Oon siis hankkimassa tollasta haluaisin tietää kokemuksia ja tietoa katoin ton siis PROAIRSOFTISTA
oisko kokemuksia tästä airsoft aseesta CAA M4 Carbine sähköase
best softer1234
6
272
Vastaukset
Huonompi kuin Cyman M4.
- leader
Tarkotakko siis cyma m4a1
- leader
- All of them
leader kirjoitti:
Ei tarvi tehdä kahta viestiä. Ja M4:llä hän tarkoitti kaikkia Cyman M4:sia (esim. A1, CQB, S-System)
- AIRSOFTER
käytin asetta pari vuotta tässä minun arvostelu aseesta
kuulan lähtönopeus)todellla hyvä
aseen paino)vähän liian painava
lipas)ei paras
itellä meni ratas laatikko paskaks parissa vuodessa muuten ihan hyvä ase kannattaa silti olla ostamatta caan lippaita munille ase sopi ihan hyvin - Homojenhommaa
Get your free Steam Gift Card at http://getsteamgift.org It really works!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172463
- 441271
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70927Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää137872- 45851
- 59817
- 42796
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44765Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164742Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130704