Moi. Löytyisköhän täältä mukavasta ja reippaasta naisesta matkaseuraa Lappiin tuntureita kiertämään ja vaikkapa nuotion äärelle makkaranpaistoon ? Olen 52 vuotias mies, lähden Etelä-Suomesta omalla autolla liikkeelle ja voisin ottaa matkaltakin sinut kyytiin.
50+ mies vailla matkaseuraa
7
202
Vastaukset
hei olen sinkku 50v nainen en tupakoi mitä on takaa ajatukset matkalla.
- Lapin luonto
No minä niin miellelläni lähden laitapasp.osoite
- Lapin tuntureille
Ei ole taka-ajatuksia, kunhan vain etsin matkaseuraa. Viihdyn kyllä hyvin itseksenikin mutta olisihan se mukavampi jos olisi seuraa. Tässäpä s-postisoitteeni: [email protected]
minuunkin kyllä iski se tämän viestin perusajatus,
kun nousi ajatus siitä vaelluksesta ja luonnosta... siinä on ihan oma tunnelmansa, ja jonkinlaista mystiikkaa vaeltaa tunturissa.
En ole sitä päässyt kokemaan, vaikka lapissa hetken asuinkin.
Vähän surullista, että ensimmäinen viesti kysyy taka-ajatuksia, mutta ehkä se nykymaailmassa on ihan luonnollista?
Mutta mä en ole ikinä pelännyt olla ulkona luonnossa... enemmän mua pelottaa olla kaupungissa "sivistyksen" keskellä kun joku voi ampua sut koulun ruokalassa ilman syytä... luonnossa sillä eläimellä on yleensä joku syy miksi hyökkäisi kimppuusi, nälkä, tai että menit halimaan sen söpöä pentua ilman lupaa...Milloin? Minun loma alkaa 9.9.
t.Iina63
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli214558Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm103244Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403117IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm462499Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas821230Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2571103- 791089
- 561072
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3911065Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E200956