merkkipäivä

;) jee

No, tänää on siis kulunut vuosi siitä kun mä aloin kirjottaa päiväkirjaa. Mä mietin ennen kouluu mitä erikoista mä voisin kirjottaa. Koulun jälkeen sitä ei enää tarvinnut miettii. Meille tuli tänään kouluun uusi istumajärjestys, ja nyt mun on pakko myöntää että olin aika onnekas. Mä nimittäin pääsin Saaran viereen! Se on koulun kaunein tyttö ja mä oon halunnu panna sitä jo vuosia. Ku mä menin sen viereen niin mulla alko heti seisoo. Mut pahaks onneks meillä oli just sillon ruokatunti. Mun oli pakko nousta, mutta luistin tilanteesta menemällä vessaan. Siellä mun oli pakko runkata vähän. Orgasmin saatuani mä olin kuitenkin vielä seksinhaluisempi! Onneks seisokki sentään lakkas. Ruokailussa kaikki sujui hyvin kunnes Saara pudotti serviettinsä ja kumartu nostamaan sitä. Sen täydellinen perse nousi ihan mun eteen! Taas alko seisoo... No, mä ajattelin olla siinä ruokatunnin loppuun asti mutta sitten mä tulin ihan hulluksi. Kun Saara sanoi kavereillensa menevänsä vessaan, niin mä vaistomaisesti aloin seurata sitä sinne. Vessan ovilla mä sekosin täysin ja kaappasin sen. Saara yritti huutaa mut mä laitoin käden sen suun eteen ja painuin Saara kainalossani miesten vessaan. Mä menin sen kanssa koppiin ja laitoin oven lukkoon. Siellä mä sähisin: -Mä aion raiskata sut nyt, etkä sä väitä yhtään vastaan. Mä repäsin sen mekon pois ja sen alta paljastui kirkkaan punaiset alushousut. Mä otin neki pois. Saara kiljas. Mä tungin sen suun täyteen vessapaperia ja otin sen paidan pois. Niks ja naks, rintsikat mä viskasin pönttöön. Nyt se oli täysin alastomana mun edessä. Mä painoin sen pään pönttöä vasten ja työnsin munani sen peppuun. Se kiljas, ehkäpä sen takia että mä en käyttäny voiteliainetta ja mun muna on aika pitkä. Mä työnsin munaani aina vaan syvemmälle ja syvemmälle kunnes olin niin pitkällä kuin pääsin. Sitten mä aloitin ees-taas-vetelyn. Ei aikaakaan, kun sain jo orgasmin. Kun mä olin lähellä tulemista, mä survaisin niin kovaa munani Saaraa vasten kuin pystyin. Se menikin vielä syvemmälle kun mä luulin. Otin munani pois Saaran spermaisesta pyllystä ja puin vaatteet. Katsoin vielä Saaraa ja näin itkuiset kasvot. Lähdin kopista ja painuin kesken koulupäivän kotiin.

1

583

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiinnostunuttyyppi

      Tapahtuk toi oikeest?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      15
      1148
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1089
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      2
      1086
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1068
    6. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1065
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1064
    8. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1062
    9. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1057
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      0
      1055
    Aihe