WW2 Saksa

heipähei

Mitä natsien eli saksalaisten airsoft aseita on? MP40, Luger ja KAR98K (en ole varma onko oikea nimi, taiwangunissa tuolla nimellä, mutta siis se kivääri) ovat ainoita jotka tiedän. Onko muita tunnettuja aseita joita saisi alle 200€? tuo KAR98K on kyllä airsoftiin aika huono kun saa 6 hylsyä max laitettua ja ne lentää aina ammuttaessa että kiva siitä ruveta keräilee mut vois se jossaki pihapelis aika kiva olla... ja onko fleku camo hyvä vai huono saksalaisten aseiden kanssa? että sopiiko ne yhteen ollenkaan :D

4

93

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No siis Mp40 on ainoa sarjatuleen kykenevä minkä saa alle 200€. Sturmgewehr 44 on jonkun 250€, MG42 taitaa olla jonkun 800€.

    • heipähei

      ok no vähän harmittaa ku siihe ei taida olla hi-cappei, pelkkii lowei ja proairsoftis myydää myös viiden setti 110bb lippaita muttei eriksee... no vois ehkä jonku lipasvyön yms ostaa ja jonku 3 - 5 lisälipasta :D
      vai mitä aseita Saksa nykyään käyttää? Kun se maastopukukin on semmone mitä Saksa nykyää käyttää :D (edellee joku 200€ suunnillee max) ja tähtäinkisko olisi mukava, ei pakollinen

    • Nykyään niillä on käytössä: G36, G3, Hk416 ja HK417.

    • heipähei

      no g36 saa varmaa halvimmalla ja tost yhest viestiketjust ku luin nii tulin päätöksee et Suomesta, koska voi viedä korjauksee eikä vaa murehtii et ny o ase rikki mitäs ny. joten varmaa 150€ voi saada g36 mut esim milgear on niin "mukava" et se ei kerro mistä materiaalist se on. Veikkaisin et muovia noin halpa mut eiköhän se jotai kestä ku mä osaan pitää aseest kyl kiinni xD
      ja nyt kun on nää sateet alkanu nii ei tee mieli softata oikee ja sit talvel akku ei taida kyl kovinkaa hyvin kestää ja jos on tarpeeks lämmin nii lumi sulaa ja sepä kiva softata märäs maas taas... nii kevääl varmaa hankin vasta sen aseen (kiva ku suunnittelen tällase puol vuotta aikasemmi)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      121
      1128
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      116
      994
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      832
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      87
      758
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      665
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      637
    7. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      218
      601
    8. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      559
    9. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      40
      559
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      525
    Aihe