http://gunfire.pl/product-eng-1152202960-VSR-10-sniper-rifle-replica-with-scope-and-bipod-.html Onko hyvä?
Onko hyvä?
12
159
Vastaukset
Ei ainakaan suoraan paketista.
- snip
soviet.sniper perustelut?
Snow wolfilla on vähä nuita omia ongelmiaan. Pultti jumittaa taakse ja tua muovi hajoo helpolla. Sitten siihen miksi se ei ole hyvä suoraan paketista. Ensinnäkin tarkkuus on aikas olematon ja kantomatka. Kun vakiona tuossa on kantomatkaa johki 40-60m ja osumatarkkuus on 5x5cm tauluun 30m matkalle noin 1 kuula 5 kuulasta.
Jousenohjain on yleensä snow wolfeissa muovia joten se ei kestä kauaa. Jos tuasta nyt haluat pelikelpoisen niin tuan laittaminen maksaa jonkun 400-500€
- Autisti ankka
Mitä se jousenohjaimen muovisuus haittaa? Itellä teräksinen jousenohjain alkoi jumittelemaan niin viskasin vesurin sisään vakio ohjaimen @M150 ja on kestänyt pari kuukautta. Vaan kannattaa silti ostaa wellin tai maruin tekele jos vsr haluut
- snip
http://www.kuulapurkki.fi/index.php/airsoft-aseet/airsoft-tarkkuuskivaarit/agm/agm-warrior-l96a.html mitä ootte tuosta mieltä?
- snip
jos noi mun ehottelemat ei oo hyvii nii linkatkaapas mitkä on hyvii.
- jaa' a
toi äsköne linkattu ase ei oo myöskää varmaa mikää ihmeelline, tyylii pultti ja piippu on metallii, runko kumminki muovia... ja toi tuskin on kovinkaan tarkka ilman pientä viritystä. Kerran kun näitä 100€ aseita kattelet nii pistäs 50€ enemmä ja osta sähköase. Cyma (CM) ja JG on varmaa parhaat halpojen sähköaseiden valmistajat. Toki ne kalliimmat aseet on paljon parempia mutta kyllä nuo gekot ja ak:t iha hyvii o. Snipua et saa 100€ kyllä sellane maksaa jonku 400€ et se oikeesti o tarkka
- snip
Mulle passais jo sellane mikä ois tarkka 50m -70m.
Et tualla budjetilla saa tarkkaa 50-70m. Että saa sen kantomatkan edes 70m ja tarkkuuden hyväksi niin menee se 500€.
- snip
http://www.milgear.fi/fi/product/warrior-i-erikoistukilla-well-mb04-/4554 Mitäs ootte tästä mieltä?
- jaa' a
Veikkaampa ettei tuokaan sen tarkempi ole kuin aikaisemmat, että viritystä kaipaa aika varmaan... koitappas nyt tajuta ettet saa tuolla rahalla kunnon snipua...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211128
- 116994
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97832- 87758
- 48665
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17637Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa218601- 49559
- 40559
- 25525