eksyksissä

hukassaolen

En tiedä kuuluuko tämä tänne mutta kuiteskin tietääkö kukaan et voiko älypuhelimen kameralla zoomata mun mielestä ei?

6

74

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joissain saatta olla digizoom mikä vastannee aika paljon samaa kuin kroppaus. On kuitenkin ainakin yksi eli Samsung Galaxy S4 Zoom jossa on optinen zoomausmahdollisuus.

      Jos oikein kameraa haluaa niin eiköhän kamera ole parempi vaihtoehto kuin kamera puhelimen lisukkeena. Voihan tietysti olla tulossa myös kameroita joissa on puhelin lisävarusteena mutta onko yhdistelmä parempi kuin kaksi erillistä laitetta jää jokaisen omaan harkintaan.

      • lisukkeena

        ”mutta onko yhdistelmä parempi kuin kaksi erillistä laitetta jää jokaisen omaan harkintaan”
        —ihanko totta?


      • lisukkeena kirjoitti:

        ”mutta onko yhdistelmä parempi kuin kaksi erillistä laitetta jää jokaisen omaan harkintaan”
        —ihanko totta?

        Eikö löytynyt mitään omaa sanottavaa? Onko sekin paha jos antaa kullekin päätäntävallan omissa kamerahankinnoissaan? Taisin siinä jo aiemmin vastata alkuperäiseen kysymykseen joten tuo huomautukseni oli ihan paikallaan ja antoi vapauden minun puolestani olla mitä mieltä tahansa.

        Minulla on kamerat ja puhelinet erikseen ja kameran puhelinta pidän lähinnä muistiinpanovälineenä kun ei viitsi kirjoittaa. Kuva kertoo paljon esim. jos olet ostoksilla ja vertailet eri liikkeiden tarjontaa.

        Lisäksi vielä sinulle neuvoksi, kun lainaat niin lainaa koko ajatus ja ainakin koko lause. Vai oliko noin pitkä lause sinulle täysin mahdoton ymmärtää?


      • ymmärtää?
        Työeläkeläinen kirjoitti:

        Eikö löytynyt mitään omaa sanottavaa? Onko sekin paha jos antaa kullekin päätäntävallan omissa kamerahankinnoissaan? Taisin siinä jo aiemmin vastata alkuperäiseen kysymykseen joten tuo huomautukseni oli ihan paikallaan ja antoi vapauden minun puolestani olla mitä mieltä tahansa.

        Minulla on kamerat ja puhelinet erikseen ja kameran puhelinta pidän lähinnä muistiinpanovälineenä kun ei viitsi kirjoittaa. Kuva kertoo paljon esim. jos olet ostoksilla ja vertailet eri liikkeiden tarjontaa.

        Lisäksi vielä sinulle neuvoksi, kun lainaat niin lainaa koko ajatus ja ainakin koko lause. Vai oliko noin pitkä lause sinulle täysin mahdoton ymmärtää?

        jos antaa kullekin päätäntävallan omissa kamerahankinnoissaan?

        Ihanko tosissasi luulet, että voit antaa päätäntävaltaa muille?
        Miten sait oikeuden päättää muiden päätäntävallasta?
        Mitä tapahtuu niille joille et anna päätäntävaltaa?


      • ymmärtää? kirjoitti:

        jos antaa kullekin päätäntävallan omissa kamerahankinnoissaan?

        Ihanko tosissasi luulet, että voit antaa päätäntävaltaa muille?
        Miten sait oikeuden päättää muiden päätäntävallasta?
        Mitä tapahtuu niille joille et anna päätäntävaltaa?

        Et siis vieläkään saanut asiasta mitään sanottua! Tökkiikö pahastikin?


    • Suomi-24

      Mielipiteenne on rekisteröity. Kiitämme.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5674
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2506
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1987
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      60
      1738
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1601
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      13
      1295
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1239
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe