Tienaatko yli 2600,-€ / kk

huonosti menee

En minä ainakaan.

9

145

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 0 x 0

      Siinä se taas nähdään, poliitikon tietämys kansasta.

    • Cloetta...

      Tienaan nippa nappa 3000, veroprosentti 28 ja työttömyysvakuutusmaksu yms 7 eli yli 30 % veroja menee. Käsittämätönta, mutta keskiluokkahan on aina maksanut viulut!

      • 30 v vuorotyötä

        Muutaman kympin jää alle tuosta se, mikä nettona tulee eläkettä kuussa.


      • Onnittelen!
        30 v vuorotyötä kirjoitti:

        Muutaman kympin jää alle tuosta se, mikä nettona tulee eläkettä kuussa.

        Eli kannatti huhkia vuorotöissä 30 vee. Toivottavasti käteen jäi muutakin kuin hyvä eläke.


      • jotain rotia
        30 v vuorotyötä kirjoitti:

        Muutaman kympin jää alle tuosta se, mikä nettona tulee eläkettä kuussa.

        Tollasia eläkkeitä ei enää kukaan normaali saa ainakaan noin vähillä vuosilla. Taidat olla niitä suuriin ikäluokkiin kuuluvia, joille kaikki on annettu. Lapset jää nuolemaan näppejään. Suuria eläkkeitä pitäisi leikata eikä laittaa lapsia kärsimään. Eihän ne saa enää mitään eläkkeitä, varsinkin kun pahalle eli elinkeinoelämän äijille ei mikään riitä, Kun antaa pahalle pikkusomen se vie koko käden. Näin se vaan on. Ahneilla ei todellakaan ole paskanen loppu vaikka muuta väitetään.


    • Sade senku ropisee

      Kysehän Rädyn jutussa oli käsittääkseni perheistä, jotka saavat lapsilisiä ja tienaavat enemmän kuin 2100 - 2600 eur/kk. Ilmeisesti siitä aloittaja sai tämän keskusteluidean?

    • minulle riittää

      Tienaan alle 2000 tonnia ja tulen toimeen,.

    • lihaa

      En todellakaan, vaan kahdessa viikossa tasaraha ;D Usko pois !

    • En tienaa. Ja se on ihan pyllystä. Elän kädestä suuhun, ja joudun laskemaan onko varaa mennä Rival Sons konserttiin syksyllä. Saati azaleapuskaan ja mustikkapensaisiin.. ne joutuvat odottaa ensi syksyyn, nyt pannuhuone nielasi kaikki roposeni.

      Mutta ei se mitään. Se on oma valintani. Olisin voinut valita rahaakin, mutta sylkäisin siihen suuntaan. Ja se että mulla ei ole varallisuutta korvaan älyllä, kauneudella ja vaatimattomuudella :)))

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2886
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2440
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2220
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      18
      2029
    5. 171
      1852
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1846
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1797
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1746
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1539
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe