Alanya 2014 lokakuu

alanyyaa2014

Heippa
Olen 19v tyttö ja olen lähdössä syyslomalla Alanyaan yksin.
Onko muita menossa sinne suunnalle silloin?:)

12

651

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

      Moi, mä oon siellä myös lokakuussa. Bileet pystyyn :)

      • alanyyaa2014

        Ootko minkä ikänen ja kenenkaa menossa?:) ja mihi päi alanyaa?
        Jepp bileet pystyy!!


      • ....
        alanyyaa2014 kirjoitti:

        Ootko minkä ikänen ja kenenkaa menossa?:) ja mihi päi alanyaa?
        Jepp bileet pystyy!!

        Yksin menen ja olen jonku verran sua vanhempi... :( En oo viel varannu hotellia, ni en tiedä. Laita s-postiosote?


      • alanyyaa2014
        .... kirjoitti:

        Yksin menen ja olen jonku verran sua vanhempi... :( En oo viel varannu hotellia, ni en tiedä. Laita s-postiosote?

        Juu tässä [email protected] :)


      • evaqwrr
        .... kirjoitti:

        Yksin menen ja olen jonku verran sua vanhempi... :( En oo viel varannu hotellia, ni en tiedä. Laita s-postiosote?

        Miks sä yksin lähdet? Jännittääkö lähtee yksin? Minkä takia just Alanya? Kerro vähän mikä sai sut lähtemään yksin ja muuta!:)


    • Emmaa2014

      Moikka
      Kysyisin sellasta et onko lokakuussa siel alanyas minkälainen sää? Onko lämmintä? Sataako usein?
      Entä onko turistei viel paljon? Onko baarit samalla tavalla auki ja onko paljon porukkaa siel niiku kesä-elokuus? Vai onko kadut ihan tyhjii ?:D en ole koskaan ollut syksyllä turkissa, aina kesä-elokuussa vaa!:D

      • Matkailija1978

        V. 2012 mahtavat säät lokakuussa 2vkoa, yhtenä päivänä vain satoi, myös illat olivat lämpimiä.


    • saat varmasti!

      no et ole kauaa yksin. kyllä..ihan varmasti saat seuraa :D ja varmaan semmosta,mitä menet hakemaankin.. elikkäs paikallisia baaripoikia a'la lammaspaimen ;)
      lyckatil!

      • alanyyaa2014

        Haha tottaha tuokin ;D


    • Böööööööööööö

      Lokakuussa aika lämmin päivällä mut sadekuuroja tulee usein ja hätäsee. Illalla viilee et ota takkis mukaan. Rannan lähellä tuulee aikapaljon ja ulkoaltaissa ei oo ehkä vettä tai se on liian kylmää. Meri on lämmin vielä sillon. Älä haksahda niihin baaripoikiin ettet oo joku luku jossain tilastossa.

      • alanyatar

        Ja muutenkin suomalaistammoista ja -lortoista saa enää vain puoli pistettä, niin ei baaripoikien kilpailukaan ratkea suomalaisten pyllistämisellä siivouskomeroissa, vessoissa ja kellareissa. Muista maista tulevista naisista, jotka käyttäytyvät siveellisesti ja ovat yleensäkin asiallisen näköisiä, niin saa selvästi enemmän pisteitä. Suunnittelevat ensi sesongille jopa miinuspisteille menemistä sekaantumisesta lampaisiin ja suomalaislunttuihin.


    • Hyvää matkaa

      alanyyaa2014 Suosittelen sinullekin Turkkitietoa nettisivuja, katsele karttaa ja youtuben alanya filmejä.
      tutki muitakin tietoväyliä kuin tätä mielenterveysongelmaisten häröilyä...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      429
      3003
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      102
      2344
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      363
      2082
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1923
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1787
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1227
    7. 158
      1224
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1156
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1072
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      947
    Aihe