Katalat caravaanarit

maksetaan rahaa

Eikö teillä caravaanareilla ole muuta tekemistä kuin lahjoittaa niitä seteleitä paikallisille sfc alueille. Itse laittaisin rahani ennemmin joka african köyhien auttamiseen kuin tukisin paikallisia sfc yhdyskuntia.

10

367

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se siitä

      Olen SFC-karavaanari ja minulla on muuta tekemistä, koska liikun ainoastaan Via Balticalla. Vaikka toisaalta, tuskinpa avaaja on auttanut ensimmäistäkään Afrikan köyhää.

      • en todellakaan

        Olen myös SFC-karavaanari mutta en ole niin köyhä edes mieleltäni että mihinkään ViaBalticalle menisin rosvottavaksi.


      • Paitsi että
        en todellakaan kirjoitti:

        Olen myös SFC-karavaanari mutta en ole niin köyhä edes mieleltäni että mihinkään ViaBalticalle menisin rosvottavaksi.

        Todennäköisyys joutua rosvotuksi on samanlainen Suomessa. Ei pidä kirjoittaa asioista, joita ei tunne.


      • ei rahaa
        Paitsi että kirjoitti:

        Todennäköisyys joutua rosvotuksi on samanlainen Suomessa. Ei pidä kirjoittaa asioista, joita ei tunne.

        rahan syytäminen afrikkaan on kun heittäis sitä kaivoon. mikään summa ei riitä saamaan afrikkaa länsimaiden tasolle. ja sitäpaitsi mikäli siellä elintaso olisi kuten länsimaissa kaikki olisi täälläkin kalliimpaa. plus että tämä planeetta hautautuisi pashaan. tai saattaa se kohta muutenkin hautautua kun joka kinuski haluaa itelleen auton ja uuden telkkarin. sitten pensakin maksaa täällä kympin litra :( jos haluaa rahaa lahjoittaa niin kyllä kotosuomesta löytyy paljon hyviä kohteita esim lastenklinikat päiväkodit nuorten toiminta..


      • Ervi
        ei rahaa kirjoitti:

        rahan syytäminen afrikkaan on kun heittäis sitä kaivoon. mikään summa ei riitä saamaan afrikkaa länsimaiden tasolle. ja sitäpaitsi mikäli siellä elintaso olisi kuten länsimaissa kaikki olisi täälläkin kalliimpaa. plus että tämä planeetta hautautuisi pashaan. tai saattaa se kohta muutenkin hautautua kun joka kinuski haluaa itelleen auton ja uuden telkkarin. sitten pensakin maksaa täällä kympin litra :( jos haluaa rahaa lahjoittaa niin kyllä kotosuomesta löytyy paljon hyviä kohteita esim lastenklinikat päiväkodit nuorten toiminta..

        Minä puolestani olen KUAn eli Kirkon ulkomaanavun kuukausilahjoittaja, siinä raha menee parhaaseen tarkoitukseen. Olen siis samaa mieltä kuin aloittaja, tai osittain koska Afrikka on vain osa KUAn alueista.


      • oforooro

        Taitaa piispat juoda ne sun antamat rahat. Käytä jo järkeäsi ja eroa kirkosta. Mieti aikuinen ihminen noita jessetarinoita ja muuta sairasta paskaa..


      • Lyhyt_neuvo

        Käytä yösi nukkumiseen.


    • woitto-woitto

      Voisimme lyödä monta kärpästä yhdellä iskulla, jos majoittaisimme somalit ja muut kehitysmaista tulevat pakolaiset SFC-alueille. Tulijat saisivat apua ja kavereita, SFC kasvua. Valtio voisi kustantaa heille käytetyt vaunut. Niitähän Suomessa riittää.

      • ogoot

        Suomen valtion pitäisi kinuta eu-rahaa miljardeja ja sillä rahalla lunastettaisiin kaikki vanhat vaunut ja as.autot, myös kaikki vanhat tojotat ja nissanit kuleksimasta ja pakoloiset voisivat ajaa ne afrikkaan ja lähi-itään.


    • Mizerable

      Kyllä näitä inisijöitä tähän maahan riittää. Jokainen käyttää rahansa miten haluaa. Myös itse käytän mieluusti rahat kotimaan hyväksi,eipä tartte sitten valvoa unettomia öitä miettien kuka kusipää järjestö nekin vei.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1767
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      72
      1591
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1283
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1121
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      755
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      737
    8. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      718
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      715
    10. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    Aihe