Kahdenlaista kes'äkarvaa

Kesätyössä

Oli 1960-luvun lopussa kesätöissä minkkifarmilla. Olin useinkin ollut viikonloppuisin auttelemassa serkuani ja nyt tuurasin hänen kesälomaansa. Farmi sijaitsi merenrannalla ja omistaja pariskuntaa asui lahden pohjukassa. Oli 17-vuotias lukiolainen ja työt sujuivat hyvin kiiltäväturkkisia minkkejä hoitaen. Työhön kuului myös asuintalon aika suuren nurmikentä leikuu. Kuumana hellepäivänä heitin haalarit nurkkaan ja aloitin leikkaamaan pelkissä alushousuissa. Kun olin aikani suristellut ja tulin lähemmäki taloa niin huomasin että talon emäntä tuli puutarhaan aivan alasti ja loikoili lepotuoliin lehtiä lukemaan. No ruoho piti kuitenkin leikata ja siinähän ei ollut mitään ihmeellistä että isäntäväki oleili alasti pihalla. Olin monta kertaa itse nähnyt heidät pihalla alasti kun pyöräilin korkeammalla olevaa kylätietä uimarantan. Samoin kun soudeltiin merellä niin voi nähdä heidät rantakallioilla paistattelemassa päivää apposen alsti tai hoitamassa kasvimaata. Eli nudisteja vaikka tuskin sitä sanaa tunnetiinkaan. Isäntä oli kuunnan virassa ja arvostettu mies pitäjässä.Eli lähemmäs vaan leikkurilla ja samalla alkoi kullini seisoa ja pyrki ulos alushousuje lyhyiestä leveästä lahkeesta.Taisin kierrellä kuin kissa kuumaa puuroa kun tulin lähemmäksi ja näin ne tuuheat pillukarvat mustat kuten pitkät hiuksetkin ja isot rinnat. Emäntä noin viisikymppinen nainen varmaan huomasikin ongelmani ja viittasi lähemmäs ja sanoi että nostetaan pöytä ja tuoli sivulle niin voi leikata niitten kin kohdalta. Kun nostimme pöytää molemmista päistä niin silloin kullini luiskahti ulos vasemmasta lahkeesta koko komeudessan , No, kädet oli kiinni pöydässä niin että siinä sitä sitten oltiin. Mumisin jotain anteeksipyyntöä mutta hän sanoi että ei nyt näin vanhan muijan takia tarvii juhlakuntoon ruveta mutta anna vaan olla vapaana auringossa. Eikä se takaisin mahtunutkaan ja taisin olla vähän kuumana niin leikkasin käskystä lopun kulli paljaana.
Samalla viikolla emäntä oli ruvennut pesemään mattoja rannassa ja huuteli tarvitsevansa apua nostamaan ne kuivumaan. Menin haalareissani rantaan mutta olikin kysymys että matot piti ensin huuhdella syvemmässä vedessä ja nostaa kalliolle valumaan. Emäntä oli alasti ja eihän minulla uimahousuja ollut eli vaatteet pois ja veteen. Emäntä pesi viimeisiä mattoja polvillaan kalliolla ja minä kun menin veteen niin oli siinä maisemat kun pillu karvoineen näkyi taakaapäin, ei ollut netiprnoa siihen aikaan.Mullahan titysti kullini seisoi kuin kyrpä häissä ja kyllähän emätäkin sen huomasi. Kun matot valuivat niin juotiin kahvit kivellä istuen vastapäätä toisiamme. Sai siinä rauhassa katsella rehevää naisvartaloa ja tietenkin hän seisovaa kullia jota en enää edes pyrkinyt peittelemään. Hän yritti selittää että tämä alastomuuden aate on Saksasta peräisin ja on aivan luonnollista eikä siihen välttämättä liity seksiä. Kävi aina ruokatuntisin rannassa uimassa ja kuinka ollakaan niin emäntä sattui useasti samaan aikaan mutta kyllä mulla aina oli tappi pystyssä ja usein tahallani kelluin masto näkyvissä. Ehkä se on näiltä nuoruusvuosilta jäänyt nudismin siemen siillä nykyään aina kun on mahdollista niin uin alasti, ei tosin enää kikkeli turhaan toji. Kiva kesätyö karvoineen kaikkineen

0

5176

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Melkein lähetin viestin.

        Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
        Ikävä
        129
        1827
      2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

        Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
        Ikävä
        78
        1707
      3. Ikävöimäsi henkilön ikä

        Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
        Ikävä
        56
        1313
      4. Liikenne onnettomuus

        Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
        Orimattila
        69
        1141
      5. Tiedätkö autereen?

        Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
        Tunteet
        8
        819
      6. Kuka jäi auton alle

        Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
        Kuortane
        2
        785
      7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

        kaivattusi kanssa?
        Ikävä
        45
        767
      8. Oli kyl kunnon reissu

        Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
        Kuhmo
        10
        749
      9. Vähän pelottaa

        Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
        Ikävä
        41
        735
      10. Mikä tekee kaivatustasi

        haluttavan?
        Ikävä
        45
        707
      Aihe