moi kaikki.. mulla on ISO ONKELMA ton playstationille olevan "sims ryntää raitille" PELIN KANSSA, JTN AUTA.. no ensinäkin mun ukko on TOSI HUONO vointinen, ja aina kun saan yhen palkin vihreelle, niin toinen palkki huutaa punasta, jtn jos on sims koodeja (hyvin voiti koodi) nii voi kertoa!, siit ON apua! ja sitten on toinenkin onkelma, mun ukkeli ei voi ostaa mitää, vaik ois tarpeeksi rahaakin, se vaan eij anna ostaa yhtään mitään, ja oon huomannu et listan vieressä on sellanen pötkylä joka vilkkuu PUNASENA.. ´ja sit en voi kunnostaa tontteja, vaik ne on tehtävissä..... AUTTAKAA JOS OSAATTE, oon jumittanu saman kohan kanssa ihan sairaan kauan, varmaan 5kk :( auta AUTA jos osaat!!!
"sims ryntää raitille" ONKELMIA
SimsAngel.
3
435
Vastaukset
- MÄÄ
Siitä näät paljon voit ostaa vielä ostaa tavaraa..Jos se vilkkuu punaisena ET voi enää ostaa tavaroita lisää taloon, eli jos haluat ostaa sun täytyy ensin myydä jotain..
- SimsAngel
Mun "tarpeet täyteen koodi toimii, mutta kerro siis kohtas kohdalta miten raha koodi tehdään .. en saa sitä millään toimimaan ja mun sims on raha pulassa x) (ylläri) heh... kiitos kaikille kun ootte vastannu, ja saniainen löyty.. SUUR kiitos :D
- auttaja
tutti on se millä liikutat sitä ihme tolpaaa ja millä puolella on r1 r2 niin kun painat sen pohjaan nin tulee r3
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862