N 40-50 v. Jyväskylästä

Kaveriporukka?

Onko sinullekin käynyt niin, ettet useinkaan saa kaveria erilaisiin rientoihin ystävien kenties asuessa kauempana, viettäessä tiivistä perhe-elämää tai jostain muusta syystä?

Itse olen muutama vuosi sitten eronnut 40 sinkkunainen ja toisinaan kaveria vailla. Yhteishuolletavat nuoret ja työ vie tietenkin valtaosan ajastani, mutta toki aikaa jää muullekin elämälle. Tykkään käydä erilaisissa tapahtumissa festareista teatteriin ja monta mielenkiintoista asiaa on vielä kokematta. Välillä kaipaan kaveria leffaan, terassille, teatteriin, melontaretkelle, lenkille ja moneen muuhun kivaan tai vaan kahvikupposen äärelle juttelemaan.

Sinä vastaavassa tilanteessa oleva nainen, olisitko innostunut tulemaan mukaan muutaman naisen kaveriporukkaan, josta saisimme toinen toisistamme seuraa moneen kivaan ja kannustaisimme toisimamme uusiin kokemuksiin ja elämyksiin??

Voisimme aloittaa kaveripiirin tutustumisillalla syyskuussa... Löytyykö asiasta innostuvia??

1

146

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • S77

Hei, täällä ainakin yksi joka olisi kiinnostunut :-) Yksin ei oikein tule lähdettyä mihinkään, joten olisi kiva saada seuraa :-) Itse olen 37 ja asustelen keskustan lähistöllä. Onko sulla sähköpostia mihin voisi laittaa viestiä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1104
    2. 69
      1054
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      48
      994
    4. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      948
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      51
      915
    6. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      33
      707
    7. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      704
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      597
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      590
    10. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      537
    Aihe