50+ mies vailla matkaseuraa

Lapin tuntureille

Moi. Löytyisköhän täältä mukavasta ja reippaasta naisesta matkaseuraa Lappiin tuntureita kiertämään ja vaikkapa nuotion äärelle makkaranpaistoon ? Olen 52 vuotias mies, lähden Etelä-Suomesta omalla autolla liikkeelle ja voisin ottaa matkaltakin sinut kyytiin.

7

234

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hei olen sinkku 50v nainen en tupakoi mitä on takaa ajatukset matkalla.

• Lapin luonto

No minä niin miellelläni lähden laitapasp.osoite

• Lapin tuntureille

Ei ole taka-ajatuksia, kunhan vain etsin matkaseuraa. Viihdyn kyllä hyvin itseksenikin mutta olisihan se mukavampi jos olisi seuraa. Tässäpä s-postisoitteeni: [email protected]

• etpä ole vastannut sähköpostiin

• minuunkin kyllä iski se tämän viestin perusajatus,
      kun nousi ajatus siitä vaelluksesta ja luonnosta... siinä on ihan oma tunnelmansa, ja jonkinlaista mystiikkaa vaeltaa tunturissa.
      En ole sitä päässyt kokemaan, vaikka lapissa hetken asuinkin.

Vähän surullista, että ensimmäinen viesti kysyy taka-ajatuksia, mutta ehkä se nykymaailmassa on ihan luonnollista?
      Mutta mä en ole ikinä pelännyt olla ulkona luonnossa... enemmän mua pelottaa olla kaupungissa "sivistyksen" keskellä kun joku voi ampua sut koulun ruokalassa ilman syytä... luonnossa sillä eläimellä on yleensä joku syy miksi hyökkäisi kimppuusi, nälkä, tai että menit halimaan sen söpöä pentua ilman lupaa...

• Milloin? Minun loma alkaa 9.9.
      t.Iina63

• Laoin tuntureille

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      210
      974
    2. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      49
      824
    3. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      73
      731
    4. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      190
      690
    5. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      64
      613
    6. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      64
      556
    7. Panettaako sua

Yhtään?
      Ikävä
      44
      518
    8. Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"

Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh
      Suomalaiset julkkikset
      2
      493
    9. Rekkawelinehkä

Vitunvelin ehkä...miten rekka auto voi jatkaa pysähtymättä vaikka tappaa mopoilijan,tänään tapahtunut pmäelle vievällä 2
      Varkaus
      35
      466
    10. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      77
      463
    Aihe