Onko hyvä?

snip

12

159

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei ainakaan suoraan paketista.

    • snip

      soviet.sniper perustelut?

      • Snow wolfilla on vähä nuita omia ongelmiaan. Pultti jumittaa taakse ja tua muovi hajoo helpolla. Sitten siihen miksi se ei ole hyvä suoraan paketista. Ensinnäkin tarkkuus on aikas olematon ja kantomatka. Kun vakiona tuossa on kantomatkaa johki 40-60m ja osumatarkkuus on 5x5cm tauluun 30m matkalle noin 1 kuula 5 kuulasta.
        Jousenohjain on yleensä snow wolfeissa muovia joten se ei kestä kauaa. Jos tuasta nyt haluat pelikelpoisen niin tuan laittaminen maksaa jonkun 400-500€


    • Autisti ankka

      Mitä se jousenohjaimen muovisuus haittaa? Itellä teräksinen jousenohjain alkoi jumittelemaan niin viskasin vesurin sisään vakio ohjaimen @M150 ja on kestänyt pari kuukautta. Vaan kannattaa silti ostaa wellin tai maruin tekele jos vsr haluut

    • snip

      jos noi mun ehottelemat ei oo hyvii nii linkatkaapas mitkä on hyvii.

    • jaa' a

      toi äsköne linkattu ase ei oo myöskää varmaa mikää ihmeelline, tyylii pultti ja piippu on metallii, runko kumminki muovia... ja toi tuskin on kovinkaan tarkka ilman pientä viritystä. Kerran kun näitä 100€ aseita kattelet nii pistäs 50€ enemmä ja osta sähköase. Cyma (CM) ja JG on varmaa parhaat halpojen sähköaseiden valmistajat. Toki ne kalliimmat aseet on paljon parempia mutta kyllä nuo gekot ja ak:t iha hyvii o. Snipua et saa 100€ kyllä sellane maksaa jonku 400€ et se oikeesti o tarkka

    • snip

      Mulle passais jo sellane mikä ois tarkka 50m -70m.

      • Et tualla budjetilla saa tarkkaa 50-70m. Että saa sen kantomatkan edes 70m ja tarkkuuden hyväksi niin menee se 500€.


    • snip
    • jaa' a

      Veikkaampa ettei tuokaan sen tarkempi ole kuin aikaisemmat, että viritystä kaipaa aika varmaan... koitappas nyt tajuta ettet saa tuolla rahalla kunnon snipua...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1080
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      948
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      807
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      86
      733
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      627
    7. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      539
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      36
      536
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      515
    10. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      125
      511
    Aihe