En tiedä kuuluuko tämä tänne mutta kuiteskin tietääkö kukaan et voiko älypuhelimen kameralla zoomata mun mielestä ei?
eksyksissä
6
159
Vastaukset
Joissain saatta olla digizoom mikä vastannee aika paljon samaa kuin kroppaus. On kuitenkin ainakin yksi eli Samsung Galaxy S4 Zoom jossa on optinen zoomausmahdollisuus.
Jos oikein kameraa haluaa niin eiköhän kamera ole parempi vaihtoehto kuin kamera puhelimen lisukkeena. Voihan tietysti olla tulossa myös kameroita joissa on puhelin lisävarusteena mutta onko yhdistelmä parempi kuin kaksi erillistä laitetta jää jokaisen omaan harkintaan.- lisukkeena
”mutta onko yhdistelmä parempi kuin kaksi erillistä laitetta jää jokaisen omaan harkintaan”
—ihanko totta? lisukkeena kirjoitti:
”mutta onko yhdistelmä parempi kuin kaksi erillistä laitetta jää jokaisen omaan harkintaan”
—ihanko totta?Eikö löytynyt mitään omaa sanottavaa? Onko sekin paha jos antaa kullekin päätäntävallan omissa kamerahankinnoissaan? Taisin siinä jo aiemmin vastata alkuperäiseen kysymykseen joten tuo huomautukseni oli ihan paikallaan ja antoi vapauden minun puolestani olla mitä mieltä tahansa.
Minulla on kamerat ja puhelinet erikseen ja kameran puhelinta pidän lähinnä muistiinpanovälineenä kun ei viitsi kirjoittaa. Kuva kertoo paljon esim. jos olet ostoksilla ja vertailet eri liikkeiden tarjontaa.
Lisäksi vielä sinulle neuvoksi, kun lainaat niin lainaa koko ajatus ja ainakin koko lause. Vai oliko noin pitkä lause sinulle täysin mahdoton ymmärtää?- ymmärtää?
Työeläkeläinen kirjoitti:
Eikö löytynyt mitään omaa sanottavaa? Onko sekin paha jos antaa kullekin päätäntävallan omissa kamerahankinnoissaan? Taisin siinä jo aiemmin vastata alkuperäiseen kysymykseen joten tuo huomautukseni oli ihan paikallaan ja antoi vapauden minun puolestani olla mitä mieltä tahansa.
Minulla on kamerat ja puhelinet erikseen ja kameran puhelinta pidän lähinnä muistiinpanovälineenä kun ei viitsi kirjoittaa. Kuva kertoo paljon esim. jos olet ostoksilla ja vertailet eri liikkeiden tarjontaa.
Lisäksi vielä sinulle neuvoksi, kun lainaat niin lainaa koko ajatus ja ainakin koko lause. Vai oliko noin pitkä lause sinulle täysin mahdoton ymmärtää?jos antaa kullekin päätäntävallan omissa kamerahankinnoissaan?
Ihanko tosissasi luulet, että voit antaa päätäntävaltaa muille?
Miten sait oikeuden päättää muiden päätäntävallasta?
Mitä tapahtuu niille joille et anna päätäntävaltaa? ymmärtää? kirjoitti:
jos antaa kullekin päätäntävallan omissa kamerahankinnoissaan?
Ihanko tosissasi luulet, että voit antaa päätäntävaltaa muille?
Miten sait oikeuden päättää muiden päätäntävallasta?
Mitä tapahtuu niille joille et anna päätäntävaltaa?Et siis vieläkään saanut asiasta mitään sanottua! Tökkiikö pahastikin?
- Suomi-24
Mielipiteenne on rekisteröity. Kiitämme.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial291899Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1651880Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3731729Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2161238Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221148- 121121
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt81056- 861029
- 2851015
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks501001