tarvitsisin luotettavan ja turvallisen tukiperheen lapsilleni.

tarvitsen apua

Hei olen 20 vuotias nuori äiti asun espoossa lasteni kanssa. lapseni ovat 4 ja 2 vuotiaat. lapseni ovat eläväisiä, energisiä positiivisia lapsia ja koti kunnossa. ovat eläneet turvallisessa ympäristössä ja käyvät päiväkodissa kun opiskelen.

miksikö sitten tukiperhe?

minulta leikattiin syöpä kasvain kesäkuussa, ja joka päivä syön syöpälääkkeitä.
tarvitsen myös lepoa ja unta ja aikaa käsitellä omia tunteitani., ollakseni hyvä äiti lapsilleni. ennusteeni on hyvä, mutta tutkimukset jatkuvat ja joudun syömään lääkkeitä kolmen vuoden ajan joka päivä. mikä aiheuttaa kaikenlaisia oireita, ja syöpäni on myös aiheuttanut toisen sairauden mitä hoidetaan.

edes yksi viikonloppu kuukaudessa auttaisi paljon. enkä vaadi tukiperheeltä mitään muuta kun että antaisivat lapsilleni turvallisen paikan missä välillä lomailla.
itse olen avoin ihminen ja valmistun lokakuun lopussa koulunkäynnin ja aamu-ilapäivätoiminnan ohjaajaksi. sen jälkeen aloitan työt henkilökohtaisena avustajana.

ja pääsyy tähän on kun ei ole sosiaalista verkostoa. toivottavasti löydetään joku!

8

261

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • auttajaehdokas

Hei,laittaisitko sähköpostin, mitä kautta olisi helpompi olla yhteydessä ja tarjota apua? :)

• tarvitsen apua

• tarvitsen apua
        tarvitsen apua kirjoitti:

[email protected]

hei auttajaehdokkaasta ei kuulunutkaan mitään. onko ketään?

• Rva007
        tarvitsen apua kirjoitti:

hei auttajaehdokkaasta ei kuulunutkaan mitään. onko ketään?

Miksi et puhu tästä tarpeesta esim. neuvolatädille? Luulisi kaupungilta saavan apua, niin ei tarvitsisi täältä kysellä. Itse en lapsiani haluaisi hoitoon netistä löytyneelle, tuntemattomalle ihmiselle!!!

• maiku2
      • Rva007

En varsinkaan tälle "Maikulle". Hänen viestinsä ovat vähintään arveluttavia! Ottakaa hyvät ihmiset selvää ja miettikää tarkkaan, ennen kuin annatte lapsenne tuntemattomalle hoitoon !

• Tukiäiti

Hei,

Tsemppiä kovasti! Tosiaan, oletteko tiedustellut mahdollisuutta saada tukiperhettä kaupungin sosiaalitoimen kautta? Kaikille tukiperhettä toivoville ei tällä hetkellä perheitä riitä, mutta tilanteenne kuulostaa kyllä sellaiselta, että tarpeenne varmasti otetaan vakavasti. Toimimme itse tukiperheinä, ja minusta tuntuu kyllä tärkeältä, että toiminta on sovittua ja valvottua. Virallisen tukiperhetoiminnan kautta perheet saavat tarvittaessa työnohjausta sekä korvausta kuluihin, ja jos lasten kanssa tai vanhempien yhteistyössä tulee pulmia, tukiperhetyöntekijät ovat auttamassa kaikkia osapuolia. Vastaavasti suosittelisin kyllä niille, jotka haluavat auttaa, että tarjoutuisitte viralliseksi tukiperheeksi kaupunkien tai esimerkiksi Pelastakaa lapset ry:n kautta.

• tarvitsen apua

hei. , otin yhteyttä lastensuojeluun. olette oikeassa netti on väärä paikka. eka kerta minullekkin kun otin yhteyttä. ja tietämätön näistä asioista :)
      lupasivat hoitaa tukiperhe asian, ja saamme tietää ensi viikolla :) tarkoituksena oli tottakai että sosiaalitoimisto kävisi zekkaamassa paikan. ja että tukiperheellä olisi ollut jo kokemusta, tukiperheenä olemisessa.. noo eiköhän tästä kaikki ala pikku hiljaa setviytymään :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      153
      8312
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      432
      7402
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      71
      3821
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      150
      3522
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      111
      2988
    6. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      50
      2533
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      126
      2006
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      23
      1853
    9. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      36
      1674
    10. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      1510
    Aihe