Minulla on Nokia Lumia 710, jossa siis on muidenkin lumioiden tapaan tämä windows-järjestelmä. Puhelimessa ei ole muistikortin paikkaa ja haluaisin saada puhelimesta kuvia muistikortille. Mutta kun liitän puhelimen tietokoneeseen, jossa myös on tämä windows 8-järjestelmä, niin en saa puhelimesta mitään tiedostoja auki, koska tietokone ilmeisesti luulee että se on joku laite joka kuuluu siihen koneeseen. Olisin siirtäny kuvat ensin tietokoneelle ja siitä sitten puhelimeen jossa muistikortti on. Tuolla lumialla kun ei pysty (tai minä sitä en ainakaan osaa tehdä) lähettämään kuvia bluetoothin kautta. Auttakaa! Miten saan ne kuvat siihen muistikortille?
Windows Phone
anonyymi7
1
112
Vastaukset
Moi!
Suosittelen tässä puhelimen omaa ohjekirjaa. Laitoin sinulle linkin - se vie suoraan Nokian sivuilta löytyneeseen Lumia 710 ohjeeseen. Laitteilla on omat systeeminsä näille, ei ole vain sitä yhtä ainoaa tapaa miten homma hoituu. Toivottavasti saat tuolla onnistumaan:)
Mia@TeleFinlandPartio
http://download.support.nokia.com/ncss/PUBLIC/fi_FI/webpdf/100000140499/Nokia_Lumia_710_UG_fi_FI.pdf
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4018682Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1683041- 161433
- 731043
- 761038
- 27985
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta62940- 55933
- 65880
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss73864