Hämeenlinna-palsta ei ole viime aikoina toiminut kuin silloin tällöin. Monesti on ollut muutamasta minuutista tuntiin kestäviä katkoksia. Tänään ei ole aamun jälkeen pelannut lainkaan.
Hämeenlinna-palsta ei toimi
Missä vika?
1
226
Vastaukset
- Anonyymi
Palstan hoito on todella huonossa jamassa. 4h kerho hoitaa tosi huonosti monta kertaa saa soitella ja mitään ei tapahdu. Miten voi olla noin välinpitämättömiä ihmisiä saavatko kenties palkkaa kun on tekemätöntä työtä vaikka kuinka paljon. Koirat kusee palstoilla ym ym. Ilmankos koiraviha nostaa päätään. Ulkomailta tuodaan siemeniä ja näin vieraslajit leviää. Ihmiset on tyhmiä. Idänpään palstalla perunat pitää ottaa heinäkuun alussa kun vieraslaji leviää. Mamut ei ymmärrä mitä tarkottaa vieraslaji. Tuhoavat meidän palstat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2611927- 421771
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1001679Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊631409Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?791284- 781264
Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031233Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per2171112- 551097
Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?162965