tai onko arvostelu löysempää vai miten kokemuksenne mukaan on?
Onko ylioppilaskokeet helpompia kuin kurssikokeet
6
354
Vastaukset
- riippuu mist roikkuu
Riippuu miten paskassa lukiossa on. Meillä ainakin YO-kokeet oli huomattavasti vaikeemmat.
T. Valmistuin lukiosta, johon pääsi keskiarvolla 6,8 ja opettajia ei kiinnostanut vittuakaan. - hjesus12
Minulla oli viidestä kirjoitetusta aineesta kaikki kurssit käytynä ja niiden jokaisen viiden aineen kurssien keskiarvo 10.Yo arvosanat 1×M 2×E ja 2×L.Eli en saanut Laudaturia läheskään kaikista aineista vaikka keskiarvo 10.
- uyttuyuyrtyrrtyr
Itselläni meni näin:
Keskiarvo päättotödistuksessa / Kirjoitusten tulos
Lyhyt Matematiikka: 8 / M
Pitkä Englanti 9 / L
Äidinkieli 7 / E
Yhteiskuntaoppi 9 / E
Maantiede 10 / L
Historia 10 / L
Eli kohtuullisen hyvin kurssikokeiden tulokset vastasivat kirjoitustenkin tuloksia, usein kurssikokeissa olikin vanhoja YO tehtäviä. Valmistuin lukiosta johon ei ole keskiarvorajaa ollenkaan, noin 8.2 peruskoulun keskiarvolla sisään. - uyghuji
juu, ei kannata lukee niihin yhtään :)))))
- dddddddd
Tähän mennessä keskiarvo kursseista/yo arvosanat:
Ruotsi: 9 -> keskipitkästä E
Lyhyt matikka: 9 -> lyhyestä E (kävin 5 kurssia aikoinaan pitkääkin n.7 KA)
Terveystieto: 10 -> E
Joten kuten korreloivat siis.. :) toivottavasti sama näiden loppuaineidenkin kanssa.. - Abi2014
Aikalailla samaa tasoa. Ainoa seikka mikä tekee niistä vaikeita on koealueen laajuus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as593166Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232964- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582548Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482530On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078