tarvitsisin luotettavan ja turvallisen tukiperheen lapsilleni.

tarvitsen apua

Hei olen 20 vuotias nuori äiti asun espoossa lasteni kanssa. lapseni ovat 4 ja 2 vuotiaat. lapseni ovat eläväisiä, energisiä positiivisia lapsia ja koti kunnossa. ovat eläneet turvallisessa ympäristössä ja käyvät päiväkodissa kun opiskelen.

miksikö sitten tukiperhe?

minulta leikattiin syöpä kasvain kesäkuussa, ja joka päivä syön syöpälääkkeitä.
tarvitsen myös lepoa ja unta ja aikaa käsitellä omia tunteitani., ollakseni hyvä äiti lapsilleni. ennusteeni on hyvä, mutta tutkimukset jatkuvat ja joudun syömään lääkkeitä kolmen vuoden ajan joka päivä. mikä aiheuttaa kaikenlaisia oireita, ja syöpäni on myös aiheuttanut toisen sairauden mitä hoidetaan.

edes yksi viikonloppu kuukaudessa auttaisi paljon. enkä vaadi tukiperheeltä mitään muuta kun että antaisivat lapsilleni turvallisen paikan missä välillä lomailla.
itse olen avoin ihminen ja valmistun lokakuun lopussa koulunkäynnin ja aamu-ilapäivätoiminnan ohjaajaksi. sen jälkeen aloitan työt henkilökohtaisena avustajana.

ja pääsyy tähän on kun ei ole sosiaalista verkostoa. toivottavasti löydetään joku!

8

185

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • auttajaehdokas

      Hei,laittaisitko sähköpostin, mitä kautta olisi helpompi olla yhteydessä ja tarjota apua? :)

      • tarvitsen apua

      • tarvitsen apua
        tarvitsen apua kirjoitti:

        [email protected]

        hei auttajaehdokkaasta ei kuulunutkaan mitään. onko ketään?


      • Rva007
        tarvitsen apua kirjoitti:

        hei auttajaehdokkaasta ei kuulunutkaan mitään. onko ketään?

        Miksi et puhu tästä tarpeesta esim. neuvolatädille? Luulisi kaupungilta saavan apua, niin ei tarvitsisi täältä kysellä. Itse en lapsiani haluaisi hoitoon netistä löytyneelle, tuntemattomalle ihmiselle!!!


    • maiku2
      • Rva007

        En varsinkaan tälle "Maikulle". Hänen viestinsä ovat vähintään arveluttavia! Ottakaa hyvät ihmiset selvää ja miettikää tarkkaan, ennen kuin annatte lapsenne tuntemattomalle hoitoon !


    • Tukiäiti

      Hei,

      Tsemppiä kovasti! Tosiaan, oletteko tiedustellut mahdollisuutta saada tukiperhettä kaupungin sosiaalitoimen kautta? Kaikille tukiperhettä toivoville ei tällä hetkellä perheitä riitä, mutta tilanteenne kuulostaa kyllä sellaiselta, että tarpeenne varmasti otetaan vakavasti. Toimimme itse tukiperheinä, ja minusta tuntuu kyllä tärkeältä, että toiminta on sovittua ja valvottua. Virallisen tukiperhetoiminnan kautta perheet saavat tarvittaessa työnohjausta sekä korvausta kuluihin, ja jos lasten kanssa tai vanhempien yhteistyössä tulee pulmia, tukiperhetyöntekijät ovat auttamassa kaikkia osapuolia. Vastaavasti suosittelisin kyllä niille, jotka haluavat auttaa, että tarjoutuisitte viralliseksi tukiperheeksi kaupunkien tai esimerkiksi Pelastakaa lapset ry:n kautta.

    • tarvitsen apua

      hei. , otin yhteyttä lastensuojeluun. olette oikeassa netti on väärä paikka. eka kerta minullekkin kun otin yhteyttä. ja tietämätön näistä asioista :)
      lupasivat hoitaa tukiperhe asian, ja saamme tietää ensi viikolla :) tarkoituksena oli tottakai että sosiaalitoimisto kävisi zekkaamassa paikan. ja että tukiperheellä olisi ollut jo kokemusta, tukiperheenä olemisessa.. noo eiköhän tästä kaikki ala pikku hiljaa setviytymään :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      202
      8069
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4572
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2220
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2109
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1935
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1795
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1736
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1699
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1633
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1448
    Aihe