Kake Randelin - Tanja (alkup. Tarja)
Tanja, tahtoisin olla vierelläsi
katveissa koivujen.
Nurmikko ranta, lämmin käsi,
muuta mä kaipais en.
Ois vielä kesä. (ois vielä kesä)
Linnuilla pesä. (linnuilla pesä)
Tanja, täällä on pelkät kylmät kadut, kaupunki sumuinen
Tanja sinä rakas
ikävä on mulla.
Siellä missä olet,
sinne tahdon tulla.
Rakkaan vierellein vain tahtoisin.
Tanja onko syli
yhä lämpöinen?
Tanja
QuéHorasSonMiCorazon?
2
85
Vastaukset 2
- Anonyymi00001UUSI
Kärsämäen hautausmaa ongelmat eivät näe edes hautakiven rikki menoa kun kehitysvammaiset touhuaa vanhempineen, chat tekoa , lestadiolainen , tekeekö mieli erota kirkosta?
- Anonyymi00002UUSI
Q Marik Qvist pyytää.
Kehitysvamaiset haluaa vankilankin muutetaan maatilaksi jotta saa mitä halua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va421283Harmittaa kun en saa edes tietää
miten elämässäs menee. Niinkin tärkeä asia, et miten jaksat. Kuinka terveys jne. Olet niin tärkeä, että haluaisin tietää831259Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai267890Teköäly löytää teidät
Tästä on ollut ennenkin puhetta. Muistan Sergein tehneen aiheesta aloituksen, ja Disse analysoi minua ja kirjoituksiani200858- 76832
- 41820
Miesten vs naisten älykkyys
Eiköhän tämä asia ole ihan itsestään selvä: "Adult male brains average approximately 1,370–1,378 grams, while female br227796- 111749
- 60689
Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu10627