiseksi tai sysimustaksi, jos se on kaukana omasta väristä.
Iho ja hiukset, omat, käyvät käsikynkkää. Iha sama mink färinen naisen nahka ja kulmakarva ova,kuhan tukka on tuuhee,pitkä ja punanen.
Semmone jonka vois nährä aurinkonvalon peilaamana liekehtivän. ja siihe vois upotta kouras oikein kunnolla.
Semmone se on naisen hiusmalli jos mä saisin pättää mut en ol osannu valita oikein vaimonka karvan värii.
Hyvin kumminki ollaa pärjätty näitten karvojenki kans.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442480Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1971173Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131081Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298901- 66868
- 53851
- 90850
- 46839
- 55789