Mulla on lieviä mielenterveysongelmia joiden takia mä useinki rupeen stressaamaan täysin epätodennäkösiä asioita ja kuvittelemaan vaikka mitä, ja nyt mun ahdistukseni skypen kanssa on ollu jo kuukausia sitä tasoa, että haitaa normaalia arkea. Mielessä pyörii koko ajan, mä en uskalla sanoa mitään missään ettei joku näe ja pelottaa jättää kännykkää yksin, niin ettei voi tarkkailla tilannetta 24/7. Mä siis pelkään, että joku mun kontakteista vois lukea mun viestejäni ja ehkä jopa kuunnella puheluita. Mä pelkään että siitä tulis joku soppa joka rikkois mun välit kyseisen henkilön ja muiden kanssa. Heti kun joku ei tyyliin vastaa mulle mä oon varma, et nyt se on menoa. Alkaa haitata jo suhteita noihin kavereihin. Ja mä en uskalla mainita, et jos joku sit uteliaisuuttaan hakkerois. En oo huomannu mitään outoo, välillä mun status kyllä hyppii offlineen vaikka yhteys hyvä, puhelut kaatuilee tai koko ohjelma heittää pihalle. Kirjautuminen ei aina onnistu. Mutta eikö se ny normaalia oo. Ja yks kontakti vähän oudosti käyttäytyny mua kohtaa..
Mä en saa millään vakuuteltua itelleni että kaikki on normaalisti, aina vaan enemmän huolestun. Nyt kertokaa faktoja mistä oikeesti tietäis että joku on mun viestejäni lukenu. Voiko kuka vaan murtautua läpi? Tai jotain. Oma vakuuttelu vaan ei riitä
Skypen turvallisuus?
paranoidi
0
111
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2434203Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1182661Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412412Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161466Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811462- 481189
- 781107
- 45976
- 59973
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En171941