Koko Jazz Clubin sivuilla oli kuva Tapanista ja hänen tyttärestään, kun he esiintyivät siellä.
http://www.kokojazz.fi/wp-content/uploads/2013/06/DSC0346.jpg
http://www.kokojazz.fi/wp-content/uploads/2013/06/DSC0211.jpg
Antaumuksellista tunnetta näyttää olevan pelissä molemmilla aikalailla.
Isä ja tytär
11
398
Vastaukset
- gimuli
Tapsalle sopii pulisongit hyvin. Kerran sillä ei ollut niitä ja ei meinannut tunnistaa, kun näytti niin erillaiselta.
Tapsan tyttö on nätti ! - musica.
Kuvista näkyy ,että molemmat nauttii laulamisesta. Musiikki virtaa niin isukin, kuin tyttärenkin suonissa.
- kadehöh
Tapsa se on yhtä siloposkinen aina vaan. Meikä on samaa ikää, mutta paljon ryppysempi.
- old man
No joo, itse olen myös samaa ikää ja minulla on kyllä pussit ihan toisessa paikassa Tapsukalla.
http://www.iltasanomat.fi/vainelamaa/art-1288632931468.html
Ei ole pitkää aikaa kun Reetu ja Tapsa esiintyivät yhdessä. Reetu näytti 10v nuoremmalta kuin Tapsa, vaikka ikäero oli toisinpäin.
Kyllä Tapsa on vanha papparainen, sanotte te fanit mitä vain. - Annu.
old man kirjoitti:
No joo, itse olen myös samaa ikää ja minulla on kyllä pussit ihan toisessa paikassa Tapsukalla.
http://www.iltasanomat.fi/vainelamaa/art-1288632931468.html
Ei ole pitkää aikaa kun Reetu ja Tapsa esiintyivät yhdessä. Reetu näytti 10v nuoremmalta kuin Tapsa, vaikka ikäero oli toisinpäin.
Kyllä Tapsa on vanha papparainen, sanotte te fanit mitä vain."Tässä on suomalainen jolla on aina ollut mielipiteitä mutta erittäin vähän todellista sanottavaa."
Toi eka mielipide tuossa linkissä kertoo kaiken Tapsukasta.
Tapsa on niin lutunen
- Annu.
Hyi hitto minkä näköinen ukko! Oksettaa.
- ihanuudet! <3
Ihana Tapsa ! Komea mies. Vuodet ovat tuoneet miehekästä charmia ja kun olen livenäkin häntä mm. tänä kesänä nähnyt , niin on sutjakassa kunnossa ja muutoinkin on hyvin säilynyt raamikas ja ryhdikäs mies.
Tapsan tytär on todella sievä ja luonnonkaunis. Ei ole liian meikattu kuten valitettavan monet nuoret naiset. - Tapsa 4ever ! <3
VOIH! !
- Tapsa 4ever ! <3
Korjaus : Siis karismaattinen ja maskuliininen.
- NEVER NEVER
Tapsa 4ever ! <3 kirjoitti:
Korjaus : Siis karismaattinen ja maskuliininen.
Tupsukka NEVER!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792342Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1401507- 1331462
- 1551214
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373937Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683