groupon pohjois kypros varoitus

segru

Terve

Hyvä nähdä ,että onnistuneitakin matkoja on grouponin ja go sydenin kanssa.
Me varasimme 18.1.14 matkan kyreniaan go golden bay beach hotelliin 3-9.9.14
maksoimme myös matkalaukku lisät x 2 27.2.1
Saimme kaikki varmistukset reissusta kunnes 6.8.14
Gosydeniltä tulee sähköpostia ,että matkan alku pitää siirtää 9.9 tai siitä vielä eteenpäin. Siitä hyvästä saisimme paremman hotellin.
No eihän se onnistu kun lomat ja lastenhoitajat sovittu jo keväällä.
Vastasin että ei onnistu niin vastaus saatte rahat takaisin.
Siinä meni vielä n.2viikkoa ja monen monta sähköpostia grouponiin ja gosydeniin että rahat palautuivat.
paitsi matkalaukku maksut joita odotetaan vieläkin.

Eli varoituksen sana näistä vastuullisista matkanjärjestäjistä!!!

6

654

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tata1

      Hei. Minä kävin kyseisellä matkalla viime huhtikuussa. Vaikka ei käynytkään noin hupsusti niin ajattelin muistuttaa teille että on hyvä olla joku plan b. Minä olin kaiken varalta katsonut toisen äkkilähtömatkan mikä ostettaisiin normaalisti ja mille mentäisiin jos ei jostain syystä päästä Grouponin matkalle. Aion tehdä niin vastaisuudessa, oli matkanjärjestäjä mikä tahansa.

    • segru

      juu nyt on äkkilähtö varattu. toki oltiin siinä uskossa ,että oltaisiin päästy kyprokselle !?
      Kai näissäkin tapauksissa on jonkinlainen kuluttajansuoja!?
      Vaikka groupon pääpiirteittään sanoi ettei ole heidän vikansa et he vain välittävät näitä!?
      Eihän sitä itsekkään saa rahoja takaisin jos vaan ilmottaa 3.5viikkoa ennen matkaa et ei haluukkaan lähteä.

    • Vilunkia taas

      Jep, eilen eli 8.9. tuli peruutus 17.9. reissulle. Ylibuukkaus "tietokonevirheen" takia. Uskokoon ken tahtoo. Enempi uskottavaa on, että keräävät lähtijöitä ja siitä on sitten kätevä jakaa tai siis "tarjota" uutta lähtöpäivää tyhjempiin koneisiin.
      Ja se hotellipelikin on sitten ihan oma juttunsa. Meillä oli 2 hotellin vaihdosta jo ennen lähtöpäivää.
      Hyvin epäluotettavaa koijaripeliä. Firma on norjalainen Go Syden. Sillähän on ollut myös aiemmin näitä vemputuksia. Lieneekö siksi käyttävät myös nimeä Go International.

    • Samma här

      Joo ...näyttää olevan vilunkia koko homma. 17.9 lähdölle ilmoitetaan ylibuukkauksesta ja tarjotaan lokakuulle lähtöjä....Syynä tietenkin tietokone ohjelma !

    • viki999

      Meillä lähtö 17.9 ja ei ainakaan vielä ole peruttu, onneksi ! Hotellikin on vielä pysynyt samana, 5.9 tuli viimeisin dokumentti matkasta ! Harmi että ei kaikilla ole mennyt homma pelittänyt mutta onhan tässä vielä aikaa tapahtua vaikka mitä ennen lähtöä !

      • ekakertalainen

        Meillä on kans lähtö 17.9 ja vielä ei ole mitään muutosta tai peruutusta tullut.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1619
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      25
      1341
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1089
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1062
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      5
      1061
    6. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      954
    7. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      2
      953
    8. 5
      945
    9. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      1
      932
    10. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      924
    Aihe