Suomi ei antautunut Neuvostoliitolle Toisen Maailman sodan aikana ja laski vasemman käden alas. NL vei muona varastot, kuten porkkanoita ja Suomi laihtui. Ylpeänä mutta vihaisena Suomi päätti näyttää natsi käsitervehdystä tähän päivään asti, pitäen haltioissaan 1326,6 korkeata metriä.
Aivan jalkojen juurilla sijaitsee Hell Sin ki, jota tuudittavat veden aallot, arkkitehtooniset maailmankuulut Sibelius sateiset urut. Järvikö päissä talvi on jäissä?
Suomi
Hameen Inna
1
149
Vastaukset
- Väinö Tapani
Suomella ja suomalaisilla naisilla on paljon samankaltaisuuksia. On nimittäin leveyttä lantion seudulla, rehevyyttä jaloissa, on pituutta yllin kyllin. On kova kuin graniitti, mutta osaa olla märkä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372383
- 561362
- 841313
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...371295- 631201
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39914Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122798- 31751
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23606Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58586