Onko sinullekin käynyt niin, ettet useinkaan saa kaveria erilaisiin rientoihin ystävien kenties asuessa kauempana, viettäessä tiivistä perhe-elämää tai jostain muusta syystä?
Itse olen muutama vuosi sitten eronnut 40 sinkkunainen ja toisinaan kaveria vailla. Yhteishuolletavat nuoret ja työ vie tietenkin valtaosan ajastani, mutta toki aikaa jää muullekin elämälle. Tykkään käydä erilaisissa tapahtumissa festareista teatteriin ja monta mielenkiintoista asiaa on vielä kokematta. Välillä kaipaan kaveria leffaan, terassille, teatteriin, melontaretkelle, lenkille ja moneen muuhun kivaan tai vaan kahvikupposen äärelle juttelemaan.
Sinä vastaavassa tilanteessa oleva nainen, olisitko innostunut tulemaan mukaan muutaman naisen kaveriporukkaan, josta saisimme toinen toisistamme seuraa moneen kivaan ja kannustaisimme toisimamme uusiin kokemuksiin ja elämyksiin??
Voisimme aloittaa kaveripiirin tutustumisillalla syyskuussa... Löytyykö asiasta innostuvia??
N 40-50 v. Jyväskylästä
Kaveriporukka?
1
146
Vastaukset
- S77
Hei, täällä ainakin yksi joka olisi kiinnostunut :-) Yksin ei oikein tule lähdettyä mihinkään, joten olisi kiva saada seuraa :-) Itse olen 37 ja asustelen keskustan lähistöllä. Onko sulla sähköpostia mihin voisi laittaa viestiä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 741104
- 691054
- 48994
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104948- 51915
- 33707
- 49704
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34597- 50590
Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118537