Suomi ei antautunut Neuvostoliitolle Toisen Maailman sodan aikana ja laski vasemman käden alas. NL vei muona varastot, kuten porkkanoita ja Suomi laihtui. Ylpeänä mutta vihaisena Suomi päätti näyttää natsi käsitervehdystä tähän päivään asti, pitäen haltioissaan 1326,6 korkeata metriä.
Aivan jalkojen juurilla sijaitsee Hell Sin ki, jota tuudittavat veden aallot, arkkitehtooniset maailmankuulut Sibelius sateiset urut. Järvikö päissä talvi on jäissä?
Suomi
Hameen Inna
1
188
Vastaukset 1
- Väinö Tapani
Suomella ja suomalaisilla naisilla on paljon samankaltaisuuksia. On nimittäin leveyttä lantion seudulla, rehevyyttä jaloissa, on pituutta yllin kyllin. On kova kuin graniitti, mutta osaa olla märkä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771570
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.103782En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493