Hotelli Sol Cala Blanca Palmanovassa

Lomailija-84

Olemme lähdössä syyskuun lopulla mieheni kanssa ensimmäistä kertaa Mallorcalle ja hotellimme on Sol Cala Blanca Palmanovassa. Onko kokemuksia kyseisestä hotellista? Huoneemme on ilmeisesti kadun puolella, koska rannan puoleisista olisi pitänyt maksaa extraa eikä niitä ollut edes tarjolla enää varausvaiheessa. Millainen paikka Palmanova on? Kiitos vastauksista!

2

146

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvää lomaa!

Hotelli on erittäin hyvä ja aamiainen sekä päivällinen seisovasta pöydästä hyvin monipuoliset. Hotellin sijainti ei voisi olla parempi. Yksisuuntaisella kadulla - tai oikeammin tiellä - ei ole paljon liikennettä, koska varsinainen läpiajoliikenne kulkee toista tietä.

Rantaa reunustavalla kadulla on kauppoja, ravintoloita ja baareja runsaasti. Uimarantoja Palmanovassa on kolme ja Magaluffin rannalle on noin 20 minuutin kävelymatka tai taksilla 5 euroa.

Lähes hotellia vastapäätä olevassa Bora Bora -baarissa on paljon brittejä. Jos menette vajaan sadan metrin päässä karaoke/pianobaari Monroe'sia vastapäätä olevaan Taylor's -baariin, katsokaa, että saatte tarpeeksi vaihtorahaa takaisin. Korvakoruja käyttävällä käsistään tatuoidulla miestarjoilijalla on ikioma matematiikka.

Palmanovasta pääsee kätevästi bussilla 104 ja 106 Palmaan ostoksille ja nähtävyyksiä katsomaan. Hinta on 3,15 €. Pois kannattaa jäädä katedraalia lähinnä olevalla pysäkillä, jossa lähes kaikki muutkin turistit jäävät kyydistä. Siitä ohi Plaza Reinan kävelykatua pitkin kohti tavarataloja.

Palmassa Palmanovan puoleisessa kaupungin päässä on uusi Porto Pi -niminen ostoskeskus ravintoloineen, jonne voi kävelläkin pitkin rantaa ja venesatamaa reunustavaa rantakatua (Paseo Maritimo) pitkin pari kolme kilometriä.

Palmasta pääsee kiikkerällä kapearaiteisella ikivanhalla junalla Solleriin saaren länsirannikolle. Aikatauluja on mm. kojuissa lähellä hotellianne taksiaseman kohdalla, voi olla hotellin aulassakin.

• dturr6y4

fhhdhdhdrer

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      193
      3579
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      57
      2237
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      376
      2220
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      43
      2082
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1501
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1251
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1213
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      460
      1202
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      121
      1063
    10. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      59
      1014
    Aihe