Mitä natsien eli saksalaisten airsoft aseita on? MP40, Luger ja KAR98K (en ole varma onko oikea nimi, taiwangunissa tuolla nimellä, mutta siis se kivääri) ovat ainoita jotka tiedän. Onko muita tunnettuja aseita joita saisi alle 200€? tuo KAR98K on kyllä airsoftiin aika huono kun saa 6 hylsyä max laitettua ja ne lentää aina ammuttaessa että kiva siitä ruveta keräilee mut vois se jossaki pihapelis aika kiva olla... ja onko fleku camo hyvä vai huono saksalaisten aseiden kanssa? että sopiiko ne yhteen ollenkaan :D
WW2 Saksa
4
93
Vastaukset
No siis Mp40 on ainoa sarjatuleen kykenevä minkä saa alle 200€. Sturmgewehr 44 on jonkun 250€, MG42 taitaa olla jonkun 800€.
- heipähei
ok no vähän harmittaa ku siihe ei taida olla hi-cappei, pelkkii lowei ja proairsoftis myydää myös viiden setti 110bb lippaita muttei eriksee... no vois ehkä jonku lipasvyön yms ostaa ja jonku 3 - 5 lisälipasta :D
vai mitä aseita Saksa nykyään käyttää? Kun se maastopukukin on semmone mitä Saksa nykyää käyttää :D (edellee joku 200€ suunnillee max) ja tähtäinkisko olisi mukava, ei pakollinen Nykyään niillä on käytössä: G36, G3, Hk416 ja HK417.
- heipähei
no g36 saa varmaa halvimmalla ja tost yhest viestiketjust ku luin nii tulin päätöksee et Suomesta, koska voi viedä korjauksee eikä vaa murehtii et ny o ase rikki mitäs ny. joten varmaa 150€ voi saada g36 mut esim milgear on niin "mukava" et se ei kerro mistä materiaalist se on. Veikkaisin et muovia noin halpa mut eiköhän se jotai kestä ku mä osaan pitää aseest kyl kiinni xD
ja nyt kun on nää sateet alkanu nii ei tee mieli softata oikee ja sit talvel akku ei taida kyl kovinkaa hyvin kestää ja jos on tarpeeks lämmin nii lumi sulaa ja sepä kiva softata märäs maas taas... nii kevääl varmaa hankin vasta sen aseen (kiva ku suunnittelen tällase puol vuotta aikasemmi)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211128
- 116994
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97832- 87758
- 48665
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17637Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa218601- 49559
- 40559
- 25525