Älä luule...

Ceero

Älä luule,
että unohtanut oisin.
Kuinka koskaan sua
unohtaa mä voisin

Jos vain kohtalo ois
kirjaansa silloin kirjoittanut toisin,
kai kanssasi sun onnellinen
tänään olla voisin.

Älä luule,
etten kaipaa sua lainkaan,
etten muista kuinka paljon
sulta elämään sainkaan.

Vaikken aina ymmärtänyt,
mitä oikeastaan hainkaan,
kuinka paljon silti sinulta
mä elämääni sainkaan.

Älä luule,
etten rakastanut silloin,
kun uniini mä yhä ootan
saapuvan sun illoin
Älä luule,
että rakkaudestain luopua
mä voisin.

Älä luule,
että unohtanut oisin.

4

120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Liona2

      Kaunis rakkausruno. Kirjoitit ettet voinut unohtaa, toisinaan täytyy mennä eteenpäin elämässä vaikkei voisi unohtaa. Tässä runossasi oli hyvä poljenta ja kaunis sisältö.

      Olinkin jo kaivannut runojasi Ceero niissä on ajatus/ajatuksia. Kiitos tästäkin!:)

    • Ceero

      Kaunis kiitos kommentistasi Liona.

      Mukava palata jälleen sivustolle pitkähkön kesäloman jälkeen.
      Olen viettänyt mahtavaa kesää kaukana näistä nykyajan vempaimista.

      Mökillä löysin vanhoja runovihkojani, joista tuo edellinen jäi jostakin syystä mieleeni ja ajattelin kokeille, kuinka se sopisi tälle foorumille.
      Runoon ei liity mitään erikoisenpaa tarinaa, kai siinä on vain jotakin riimittelykokeilua.

      Mainittakoon tässä yhteydessä runosi" Montage". Luettuani sen, muistelin sinun jo aiemmin kirjoittaneen saman nimisen runon. Pienen hakemisen jälkeen löysinkin sen ja runoissa on hyvin paljon yhteisiä piirteitä ja niitä yhdistää myös herkän kaunis henki, jonka olet onnistunut sisällyttämään ja säilyttämään molempiin versioihin.
      En oikein osaa ilmaista, miksi en kommentoinut runoa sen omassa ikkunassa. Ehkä se johtuu siitä, että olen ensimmäistä "Montage" runoa jo käsitellyt, enkä halua niin suorasti toistaa itseäni.

      Runoissa on sitä herkkää Lionahenkeä, joka on kerännyt ihailua foorumilla jo pitkään.

      Kiitos sinulle Runohetkistä.

      Ceero

      • Liona2

        Tervetuloa siviilisation pariin. Olin jo unohtanut laittaneeni tämän saman runon tänne aikaisemmin. Mulla on myös vanhoja runoja kirjoitettuna runovihkoihin ja sieltä tämän löysin kun ei ole aikaa ja muisti pettää niin tein itsekin haun ja totesin että olin laittanutkin tämän montage runon tänne jo aikaisemmin mikä tuntuu
        piinalliselta. Olisi pitänyt merkitä mitä tänne on jo aikaisemmin laittanut ettei synny vanhojen toistoa. No toivottavasti en tee samaa virhettä uudelleen.


      • Liona2 kirjoitti:

        Tervetuloa siviilisation pariin. Olin jo unohtanut laittaneeni tämän saman runon tänne aikaisemmin. Mulla on myös vanhoja runoja kirjoitettuna runovihkoihin ja sieltä tämän löysin kun ei ole aikaa ja muisti pettää niin tein itsekin haun ja totesin että olin laittanutkin tämän montage runon tänne jo aikaisemmin mikä tuntuu
        piinalliselta. Olisi pitänyt merkitä mitä tänne on jo aikaisemmin laittanut ettei synny vanhojen toistoa. No toivottavasti en tee samaa virhettä uudelleen.

        Liona, mä en näe mitään pahaa siinä että laittaa saman runon kahteen kertaan. Varmaan on moni uusi joka kulkee ohi eikä ole nähnyt sitä vielä, ja itse ainakin saatan löytää vivahteita joita en löytänyt edellisellä kerralla. Hyvät tekstit/runot/kirjat kestää useamman lukukerran, ja sun runot kuuluvat siihen kastiin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      328
      2796
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      98
      2103
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1610
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1154
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1022
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      983
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      950
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      145
      899
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      842
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      744
    Aihe