Tietääks kukaa ?
Kärkölässä homobaaria
3
183
Vastaukset
- Aika monta
Kysyt vaan et mikä niistä ?
- Miten_voi_kannattaa
Nyt ois Lappilaan avattu jonkinlainen.... Kuka hitsi sinne jumalan selän taa lähtee viikonloppuiltaa viettään täysjärkisenä .... Taloudellinen harakiri perustaa baari kuolleeseen kylään. Toisaalta hyvät et pysyy omis piireissään ketä siellä vielä elossa on... Autio kuin Tshernobyl.
- Näitä_kyselyjä
vaparisolvaaja PIA RASK Savonlinnasta postaa aamuvarhaisesta iltayöhön. Aspergerin syndrooma vaatimalla vaatii kaikkea mahdollista pskaa postattavaksi kaupunkipalstoille. Vakava tauti ja läheistä sukua skitsofrenialle. Potilas on menettänyt todellisuuden ja sairaudentajun eikä osaa edes hävetä vaikka se tunnetaan hyvin. Katsokaa nettidokumentti "Suomalaisen lapsiperheen elämä Pietarissa" niin taustansa valottuvat suureksi osaksi. Päivääkään ei ole oikeaa ja rehellistä työtä tehnyt vaan loisinut yhteiskunnan kustannuksella "opiskelemassa" milloin missäkin, ja aina ilman tulosta. Tällaisia loisia joukossamme pyörii aina siihen saakka kunnes noutaja yhtenä päivänä saapuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372383
- 561362
- 841313
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...371295- 631201
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39914Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122798- 31751
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23606Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58586