joo elikkäs ennen ovet menivät lukkoon vain vänkärin ovesta ja kerran jäikin sitten ikkuna puoliksi auki jolloin nostatin ikkunan ylös vänkärin lukosta, tämän jälkeen ei ole kuskin ovessa olevat ikkunakytkimet toimineet ollenkaan mutta ovet menevät kyllä kytkimestä lukkoon (patisi kuskin etu ja takaovi) ja valot palaa nappuloissa, nyt taas kuskin oven lukko on alkanut toimimaan ja lukitsee kaikki ovet samoin peräkontti ja vänkärin lukko taas pyörii tyhjää, ikkunat siis nousetvat ja laskevat kun kuskin lukosta ne avaimella laskee tai nostaa, olen vaihtanut kytkimet kuskin oveen mutta tämä ei auttanut ja olen myös mitannnut että johtoihin tulee riittävästi virtaa, joten missä vika? osaako kukaan auttaa?
Volkswagen passat 1.9TDI 1998 ikkunat eivät aukene kuin lukosta
jortsu08
1
143
Vastaukset
- 43223t
Voisi kokeilla Comfortboxin liitosten puhdistusta.
http://natnkat.wordpress.com/writing/how-to-repair-the-comfort-control-module-ccm-for-the-volkswagen-passat/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40851